Қазақстандағы Институционалдық зерттеулер бойынша
II форум

Жоғары оқу орындарында шешім қабылдауды жЕТІЛДІРу үшін институЦИОНАЛДЫҚ зерттеу деректерін қолдану

31 МАМЫР 2024
SDU UNIVERSITY, ҚАСКЕЛЕҢ

Форум туралы

Бұл Форум Назарбаев Университеті мен КИМЭП Университетінің 2019 жылы бірлесіп өткізген форумының және воркшоптардың жалғасы болып табылады.
Форум институционалдық зерттеулердің өзекті тақырыптарына арналған, онда біз институционалдық зерттеулерді, соның ішінде осы саладағы әртүрлі университеттердің тәжірибесін қарастыруды жоспарлап отырмыз. Біз білім сапасын арттыруға бағытталған институционалдық зерттеулердің сәтті кейстерін және білімгерлердің оқуға қабылданған сәттен бастап оқуын аяқтағанға дейінгі нәтижелерін бақылаудың негізгі принциптерін талқылаймыз. Сондай-ақ тиімді деректер есебі және жиналған деректер негізінде шешім қабылдау стратегиялары талқыланады.

Спикерлер

Форум бағдарламасы

08:30 — 09:00

Қатысушыларды тіркеу (SDU кампусы, Red Hall)

09:00 — 09:15

Форумды салтанатты ашу рәсімі, Алимжан Игенбаев, SDU University Ректоры
Форум модераторы: д-р Андрей Богданчиков, Оқу істері жөніндегі проректор, SDU University

09:15 — 10:45

1-СЕССИЯ: УНИВЕРСИТЕТтердІҢ ИНСТИТУЦионалдЫҚ ЗЕРТТЕУ ТӘЖІРИБЕСІ (Red hall)

Талапкерден бітірушіге дейін білімгерлердің нәтижелерін бақылау. Деректер туралы есеп беру
Айгерим Байкенова, Деректер бойынша аға үйлестіруші, Назарбаев Университеті

КИМЭП Университетінің мысалында институционалдық зерттеулерге шолу
Айша Ахметбаева, Академиялық сапа және институционалдық зерттеулер бөлімінің директоры,КИМЭП Университеті

Институционалдық зерттеулер арқылы деректерге негізделген шешім қабылдау
Гульназ Тогузбаева, Сапа мониторинг департаментінің директоры, SDU University
Сауле Жардаева, Сапа мониторинг департаментінің бас маманы, SDU University

Ұйымдық мәдениетке институттық зерттеулерді енгізу мәселелері
д-р Юан Симпсон, Аккредиттеу және институционалдық зерттеулер бөлімінің директоры, Нархоз Университеті

Аймақтық университеттердегі институционалдық зерттеулер: мифтер мен ақиқат
Дана Абдрашева, Басқарма мүшесі, Академиялық мәселелер бойынша проректор, Қорқыт Ата атындағы Қызылорда Университеті

Панельдік талқылау (Сұрақ-жауап)

10:45 — 11:15

Кофе-брейк (Red Hall)

11:15 — 12:00

Институционалдық бастамаларды бастау үшін стейхолдерден сапалы деректерді жинау: Lesson Study енгізу кейсі
Аида Мейркулова, Академиялық бағдарламаларды әзірлеу және сапаны қамтамасыз ету департаментінің директоры, Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық Университеті

Сапаны қамтамасыз етуде Халықаралық Бизнес Университетінің цифрландыру тәжірибесі
Кенжехан Кабдесов, Сапаны қамтамасыз ету орталығының директоры Халықаралық Бизнес Университеті (онлайн презентация)

Сұрақ-жауап бөлімі

12:00 — 12:15

Форум қатысушыларының фотосессиясы

12:15 — 13:00

Кампус-тур

13:00 — 14:00

Түскі ас (VIP 1)

14:00 — 14:30

Практикалық сессияларға тіркелу (Mini Red Hall)

14:30 — 17:00

2-СЕССИЯ: Институционалдық зерттеулер саласында компьютерлік бағдарламалар мен қолданбаларды практикалық қолдану

14:30 — 15:40

SDU Университетінде SurveyMonkey-ді қолдану тәжірибесі (H108)
Карина Ахмадуллина, Сапа мониторинг департаментінің маманы, SDU University
Тіркелу сілтемесі

Институционалдық зерттеулер үшін Qualtrics-ті қолдану: жобалаудан деректерге дейін (H109)
Диана Калеменева, Сауалнама бойынша координатор, Назарбаев Университеті
Тіркелу сілтемесі

«Университеттердің цифрлық жүйелерді қолдануы» тақырыбында дөңгелек үстел (Allvet)
Модератор -Андрей Богданчиков, Оқу істері жөніндегі проректор, SDU University
Тіркелу сілтемесі

15:40 — 16:00

Кофе-брейк ( Mini Red Hall)

16:00 — 17:00

Деректерді басқаруда Microsoft Excel-ді қолдану (H108)
Валерия Красникова, Институционалдық зерттеулер және деректерді басқару бойынша кеңесші, Microsoft сертификатталған эксперті
Тіркелу сілтемесі

«Университет стратегиясына институционалдық зерттеулерді енгізу» тақырыбында дөңгелек үстел (Allvet)
Модератор – Андрей Богданчиков, Оқу істері жөніндегі проректор, SDU University
Тіркелу сілтемесі

RMarkDown-мен автоматтандырылған есеп беру жүйелерін әзірлеу: деректерден есепке дейін* (Mini Red Hall)
д-р Мэттью Кортни, Институционалдық зерттеулер және талдау бөлімінің басшысы, Назарбаев Университеті
Тіркелу сілтемесі

* қажетті компьютерлік бағдарламалау дағдылары бар озық пайдаланушылар үшін (Python, C++, R)

17:00 — 17:30

ҚОРЫТЫНДЫ СЕССИЯ (Red Hall)

Қорытындылау және сертифкаттармен марапаттау рәсімі

Локация және орналасу

Карта: Локация SDU

Алыстан келетін қатысушылар форум өтетін мерзім кезінде SDU Guest House ғимаратында тұра алады.

Байланыс

Сапа мониторинг департаменті,
Институционалдық зерттеулер бөлімі

+7 727 307 9565
ir@sdu.edu.kz

Профессорлық-оқытушылар құрамын (профессорларды) қолдау

Ғылыми-зерттеу тағылымдама бағдарламасын қолдау. Профессорлық-оқытушылар құрамы академиялық бағдарламаны әзірлейді және университетте ғылыми зерттеулер жүргізеді. Осы бағдарлама аясында СДУ профессорлық-оқытушылар құрамына шетелде ғылыми зерттеулермен айналысуға мүмкіндік береді. Сіздің қайырмдылық көмегіңіз ұшуға, тұруға және ай сайынғы еңбекақысының 6 айдан 1 жылға дейін өтейді. СДУ сондай-ақ шетелден келген профессорларды жергілікті оқытушылар мен студенттермен өз білімдері мен тәжірибелерін бөлісуге шақырады.
 “Жас маман”бағдарламасын қолдау. “Жас маман” бағдарламасы СДУ үздік түлектерін іріктеу және оқытушылардың ассистенті ретінде академиялық мансабының бастапқы кезеңінде оларға көмек көрсету арқылы университеттің адами капиталын дамытуға бағытталған. Жас мамандар шетелде докторлық дәреже алуға және беделді университеттерде бай ғылыми зерттеу тәжірибесін алуға ынталандырылады. Оқытушылардың ассистенттері профессорлық-оқытушылық құрамнан стипендиялар мен кәсіби кеңестер алады.

Университетті қолдау

СДУ кампусы студенттердің білім беру және сауықтыру іс-шараларын өткізу үшін орталық орын болып табылады. Университет жаңа объектілерді салу және бар объектілерді елеулі жаңарту жолымен өзінің базалық инфрақұрылымын жаңартуға ұмтылады. Бұл ғимараттар, жолдар, коммуналдық қызметтер, аумақтық және ландшафтық дизайн, студенттік тұрғын үй және университет миссиясына толық қолдау көрсету үшін қажетті ақпараттық технологиялар ресурстары кіреді. Сондай-ақ, заманауи кітапханалық ресурстарды және ғылыми-зерттеу мекемелерін, жабдықтар мен технологиялық құралдарды қолдаудың маңызы зор.

Дарынды студенттерді қолдау

Бұл бағдарлама көрнекті студенттерге, олардың әл-ауқатына қарамастан арналған. Бағдарламаға лайықты студенттер белгілі академиялық және әлеуметтік жетістіктерді көрсетуі тиіс. Бұл бағдарлама толық немесе ішінара гранттар беру немесе жатақханалық орын беру арқылы студенттердің кәсіби және жеке дамуына ықпал етуге арналған. Грантты оның барлық әрекет ету мерзімі ішінде сақтау үшін алушы әр семестр белгіленген ең төменгі орташа ұпайға сәйкес келуі тиіс.

FAQ

Question? Contact us! infomatrix@sdu.edu.kz

Since Infomatrix Asia is an international project competition and current lingua franca is English language, we decided that everything(documentation, presentation, submission) will be in English.

Starting from this year, participation doesn’t give opportunity get max at ENT.

All participants who study at secondary school must participate with their supervisors. Due to the security concerns of the participants.

Mail to infomatrx@sdu.edu.kz (Only technical questions)

Look carefully at category requirements, but common thing is: great presentation, clear documentation, completed project, short video demonstrating your knowledge of English Participants from Kazakhstan should have participated on regional, city, republic project competitions before.

Infomatrix Asia is an independent competition. Therefore, you are free to submit your project to any other competitions.

The participation fee is a required fixed cost that covers: transportation, medals, t-shirts, certificates, food, lodging and so on…

Accomodation

We are inviting participants to stay in our comfortable and modern “Student House” located on the territory of SDU.

The student house of Suleyman Demirel University offers students not only accommodation and meals on the territory of the Smart Campus during their studies, but also the opportunity to improve their social skills and strengthen international relationships.

Do you need help? Contact us!  infomatrix@sdu.edu.kz

Бонус ұпай қалай жинауға болады?

Қатысушылардың Instagram желісіндегі парақшасында SPT олимпиадасы туралы қызықты әрі креатив пост жариялау арқылы 1-ден 5-ке дейін бонус ұпайға ие болу мүмкіндігі бар. Пост сурет, мәтін немесе видео сияқты кез келген форматта бола алады.

Шығармашылық шектеу жоқ, қиялыңа ерік бер!
Арманыңды жаз, әңгіме құрастыр, видео түсір, достарыңа мотивация бер,  оларды да қатысуға шақыр!

Бұл – тіпті қосымша 0,5 ұпайдың грант иесі атануда шешуші рөл атқара алатын тұсы. Сондықтан мұндай тамаша мүмкіндікті міндетті түрде пайдалануға кеңес береміз.

Шарттары:

  • Қызықты және креативті пост жариялау (мәтін 50 cөзден кем емес, қатысышының өз атынан жазылады)
  • Cуретте @sdukz белгілеу (tag)
  • Хэштег – #spt2020 #sdukz
  • Пост соңында аты-жөнін, кластер мен ЖСН соңғы 6 цифрін хэштег арқылы көрсету (мысалы, Ахметов Айбек, #Кластер5, #123456).
  • Қатысушы парақшасы 10 наурызға дейін ашық болуы керек.

*Посттарды олимпиада ұйымдастырушылары былай бағалайды (жалпы ереже):

▫️1 ұпай:
— Пост жарияланған, талаптарға сай;
▫️2 ұпай:
— Мәтіні өте жақсы жазылған пост;
▫️3 ұпай:
— сапалы түсірілген және монтаждалған видео-пост;
▫️4 және 5 ұпай:
— Көп қаралым жинаған, лайк пен комментарий саны көп сапалы пост. 

Алайда баға беруші посттың сапасына көбірек қарайды. Яғни, тек қана мәтінмен-ақ +5 балл алу мүмкіндігі де бар. Немесе керісінше, көп лайк жинаған пост сапасыз болғандықтан 1 ұпай ғана жинауы мүмкін.

Посттар онлайн тіркелу аяқталғанға дейін қабылданады.

Реквизиты

ISPT Registration

SDU

«Болашақ» халықаралық стипендиясының екі дүркін иегері. 2011 жылы Англияның Newcastle университетінің магистратурасын Халықаралық мультимедиалық журналистика мамандығы бойынша бітірген. Ал 2021 жылдың наурыз айында Шотландияның Glasgow университетінде үш жылдан астам уақыт бойы жазған докторлық диссертациясын мерзімінен бұрын сәтті қорғап шықты. 1 айдан кейін оған Медиа және мәдени саясат мамандығы бойынша ресми түрде Философия докторы ғылыми атағы берілді. Dr Әсел негізі 1451 жылы қаланған университеттің Мәдени саясатты зерттеу орталығында (Centre for Cultural Policy Research) қызмет еткен. Аты әлемге әйгілі, nationalism ұғымының Ұлыбританияда негізін қалаушылардың бірі Эрнест Геллнерден тәлім алған Филип Слесинджердің шәкірті. Сондай-ақ, ол  магистратура студенттеріне Зерттеу әдістері (Research Methods) пәнінен дәріс оқып, Қазақстаннан тұңғыш рет PhD дәрежесін иеленген маман атанады. 

Докторлық диссертациясы, «Қазақ киносы және ұлт: сыни талдау» тақырыбы, ұлт құрылысы (nation building)  тәсілімдемесі арқылы зерттелген (Kazakh cinema and the nation: a critical analysis – Enlighten: Theses (gla.ac.uk)). Ғылыми еңбекте ол қазақ киносына британ әлеуметтанушы Энтони Смиттің энтосимволизм концепциясы бойынша талдау жасап, қазақ халқының ұлт болып қалыптасуына атажұрттық фильмдердің әсері қаншалықты деген сұраққа жан-жақты жауап беруге ұмтылады. 

Диссертацияның жаңалығы – бұл отандық Еуразия Халықаралық  кинофестивалін академиялық тұрғыдан алғаш рет зерттеп, ғылымның фильм фестивальдері (film festival studies) атты жаңа саласына EurIFF ұғымын тұңғыш рет енгізді (бұл турасында ағылшын тілді ғылымда бір де бір диссертацияны айтағанның өзінде,  ғылыми орта назар аударарлық мақала да жоқтың қасы). Сонымен қатар, осы саланы зерттеп жүрген әлем зерттеушілеріне қазақ киносын, Қазақстанның халықаралық фестивалін ғылыми еңбегі арқылы танымалдандырды. 

Бұған дейін Әсел Қамза «Хабар» арнасында 2006-2010 жж. аралығында  «Азамат» жастар бағдарламасының редакторы, кейіннен продюсері, «Біз айтсақ…» ток-шоуының шеф-редакторы, қазақ және орыс тілінде хабар таратқан «Бизнес мекен» таңғы бағдарламасының сценарисі қызметін атқарып, ондаған тікелей эфирлерде жұмыс жасап, практик-журналист ретінде тәжірибесін толықтырды. Оның ішінде 2008-2009 жылдары «Қазақстанда жасалған» атты отандық өндірушілерді қолдау мақсатында ашылған тележобаның сценарист-редакторы әрі жүргізушісі болып жұмыс істеген. 2011-2014 жылдары «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ Ішкі протокол және бұқарамен байланыс департаментінде маман деңгейінен бастап, жарнама бөлімінің бастығы позициясына дейін көтеріліп, 160 000-нан астам қызметкері бар  ұлттық компанияның  PR стратегиясын дамытып, үйлестіруге үлес қосқан. 

Сулейман Демирель Университетінде бакалавриат және магистратура шәкірттеріне қазақ және ағылшын тілдерінде Масс коммуникация теориясы, Зерттеу әдістері, Масс коммуникациядағы зерттеу әдістері, Медиа Социология және Бейне композиция пәндерінен сабақ береді. Ұлыбританияда 5 жылға жуық уақыт ішінде жинаған бүкіл өнегесі мен бар тәжірибесін күнделікті дәрісінде пайдалануға тырысады. Студенттеріне сыни ойлауға, сындарлы пікір білдіруге жөн сілтейді. Ғылыми жұмыс жазған кезде, кеңестік кезден келе жатқан дәстүрлі жүйе бойынша, тек ғылыми жетекшінің жөн-жобасын ғана басшылыққа алуды ғана үйретпей, шын мәнінде бүкіл жауапкершілікті өз мойнына алуға, өз бетінше, еркін және тәуелсіз жұмыс істеуге дағдыландырады. 

Мақалалары отандық ғылыми журналдарда жарық көрген. Қазіргі таңда толерантты журналистика, автобиографиялық фильмдерге қатысты зерттеу жұмыстарымен айналысады. 

Өмірлік ұстанымы – талап, сапа, нәтиже!

Skip to content

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: