Деңгей
Информатика бағдарламасы бойынша білім беру бакалавры
Ұзақтығы
4 жыл
Грантқа түсу шекті балл
100
Ақылы бөлімге түсу шекті балл
75
ECTS
240
Талап етілетін ағылшын тіл деңгейі
B1 (Intermediate)
«Педагогика информатика» бакалавриат бағдарламасы информатика және компьютерлік технологиялар саласында маманданған бастауыш мұғалімдерге арналған кешенді курс болып табылады. Бұл курс педагогтарды ақпараттық сауаттылықты, негізгі бағдарламалауды және
ақпараттық және есептеу жүйелерімен жұмыс істеу дағдыларын тиімді үйрету үшін қажетті дағдылармен қаруландыруға бағытталған. Сондай-ақ студенттер жиі қолданылатын бағдарламалық қосымшалар туралы терең білім алады және білім беруде қолданылатын негізгі ресурстармен танысады. Бұл бағдарлама арқылы болашақ мұғалімдер информатика және компьютерлік технология саласында сапалы білім беруге мүмкіндік беретін білім мен тәжірибе жинақтайды. Курс информатика мен компьютерлік технологияны мектеп бағдарламасына кіріктірудің маңыздылығын көрсететін заманауи білім беру стандарттарына сәйкес келеді. Заманауи информатика мұғалімі әртүрлі оқу орындарында қызықты және тиімді оқуға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттерге ие. Мемлекеттік мектепте болсын, ақпараттық технологиялар мекемесінде болсын, бұл мұғалімдер пәнді жан-жақты түсінуді қамтамасыз ететін дағдыларға ие. Бакалавриат курсын аяқтағаннан кейін ізденуші оқытушылар ақпараттық сауаттылықты дамытуға, бағдарламалау негіздерін оқытуға, ақпараттық және есептеу жүйелерімен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге, жиі қолданылатын бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізуге және студенттерге Интернетте қолжетімді кең ресурстарды пайдалануға көмектесуге дайындалады. Бұл курс мұғалімдерге информатика және компьютерлік технологиялар саласында жоғары сапалы білім беруде тәжірибелі және сенімді болуға мүмкіндік береді.
Есте сақтаудан шығармашылыққа дейінгі білімнің әртүрлі деңгейлерін қамтитын оқыту стратегияларын пайдалана отырып, ұлттық және шет тілдерін білу және ғылыми-әдістемелік материалдарды кәсіби қызметте тиімді қолдану.
Заманауи педагогикадағы адами капиталды қалыптастырудың негізгі талаптары мен міндеттерін бағалау және тиімді және этикалық оқыту арқылы білім беру жүйесін басқарудың инновациялық технологиялары мен принциптерін қолдану және студенттердің өз әлеуетін толық ашуға мүмкіндік
беру.Компьютерлік графиканы дамытудың заманауи бағыттарын, 3D модельдеу принциптерін меңгеру және оларды білім беру мазмұнының интерактивті 3D модельдерін құру, көрнекі тартымды графика мен анимацияларды жобалау, сонымен қатар білім беру мақсатында виртуалды шындық тренажерларын жасау арқылы мультимедиялық және виртуалды білім беру ресурстарын жобалауда пайдалану.
Орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында орта білім берудің жаңа мазмұны мен талаптарын талдап, түсіну және осы білімді тиімді оқу жоспарлары мен білім беру бағдарламаларын әзірлеуге пайдалану арқылы оқушылар мен оқушылардың даму үдерістерінің ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру.
Күрделі деректер жиынын талдау және интерпретациялау және үлкен және әртүрлі деректер жиынындағы үлгілерді, трендтерді және түсініктерді зерттеу жобаларына қатысу, пайдаланушы бағдарламалық шешімдерді әзірлеу немесе деректерді талдауды қамтамасыз ету арқылы тиімді анықтай алатын машиналық оқыту алгоритмдері мен үлгілерін әзірлеу және енгізу үшін қажетті білім мен дағдыларды дамыту.
Практикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен алгоритмдерді қолдану, бағдарламалық қамтамасыз етуді, компьютерлік технологияларды дамытуға әсер ететін жағдайларды талдау және ресурстарды бөлуді оңтайландыру, тиімді алгоритмдерді әзірлеу немесе болжамды модельдерді әзірлеу арқылы заманауи оңтайлы ақпараттық технологияларды синтездеу.
Физика, электроника, робототехника, аппараттық бағдарламалаудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу және электрондық схемаларды жобалау және құру, роботтарды немесе интеллектуалды жүйелерді бағдарламалау және күрделі мәселелердің инновациялық шешімдерін әзірлеу және енгізу үшін инженерлер, ғалымдар және техниктер сияқты басқа мамандармен бірлесіп жұмыс істеу арқылы кәсіби қызметте STEM білім беру негіздерін пайдалану.
Дүниетанымы мен адамгершілік көзқарасы бар тұлға ретінде дамыту, әлеуметтік маңызды мәселелерді анықтауға белсенді көзқарас арқылы салауатты өмір салтын қалыптастыру, күрделі әлеуметтік мәселелерді анықтау және шешу үшін жаңа технологияларды немесе шығармашылық проблемаларды шешу әдістерін және тұрақты физикалық белсенділікті, стрессті басқару және психикалық денсаулықты сақтау.
Бағдарламалау тілдерінде (OOP, функционалдық) сауатты болыңыз, веб-қосымшаларды немесе мобильді қосымшаларды әзірлеу арқылы қолданбаларды әзірлеу әдістері мен процестерін білу.
Жергілікті және кең аумақтық желілерді, желілік жабдықты және бағдарламалық құралды жобалау, конфигурациялау және қолдау, ақауларды жою және өнімділікті оңтайландыру арқылы компьютерлік желілердің негізінде жатқан принциптер мен технологияларды, соның ішінде
хаттамаларды, маршруттауды, коммутацияны және қауіпсіздікті пайдаланыңыз.
- Дене шынықтыру 1
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)
- Шетел тілі 1
- Түрік тілі 1
- Математика 1
- Қазақ тілі 1
- Орыс тілі 1
- Бағдарламалау негіздері және тілі
- Дене шынықтыру 2
- Қазақстан тарихы
- Түрік тілі 2
- Қазақ тілі 2
- Орыс тілі 2
- Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі 1
- Академиялық ағылшын тілі 1
- Шетел тілі 2
- Математика 2
- Философия
- Дене шынықтыру 3
- Деректер базасы жүйелері
- Түрік тілі 3
- Объектілі-бағытталған бағдарламалау
- Деректер құрылымдары және алгоритмдері
- Экология және өмір қауіпсіздігі
- Компьютер архитектурасы
- Дене шынықтыру 4
- Педагогика
- Оқу тәжірибесі
- Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
- Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
- Түрік тілі 4
- Есептеу жүйелері
- Электроника (робототехника)
- Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Мәдениеттану)
- Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Психология)
- Веб бағдарламалау
- Статистиканың негіздері
- Компьютерлік желілер
- Есептеу теориясы
- Графикалық дизайн және 3D модельдеу
- Бағдарламалық қамтамасыз ету инженериясы
- Цифрлық сауаттылық
- Кәсіби бағытталған шетел тілі (CLIL)
- Оқу тәжірибесі
- Информатика олимпиада есептерін шешу
- Заттар интернеті
- Әлеуметтік жобаны әзірлеу
- Информатиканы оқыту әдістемесі және STEM
- Педагогикалық психология
- Білім берудегі мультимедия
- Деректер туралы ғылым және машиналық оқыту негіздері
- Білім берудегі менеджмент
- Бағалаудың өлшемдік технологиялары
- Оқу жоспарын жобалау және әзірлеу
- Педагогикалық тәжірибе
- Өндірістік тәжірибе
- Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау немесе кешенді емтихан тапсыру
Түлектердің кәсіби қызмет саласы – информатика мұғалімі, бағдарламашы, бағдарламалық жасақтама жасаушы, робототехника бойынша нұсқаушы.