Деңгей

Bachelor of Education

Ұзақтығы

4 жыл

Грантқа түсу шекті балл

75

Ақылы бөлімге түсу шекті балл

75

ECTS

240

Талап етілетін ағылшын тіл деңгейі

Қазақ тілі

БББ мақсаты: “Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі” мамандығы бакалаврларын бастауыш білім берудің базалық мазмұнын терең меңгерген, шығармашылық ойлау қабілеті жоғары, білім алушының әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарын жан-жақты қалыптастыра алатын, халықаралық талаптарға сай бәсекеге қабілетті, жаңа формациядағы педагог даярлау.
Білім беру бағдарламасының атауы:  6В01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Даярлау бағыты:  6В013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау

ON1 Әлеуметтік, этикалық және ғылыми тұжырымдар мен ақпараттарды жинап, түсіндіре біледі және өмірге, қоғамға деген азаматтық позициясын көрсете алады.
ON2 Базалық білімі арқылы өзінің жалпы мәдени, ақпараттық-аналитикалық, тұлғааралық-коммуникативтік қабілеттерін қалыптастырады.
ON3 Математика мен информатиканы бастауыш сыныпта инновациялық технологиямен оқытады.
ON4 Бастауыш сыныпқа қажетті озық тәжірибелерді игеріп, оны оқушы сауаттылығы мен тілін дамытуда еркін қолданады
ON5 «Жаратылыстану» және «Адам және қоғам» саласының материалдарына өздігінен теориялық талдау жасайды.
ON6 Ұлттық және рухани құндылықтарды болашақ ұрпақ санасына сіңіруде музыка мен бейнелеу өнері, қол өнер бойынша білімін тереңдетеді.
ON7 Бастауышта оқытуда ақпараттық коммунникациялық технологияларды сабақ үдерісінде кәсіби мақсатта қолдана алады.
ON8 Кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында орыс, ағылшын және түрік тілдерінде қарым-қатынас жасайды.
ON9 Ұйымдастырушылық қабілеттерін кәсіби деңгейде практикада қолдана біледі.
ON10 Педагогика саласындағы ғылыми-теориялық зерттеулердің методологиясы мен STEM білім берудің негізгі тәсілдерін меңгереді.

кодатауыthprcrects

1 cеместр
MDE 153Әлеуметтік-саяси білім модулі (Мәдениеттану)10+012
MDE 154Әлеуметтік-саяси білім модулі (Психология)10+012
MDE 160Community engagement and value based Society 101+010
MDE 171Қазақстан тарихы21+035
MDE 291Дене шынықтыру 101+012
PRI 117Педагогика21+035
PRI 119Оқу практикасы01+011
MDE xxx[ NAE ] Түрік тілі 1 (MDE 131, MDE 135, MDE 201, MDE 205, MDE 209, MDE 213, MDE 217, MDE 221, MDE 225, MDE 229, MDE 233, MDE 237)02+023
XXX xxx[ NAE ] Шетел тілі 1 (MDE 107, MDE 109)03+035
XXX xxx[ NAE ] Қазақ (орыс) тілі 1 (MDE 111/113 /115/117 – MDE 121/123 /125 /127)03+035

Local CreditECTS

Theoretical course: 14Theoretical course: 23
Non Theoretical course: 5Non Theoretical course: 7
Sum: 19Sum: 30

кодатауыthprcrects

2 семестр
MDE 151Әлеуметтік-саяси білім модулі (Саясаттану)10+012
MDE 152Әлеуметтік-саяси білім модулі (Әлеуметтану)10+012
MDE 170Community engagement and value based Society 201+010
MDE 292Дене шынықтыру 201+012
PRI 116Педагогикалық психология21+035
PRI 118Оқу тәжірибесі (таныстыру)01+011
PRI 120Психология негіздері21+035
MDE XXX[ NAE ] Шетел тілі 2 (MDE 108, MDE 110)03+035
PRI XXX[ NAE ] Түрік тілі 2 (MDE 132, MDE 136, MDE 202, MDE 206, MDE 210, MDE 214, MDE 218, MDE 222, MDE 226, MDE 230, MDE 234, MDE 238)02+023
XXX xxx[ NAE ] Қазақ (орыс) тілі 2 (MDE 112/114/116/118 – MDE 122/124 /126 /128)03+035

Local CreditECTS

Theoretical course: 17Theoretical course: 28
Non Theoretical course: 2Non Theoretical course: 2
Sum: 19Sum: 30

кодатауыthprcrects

3 семестр
MDE 172Философия21+035
MDE 293Дене шынықтыру 301+012
PRI 223Бастауыш мектеп дидактикасы12+035
PRI 225Кәсіби бағытталған шетел тілі А103+035
PRI XXX[ AE ] Таңдау (PRI 331/PRI 333)12+035
XXX xxx[ AE ] Таңдау (PRI 109/PRI 110)21+035
XXX xxx[ NAE ] Түрік тілі 3 (MDE 133, MDE 137, MDE 203, MDE 207, MDE 211, MDE 215, MDE 219, MDE 223, MDE 227, MDE 231, MDE 235, MDE 239)02+023

Local CreditECTS

Theoretical course: 17Theoretical course: 28
Non Theoretical course: 1Non Theoretical course: 2
Sum: 18Sum: 30

кодатауыthprcrects

4 семестр
MDE 173Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)12+035
MDE 294Дене шынықтыру 401+012
PRI 101Математиканың бастауыш курс негіздері12+035
PRI 224Кәсіби бағытталған шетел тілі А203+035
PSY 216Ғылыми зерттеу әдістері21+035
PRI 2XX[ AE ] Кәсіптік таңдау (PRI 219, PRI 211)21+035
XXX xxx[ NAE ] Түрік тілі 4 (MDE 134, MDE 138, MDE 204, MDE 208, MDE 212, MDE 216, MDE 220, MDE 224, MDE 228, MDE 232, MDE 236, MDE 240)02+023

Local CreditECTS

Theoretical course: 17Theoretical course: 28
Non Theoretical course: 1Non Theoretical course: 2
Sum: 18Sum: 30

кодатауыthprcrects

5 семестр
HPE 321Инновациялық үрдістер12+035
PRI 316Педагогикалық шеберлік21+035
PRI 323Бастауыш сыныпта математиканы оқыту әдістемесі21+035
PRI 335Бастауыш сынып оқушыларын көркем жазуға үйрету әдістемесі12+035
PRI 340Бастауыш сыныпта әдебиетті оқыту әдістемесі21+035
PRI 3XX[ AE ] Кәсіптік таңдау (PRI 324, PSY 319)21+035

Local CreditECTS

Theoretical course: 18Theoretical course: 30
Non Theoretical course: 0Non Theoretical course: 0
Sum: 18Sum: 30

кодатауыthprcrects

6 семестр
PRI 308Бастауыш сынып оқушыларының психологиясы және педагогикалық диагностикасы12+035
PRI 315Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқыту теориясы мен технологиясы21+035
PRI 322Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқыту әдістемесі21+035
PRI 330Оқытуға арналған дизайн: жоспарлау, бағалау және оқу жоспарын жобалау + Оқу тәжірибесі22+045
PRI 332Педагогикалық риторика12+035
PRI 3XX[ AE ] Кәсіптік таңдау (PRI 200, PRI 222)21+035

Local CreditECTS

Theoretical course: 19Theoretical course: 30
Non Theoretical course: 0Non Theoretical course: 0
Sum: 19Sum: 30

кодатауыthprcrects

7 семестр
PRI 415STEM білім беру және робототехника (ағылшын тілінде)12+035
PRI 418Бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік іс-әрекеттер әдістемесі21+035
PRI 421Оқушылардың физиологиялық дамуы және мектеп гигиенасы21+035
PRI 427Академиялық жазу және білім берудегі зерттеу әдістері12+035
PRI 431Сыныпты ұйымдастыру және басқару12+035
PRI 4XX[ AE ] Кәсіптік таңдау (PRI 411, PRI 413)21+035

Local CreditECTS

Theoretical course: 18Theoretical course: 30
Non Theoretical course: 0Non Theoretical course: 0
Sum: 19Sum: 30

кодатауыthprcrects

8 семестр
PRI 428Педагогтың кәсіби бағдары12+035
PRI 429Педагогикалық тәжірибе07+0711
PRI 430Дипломалды тәжірибе04+046
PRI XXX[ NTE ] Дипломдық жұмыс (жобаны) жазу және қорғау / Кешенді емтихан тапсыру (PRI 432 / PRI 434)06+068

Local CreditECTS

Theoretical course: 14Theoretical course: 22
Non Theoretical course: 6Non Theoretical course: 8
Sum: 20Sum: 30



Total Local CreditTotal ECTS

Theoretical course: 134Theoretical course: 219
Non Theoretical course: 15Non Theoretical course: 21
Sum: 149Sum: 240
  • жалпы білім беретін орта мектептер, лицейлер, гимназиялар, мектепке дейінгі ұйымдар; 
  • білім беру орталықтары; 
  • әлеуметтік бағыттағы ұйымдар; денсаулық сақтау ұйымдары, санаторийлер (бастауыш мектеп мұғалімі) ретінде жүзеге асырады

Мекеме атауыМекен жайы

№10 жалпы білім беретін мектепАлматы, бул. Бухар Жырау, 50Б
Parasat AlmatyАлматы, 3-ықшам ауданы, 9а
“Алтын ауыл” орта мектебіҚаскелең, Алтын ауыл ықшам ауданы, 25
Әл-Фараби атындағы мамандандырылған лицейіҚарасай ауданы, Алмалыбақ ауылы, Хабибуллин көшесі 9
SDL мектебіАлматы, Торайғыров 19

ГУЛМИРА МЫШБАЕВА

Координатор

Профессорлық-оқытушылар құрамын (профессорларды) қолдау

Ғылыми-зерттеу тағылымдама бағдарламасын қолдау. Профессорлық-оқытушылар құрамы академиялық бағдарламаны әзірлейді және университетте ғылыми зерттеулер жүргізеді. Осы бағдарлама аясында СДУ профессорлық-оқытушылар құрамына шетелде ғылыми зерттеулермен айналысуға мүмкіндік береді. Сіздің қайырмдылық көмегіңіз ұшуға, тұруға және ай сайынғы еңбекақысының 6 айдан 1 жылға дейін өтейді. СДУ сондай-ақ шетелден келген профессорларды жергілікті оқытушылар мен студенттермен өз білімдері мен тәжірибелерін бөлісуге шақырады.
 “Жас маман”бағдарламасын қолдау. “Жас маман” бағдарламасы СДУ үздік түлектерін іріктеу және оқытушылардың ассистенті ретінде академиялық мансабының бастапқы кезеңінде оларға көмек көрсету арқылы университеттің адами капиталын дамытуға бағытталған. Жас мамандар шетелде докторлық дәреже алуға және беделді университеттерде бай ғылыми зерттеу тәжірибесін алуға ынталандырылады. Оқытушылардың ассистенттері профессорлық-оқытушылық құрамнан стипендиялар мен кәсіби кеңестер алады.

Университетті қолдау

СДУ кампусы студенттердің білім беру және сауықтыру іс-шараларын өткізу үшін орталық орын болып табылады. Университет жаңа объектілерді салу және бар объектілерді елеулі жаңарту жолымен өзінің базалық инфрақұрылымын жаңартуға ұмтылады. Бұл ғимараттар, жолдар, коммуналдық қызметтер, аумақтық және ландшафтық дизайн, студенттік тұрғын үй және университет миссиясына толық қолдау көрсету үшін қажетті ақпараттық технологиялар ресурстары кіреді. Сондай-ақ, заманауи кітапханалық ресурстарды және ғылыми-зерттеу мекемелерін, жабдықтар мен технологиялық құралдарды қолдаудың маңызы зор.

Дарынды студенттерді қолдау

Бұл бағдарлама көрнекті студенттерге, олардың әл-ауқатына қарамастан арналған. Бағдарламаға лайықты студенттер белгілі академиялық және әлеуметтік жетістіктерді көрсетуі тиіс. Бұл бағдарлама толық немесе ішінара гранттар беру немесе жатақханалық орын беру арқылы студенттердің кәсіби және жеке дамуына ықпал етуге арналған. Грантты оның барлық әрекет ету мерзімі ішінде сақтау үшін алушы әр семестр белгіленген ең төменгі орташа ұпайға сәйкес келуі тиіс.

FAQ

Question? Contact us! infomatrix@sdu.edu.kz

Since Infomatrix Asia is an international project competition and current lingua franca is English language, we decided that everything(documentation, presentation, submission) will be in English.

Starting from this year, participation doesn’t give opportunity get max at ENT.

All participants who study at secondary school must participate with their supervisors. Due to the security concerns of the participants.

Mail to infomatrx@sdu.edu.kz (Only technical questions)

Look carefully at category requirements, but common thing is: great presentation, clear documentation, completed project, short video demonstrating your knowledge of English Participants from Kazakhstan should have participated on regional, city, republic project competitions before.

Infomatrix Asia is an independent competition. Therefore, you are free to submit your project to any other competitions.

The participation fee is a required fixed cost that covers: transportation, medals, t-shirts, certificates, food, lodging and so on…

Accomodation

We are inviting participants to stay in our comfortable and modern “Student House” located on the territory of SDU.

The student house of Suleyman Demirel University offers students not only accommodation and meals on the territory of the Smart Campus during their studies, but also the opportunity to improve their social skills and strengthen international relationships.

Do you need help? Contact us!  infomatrix@sdu.edu.kz

Бонус ұпай қалай жинауға болады?

Қатысушылардың Instagram желісіндегі парақшасында SPT олимпиадасы туралы қызықты әрі креатив пост жариялау арқылы 1-ден 5-ке дейін бонус ұпайға ие болу мүмкіндігі бар. Пост сурет, мәтін немесе видео сияқты кез келген форматта бола алады.

Шығармашылық шектеу жоқ, қиялыңа ерік бер!
Арманыңды жаз, әңгіме құрастыр, видео түсір, достарыңа мотивация бер,  оларды да қатысуға шақыр!

Бұл – тіпті қосымша 0,5 ұпайдың грант иесі атануда шешуші рөл атқара алатын тұсы. Сондықтан мұндай тамаша мүмкіндікті міндетті түрде пайдалануға кеңес береміз.

Шарттары:

  • Қызықты және креативті пост жариялау (мәтін 50 cөзден кем емес, қатысышының өз атынан жазылады)
  • Cуретте @sdukz белгілеу (tag)
  • Хэштег – #spt2020 #sdukz
  • Пост соңында аты-жөнін, кластер мен ЖСН соңғы 6 цифрін хэштег арқылы көрсету (мысалы, Ахметов Айбек, #Кластер5, #123456).
  • Қатысушы парақшасы 10 наурызға дейін ашық болуы керек.

*Посттарды олимпиада ұйымдастырушылары былай бағалайды (жалпы ереже):

▫️1 ұпай:
— Пост жарияланған, талаптарға сай;
▫️2 ұпай:
— Мәтіні өте жақсы жазылған пост;
▫️3 ұпай:
— сапалы түсірілген және монтаждалған видео-пост;
▫️4 және 5 ұпай:
— Көп қаралым жинаған, лайк пен комментарий саны көп сапалы пост. 

Алайда баға беруші посттың сапасына көбірек қарайды. Яғни, тек қана мәтінмен-ақ +5 балл алу мүмкіндігі де бар. Немесе керісінше, көп лайк жинаған пост сапасыз болғандықтан 1 ұпай ғана жинауы мүмкін.

Посттар онлайн тіркелу аяқталғанға дейін қабылданады.

Реквизиты

ISPT Registration

SDU

«Болашақ» халықаралық стипендиясының екі дүркін иегері. 2011 жылы Англияның Newcastle университетінің магистратурасын Халықаралық мультимедиалық журналистика мамандығы бойынша бітірген. Ал 2021 жылдың наурыз айында Шотландияның Glasgow университетінде үш жылдан астам уақыт бойы жазған докторлық диссертациясын мерзімінен бұрын сәтті қорғап шықты. 1 айдан кейін оған Медиа және мәдени саясат мамандығы бойынша ресми түрде Философия докторы ғылыми атағы берілді. Dr Әсел негізі 1451 жылы қаланған университеттің Мәдени саясатты зерттеу орталығында (Centre for Cultural Policy Research) қызмет еткен. Аты әлемге әйгілі, nationalism ұғымының Ұлыбританияда негізін қалаушылардың бірі Эрнест Геллнерден тәлім алған Филип Слесинджердің шәкірті. Сондай-ақ, ол  магистратура студенттеріне Зерттеу әдістері (Research Methods) пәнінен дәріс оқып, Қазақстаннан тұңғыш рет PhD дәрежесін иеленген маман атанады. 

Докторлық диссертациясы, «Қазақ киносы және ұлт: сыни талдау» тақырыбы, ұлт құрылысы (nation building)  тәсілімдемесі арқылы зерттелген (Kazakh cinema and the nation: a critical analysis – Enlighten: Theses (gla.ac.uk)). Ғылыми еңбекте ол қазақ киносына британ әлеуметтанушы Энтони Смиттің энтосимволизм концепциясы бойынша талдау жасап, қазақ халқының ұлт болып қалыптасуына атажұрттық фильмдердің әсері қаншалықты деген сұраққа жан-жақты жауап беруге ұмтылады. 

Диссертацияның жаңалығы – бұл отандық Еуразия Халықаралық  кинофестивалін академиялық тұрғыдан алғаш рет зерттеп, ғылымның фильм фестивальдері (film festival studies) атты жаңа саласына EurIFF ұғымын тұңғыш рет енгізді (бұл турасында ағылшын тілді ғылымда бір де бір диссертацияны айтағанның өзінде,  ғылыми орта назар аударарлық мақала да жоқтың қасы). Сонымен қатар, осы саланы зерттеп жүрген әлем зерттеушілеріне қазақ киносын, Қазақстанның халықаралық фестивалін ғылыми еңбегі арқылы танымалдандырды. 

Бұған дейін Әсел Қамза «Хабар» арнасында 2006-2010 жж. аралығында  «Азамат» жастар бағдарламасының редакторы, кейіннен продюсері, «Біз айтсақ…» ток-шоуының шеф-редакторы, қазақ және орыс тілінде хабар таратқан «Бизнес мекен» таңғы бағдарламасының сценарисі қызметін атқарып, ондаған тікелей эфирлерде жұмыс жасап, практик-журналист ретінде тәжірибесін толықтырды. Оның ішінде 2008-2009 жылдары «Қазақстанда жасалған» атты отандық өндірушілерді қолдау мақсатында ашылған тележобаның сценарист-редакторы әрі жүргізушісі болып жұмыс істеген. 2011-2014 жылдары «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ Ішкі протокол және бұқарамен байланыс департаментінде маман деңгейінен бастап, жарнама бөлімінің бастығы позициясына дейін көтеріліп, 160 000-нан астам қызметкері бар  ұлттық компанияның  PR стратегиясын дамытып, үйлестіруге үлес қосқан. 

Сулейман Демирель Университетінде бакалавриат және магистратура шәкірттеріне қазақ және ағылшын тілдерінде Масс коммуникация теориясы, Зерттеу әдістері, Масс коммуникациядағы зерттеу әдістері, Медиа Социология және Бейне композиция пәндерінен сабақ береді. Ұлыбританияда 5 жылға жуық уақыт ішінде жинаған бүкіл өнегесі мен бар тәжірибесін күнделікті дәрісінде пайдалануға тырысады. Студенттеріне сыни ойлауға, сындарлы пікір білдіруге жөн сілтейді. Ғылыми жұмыс жазған кезде, кеңестік кезден келе жатқан дәстүрлі жүйе бойынша, тек ғылыми жетекшінің жөн-жобасын ғана басшылыққа алуды ғана үйретпей, шын мәнінде бүкіл жауапкершілікті өз мойнына алуға, өз бетінше, еркін және тәуелсіз жұмыс істеуге дағдыландырады. 

Мақалалары отандық ғылыми журналдарда жарық көрген. Қазіргі таңда толерантты журналистика, автобиографиялық фильмдерге қатысты зерттеу жұмыстарымен айналысады. 

Өмірлік ұстанымы – талап, сапа, нәтиже!

Skip to content

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: