ШОЛУ
Конференция туралы
МƏДЕНИЕТАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС БОЙЫНША ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ХІ КОНФЕРЕНЦИЯ (ICBCB)
SDU University Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Ұлттық Ғылым Академиясымен жəне «ELINET» Білім беру, Тілдер жəне Интернационалдандыру желісімен және “BILIM-INNOVATION” халықаралық қоғамдық қорымен бірлесе отырып, ХІ ICBCB – 2024конференциясын ұйымдастыратындығын қуана хабарлайды. Конференция 2024 жылдың 10-11 қазанында Қаскелең қаласында өтеді. Конференция мақсаты: білім беру мен мəдениетаралық байланыс аясындағы озық ғылыми зерттеулерді насихаттау, ғалымдар мен зерттеушілердің ортақ ғылыми желісін құруға мүмкіндік беру, еліміздің ғылыми əлеуетін арттыруға үлес қосу.
Конференция ғаламдық мəселелерді талқылауға ашық, шетелдік əріптестермен бірлесе отырып зерттеулер жүргізуге, ғылыми-мəдени байланыс орнатуға бағытталып отыр. Сондықтан бұл шараға шетелдік, отандық беделді ғалымдар, жас ғалымдар мен зерттеушілер қатысып, өз ойларын ортаға сала алады. Сапалы əрі тың зерттеу – конференцияның басты құндылығы.
Конференция екі панельдік сессиядан тұратын негізгі бағдарламаны қамтиды. Біз төменде көрсетілген кез келген тақырыптарға қатысты жұмыстарды қабылдауға қуаныштымыз. Ауызша баяндама мен мақала жіберу үшін алдымен аңдатпаны жүктеп салу керек екенін еске саламыз. Қосымша ақпаратты конференцияның веб-парақшасынан табуға болады.
Конференцияға қатысуға ынталы ғалымдар, зерттеушілер мен жас ғалымдар төмендегі тақырыптардың біріне аңдатпа жібере алады.
Конференцияның консультативтік кеңесі
- Assoc. Prof. Dr.Aniko Vargane, University of Debrecen, Hungary
- Assoc. Prof. Dr. Nora Nemeth, University of Debrecen, Hungary
- Assist. Prof. Dr. Dana Moldabayeva, SDU University, Kazakhstan
- Assist. Prof.Dr. Akmarzhan Nogaibayeva, SDU Univesrity, Kazakhstan
- Assoc.Prof.Dr. Zhangyl Abilbek, SDU University, Kazakhstan
- Jim McKineley, University College London, UK
- Prof.Dr. Dandai Yskakuly, SDU University, Kazakhstan
- Prof.Dr. Gulmira Madieva, Al-farabi Kazakh National University, Kazakhstan
- Prof.Dr. Nuri Balta, University of International Business
- Prof.Dr. William Fierman, Indiana State University, USA
- Prof.Dr. Wu Xing Fing, Yili Normal University, China
- Assoc.Prof.Dr. Gulnar Kasymova, SDU University, Kazakhstan
- Assoc.Prof.Dr. Alan Weber, Weill Cornell Medical College, Qatar
- Assoc.Prof.Dr. Aigul Sadvakasova, Academy of Public Administration under the President of RK, Kazakhstan
- Assoc.Prof.Dr. Gülperi Adilova, International Ataturk-Alatoo University, Kyrgyzstan
- Assoc.Prof.Dr. Birsel Karakoç, Uppsala University, Germany
- Assoc.Prof.Dr. Georgeta Rată, BUASVM University, Romania
- Assoc.Prof.Dr. Kamsiah Abdullah, University Brunei, Brunei
- Assoc.Prof.Dr. Leila Mirzoyeva,SDU University, Kazakhstan
- Assoc.Prof.Dr. Liljana Markovic, University of Belgrade, Serbia
- Assoc.Prof.Dr. Maira Zholshayeva, SDU University, Kazakhstan
- Assoc.Prof.Dr. Michaela Mudure, Babes-Bolyai University, Cluj, Romania
- Assoc.Prof.Dr. Seth Agbo, Lakehead University, Canada
- Assoc.Prof.Dr. Yehia Mohammad, UAE University, UAE
- Assoc.Prof.Dr. Juldyz Smagulova, KIMEP, Kazakhstan
- Assoc.Prof.Dr. Kurmangazy Sadykbekov, SDU University, Kazakhstan
- Assoc.Prof.Dr. Khafiza Ordabekova, SDU University, Kazakhstan
- Assoc.Prof.Dr. Duishonkul Shamatov, Nazarbayev University
- Assist.Prof.Dr. Francis Troyan, Ohio State University, USA
- Assist.Prof.Dr. Davronzhon Gaipov, SDU University, Kazakhstan
- Assist.Prof.Dr. Nataša Bakič-Mirič, SDU University, Kazakhstan
- Dr. Samat Maksut, SDU University, Kazakhstan
- Zhainagul Duisebekova, SDU University, Kazakhstan
- Cherkassov Dmitriy, SDU University, Kazakhstan
- Samat Smakov, Bilim Innovation Lyceum
- Kymbat Smakova, SDU University, Kazakhstan
- Kumis Zhayikbay, SDU University, Kazakhstan
- Dr. Saya Baisultanova, SDU University, Kazakhstan
- Prof. Bayan Kerimbekova, SDU University, Kazakhstan
- Assoc. Prof. Saule Tulepova, SDU Univesrity, Kazakhstan
- Assist. Prof. Elif Ozdemir, SDU University, Kazakhstan
- Assoc. Prof. PhD, Yakup Doganay, SDU University, Kazakhstan
- Assoc. Prof. Bereke Zhumakayeva, SDU University, Kazakhstan
- Prof.Shattygul Yerkhozhina, SDU University, Kazakhstan
- Assist. Prof. Gaziza Otarbayeva, SDU Univesity, Kazakhstan
- Assist. Prof. Gulzhaina Nurmanova, SDU University, Kazakhstan
- Prof. Kurmangazy Sadykbekova, SDU University, Kazakhstan
- Assoc. Prof. Bakhyt Sydykhanov, SDU University, Kazakhstan
- Assoc. Prof. Bota Zhumakayeva, SDU University, Kazakhstan
- Assoc. Prof. Dzhanbulat Kayinbaev, SDU University, Kazakhstan
- Assoc. Prof. Halit Yilmaz, SDU University, Kazakhstan
- Assoc. Prof. Gulmira Bekenova, SDU University, Kazakhstan
- Assist. Prof. Azatzhan Baitekov, SDU University, Kazakhstan
- Assoc. Prof. Aigul Dauletkulova, SDU University, Kazakhstan
- Assist. Prof. Dinara Yertargynkyzy, SDU University, Kazakhstan
- Assist. Prof. Gulmira Myshbayeva, SDU University, Kazakhstan
- Assist. Prof. Lyaila Iskakova, SDU University, Kazakhstan
- Assoc. Prof. Kurmangazy Bagasharov, SDU University, Kazakhstan
Координаторлар
- General Coordinators:
Assist.Prof.Dr. Maksat Kalybek (maksat.kalybek@sdu.edu.kz)
Assoc.Prof.Dr Zhainagul Duisebekova (zhainagul.duisebekova@sdu.edu.kz)
Assist.Prof.Dr. Aidos Myrzabek (aidos.myrzabek@sdu.edu.kz) - Assistant Coordinators:
Samat Maxutor (samat.maxutov@sdu.edu.kz)
Kassymova Gulnara (gulnara.kassymova@sdu.edu.kz)
Leila Mirzoyeva (leila.mirzoyeva@sdu.edu.kz)
Bayan Kerimbekova (bayan.kerimbekova@sdu.edu.kz)
Saya Baisultanova (saya.baisultanova@sdu.edu.kz)
Saule Tulepov (saule.tulepova@sdu.edu.kz) - Technical Coordinators:
Azat Kali (azat.kali@sdu.edu.kz)
Damir Yessimbek (damir.yessimbekov@sdu.edu.kz)
Kumis Zhaiykbay (kumis.zhaikbay@sdu.edu.kz)
Shynar Dumanbek (200310024@stu.sdu.edu.kz)
Nurzat Kalmakhan (200310012@stu.sdu.edu.kz)
Aigul Dauletkulova (aigul.dauletkulova@sdu.edu.kz)
ТРЭКТЕР
The Faculty of Education and Humanities of SDU University in Qaskelen (Kazakhstan) is pleased to host the 9th International Conference Building Cultural Bridges (ICBCB) which will take place on September 24-25, 2020 in Qaskelen. The ICBCB Conference aims to bring together researchers, practitioners, and educators with interests in education at all levels from around the world. The theme of the ICBCB 2020 conference, “Global Trends and Values in Education” is designed to attract the research communities to promote connections between theory and practice and explore different perspectives on the application of research findings into practice.
The overarching theme of this annual conference reflects important trends and issues on values in education, and invites papers that investigate the various areas of education in the following streams:
Тілдік білім берудің жаһандық мəселелері: инклюзивтілік, цифрландыру жəне интерактивті оқыту
Бүгінгі білім беру жүйесінде шет тілдерін терең білумен қоса, өз саласын жетік меңгерген, түрлі ортада ұжымдасып қызмет етуге икемді, жаңашыл ойларға ашық, қабілетті мамандарды даярлауға ерекше назар аударылады. Аталған мəселелер ұлттық ерекшеліктер мен жалпыадамзаттық құндылықтарды да ескеретін шет тілдерін оқытудың маңыздылығын қайта қарау, сондай-ақ білімге инклюзивті қол жеткізуге белсенді ықпал ететін тілді дамытудың инновациялық траекторияларын көрсетеді.
Конференцияның бұл бағыты төмендегі мəселелерді қарастырады:
- Шет тілдерін оқытудағы қазіргі тенденциялар: теория жəне практика;
- Көптілді білім беру жəне оны жүзеге асыру;
- Шет тілдерін оқытудағы инклюзивтілік;
- Жасанды интеллект жəне шет тілін оқытудағы этикалық мəселелер;
- Цифрландыру жəне шет тіліндегі білім берудегі ЖИ-дің рөлі;
- Шет тілдерін оқытудағы мəдениетаралық тəсіл: тұжырымдамалар, болашақ жоспарлар мен тəжірибелер.
STEM білім берудегі инновациялық тəсілдер: Шығармашылық оқыту үшін пəндерді біріктіру
STEM білім беру – ХХІ ғасырдың дағдыларын қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық білім алуына ықпал ететін білім берудегі негізгі бағыттардың бірі. STEM ді (Science, Technology, Engineering, andMaths) кіріктіре отырып оқытумен қатар, аталған салаларды өнермен біріктіру, білімгерлердің шығармашылық, сыни ойлау қабілеттері мен мəселені шешу дағдыларын дамытады.
ICBCB 2024 конференциясының бұл бағыты STEM-білім берудің кез-келген саласына қызығушылық танытатын жетекші ғалымдарды, оқытушылар мен əдіскер мамандарды ортақ идеяға біріктіруге бағытталған. Сонымен қатар зерттеушілердің өзара тəжірибе алмасуы мен осы саладағы жергілікті жəне халықаралық сарапшылардың ынтымақтастығы арқылы STEM-ге қатысты зерттеулер, жобалар мен инновациялар туралы көбірек білім алу үшін арналған алаң болып табылады.
STEM бағдарламасы төмендегідей бағыттарды (бірақ олармен шектелмейді) қамтиды:
- Жаратылыстану ғылымдарын зерттеу жəне оқыту (химия, физика, биология);
- Технологияны қолдану арқылы жаратылыстану пəндерін оқыту;
- Мектептегі жəне мектептен тыс инженерия;
- Жаратылыстану ғылымдарын оқытудағы CLIL мəселелері.
Тіл білімі мен аударма ісіндегі жаңа тенденциялар
Аударма ісі – аударманың теориясы, сипаттамасы мен қолданылуымен айналысатын негізгі заманауи зерттеу бағыттарының бірі. Бұл бағыт аударманы тек тіларалық аударма ретінде ғана емес, сонымен қатар мəдениетаралық коммуникация ретінде қарастыратындықтан, оны басқа да əртүрлі білім салаларымен, соның ішінде салыстырмалы əдебиеттер, мəдениеттану, гендерлік зерттеулер, информатика, тарих, лингвистика, философия, риторика жəне семиотикамен байланыстыратын пəнаралық сала ретінде сипаттауға болады. Жазбаша аударманы көбінесе ауызша аудармамен біріктіреді, дегенмен бұл екі түрлі сала болып табылады.
ICBCB-2024 – тіл білімі жəне аударма ісіндегі зерттеу нəтижелерін ұсынуға арналған алғашқы форум. «Тіл білімі мен аударма ісіндегі жаңа тенденциялар» деп аталатын конференция бағыты келесі бағыттар бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарымен қатысуға шақырады:
Тіл, аударма жəне мəдени тұрақтылық;
- Аударма бойынша оқыту;
- Машиналық жəне кəсіби аударма;
- Тіл білімі мен аударма ісіндегі корпустық тəсіл;
- Мəтінді талдау: идеяларды түсіну, қысқаша мазмұндама жасау жəне қорытынды шығару;
- Тіл саясаты жəне жоспарлау;
- Көптілділік жəне тілдік байланыстар;
- Мəтіндік тіл білімі.
Жаһандану жағдайындағы тіл, əдебиет жəне тарихтағы өзекті мəселелер
ХХІ ғасыр –жаһандық зерттеулердің, мəдениеттердің тоғысуының жəне ғылым мен білімнің жаңа мүмкіндіктерін ашудың дəуірі. Бүгінгі таңда ғалымдар жаһандық зерттеулерге зер сала отырып, тіл, əдебиет жəне тарих саласындағы жаңа бағыттарға назар аударуды ұсынады. Ұзақ жылдар бойы осы салаға қатысты дəстүрлі зерттеулерде тіл мен əдебиет екі бөлек ғылым саласы ретінде қарастырылып келсе, қазіргі ғылымда пəнаралық, кешенді зерттеулерге басымдық беріледі.
Бұл бағыт бойынша төмендегідей тақырыптар қамтылады:
- Қазақ тілін оқыту мен үйренудегі өзекті мəселелер;
- Тіл білімінің жаңа тенденциялары;
- Қазақ əдебиетіндегі жаңа жанрлар жəне оны оқыту жолдары;
- Қазақ əдебиетінің тарихы, теориясы, сыны мəселелері;
- Тіл мен əдебиетті оқытудағы цифрлық сауаттылық;
- Орталық Азия тарихын зерттеу мен оқытудағы заманауи мəселелер.
Біртұтас білім беруді ілгерілету: Тұрақты даму жəне тиімді көшбасшылық стратегиялары
Білім беру үдерісіне біртұтас көзқарас білім беру саласындағы біліммен, зерттеулермен жəне озықтəжірибелермен алмасу алаңын қамтамасыз етеді. Бұл бағыт аясында ғалымдар мен əдіскер мамандар, жасғалымдар мектепке дейінгі білім беруден бастап жоғары білімге дейінгі барлық деңгейлердегі білім беруүдерісіндегі интеллектуалды, эмоционалды, физикалық жəне рухани аспектілердің тұлғаның қалыптасуына қалай ықпал ететінін талқылайды.
Бұл секцияның мақсаты – білім берудегі тұрақты даму мəселелерін шешудің əдістері мен стратегияларын анықтау жəне талдау. Конференцияға қатысушылар білім берудің өзектілігі мен сапасын сақтай отырып, бір білім деңгейінен екінші деңгейге біркелкі ауысуды қалай қамтамасыз ету керектігін анықтайтын зерттеулер ұсынады. Білім берудегі тиімді көшбасшылықты қамтамасыз ету – оқыту мен институционалдық дамудағы озық жетістіктерді ілгерілету саясатының маңызды бағытының бірі. Қарқынды дамып келе жатқан жаһандық ландшафтты ескере отырып, білім беру көшбасшыларының функцияларын қайта бағалаудың жəне қызметкерлерді шабыттандыру мен оқушылардың үлгерімін жақсартуға бағытталған стратегияларды əзірлеу қажет. Сондай-ақ білім беру тəжірибесі тұлғаның əртүрлі аспектілері арасындағы қарым-қатынастарды, яғни тұлға мен басқа адамдар, адам мен қоршаған орта, адамның ішкі жан дүниесі мен сыртқы əлем арасындағы қарым-қатынасты неғұрлым теңдестірілген дамытуға ықпал етеді жəне дамытады деп болжайды.
Кешенді оқыту зерттеушілерді келесі тақырыптарды талқылау үшін біріктіреді:
- Мектепке дейінгі білім беру: тұрақты даму мəселелерін шешу;
- Құндылықтарға негізделген білім беру: бастауыш, орта жəне жоғары мектептегі үздік тəжірибелер;
- Бастауыш, орта жəне жоғары мектептерде оқытудың инновациялық тəсілдері;
- ХХІ ғасыр көшбасшыларын жаһандық деңгейде тəрбиелеу: негізгі принциптерді, табысты тəсілдерді жəне мəдени болашақ жоспарларды біріктіру;
- Инклюзивті білім беру саласындағы теориялар, практика жəне шешімдер;
- Ересектерге арналған білім жəне өмір бойы білім алу.
Ағылшын тілі жоғары оқу орындарында оқыту құралы ретінде EMI
Əлемдік аренадағы əлеуметтік, саяси жəне экономикалық үдерістердің қарқынды дамуына байланысты көптеген елдер жоғары білімді интернационалдандыруға назар аударды. Еуропалық білім беру жүйесіне ұтымды интеграцияланудың негізгі факторларының бірі – ағылшын тілінде сөйлемейтін елдердегі ағылшын тілінде оқыту (EMI) құралы ретінде EMI-ды енгізу жаһандық коммуникацияны жеңілдету, халықаралық қатынастарды нығайту жəне білімге, əсіресе жоғары білімге қолжетімділікті арттыру құралы ретінде қарастырылады. Бұл конференция бағыты жоғары білім берудегі EMI динамикасын зерттейді жəне келесі тақырыптарды шешуге бағытталған:
- Тілдер арасындағы ауысу жəне ағылшын тілінің үстемдігі
- EMI үшін жабдықтау жəне мұғалімдерді дайындау – үздік тəжірибелерді енгізу
- EMI-дегі бағалау – пəн мен тіл арасында теңгерім
- EMI спектрі – иммерсияны анықтау, CLIL жəне мақсатты тілде оқыту
- Саясат жəне тəжірибе – орта мектептегі EMI шындықтары
- Ынтымақтастықты нығайту: пəн жəне тіл оқытушыларының рөлі
- Жоғары білім берудегі EMI мəселелері мен мүмкіндіктері
ӨТІНІМ БЕРУ ТƏРТІБІ
Ескерту: Қорытынды бағдарламаға енгізілген баяндаманы конференцияда кемінде бір автор немесе білікті сенімді өкіл ұсынуы керек. Конференцияда ұсынылған мақалалар ғана ICBCB конференциясының «Білім беру саласының шекарасыз мүмкіндіктері» атты конференция жинағында жарияланады. Біз Scopus индекстелген конференциясы ретінде танылуға ұмтыламыз, сондықтан біз академиялық ізденістерімізге өзіндік ерекшелік пен ғылыми үлестің маңыздылығын атап өтеміз.
Конференцияға тіркеу жарнасы қайтарылмайтынын ескеріңіз. Конференцияда ұсынылған мақалалармен конференция сайтында «ICBCB – 2024» танысуға болады.
– Конференцияның жұмыс тілдері – қазақ, ағылшын жəне орыс тілдері.
– Баяндамаларды ұсынуға 10 минут + 5 минут сұрақтар мен жауаптарға беріледі.
– Конференция жіберілетін мақалалаар үлгіге сəйкес жасалуы тиіс.
Толық ақпарат «www.icbcb.sdu.edu.kz» веб-сайтында қолжетімді.
Барлық абстракттар мен мақалалар веб-сайт арқылы (EasyChair) жіберілуі керек. Белгіленген мерзімнен кеш жіберілген жұмыстар қабылданбайды.
– Авторлар өз мақалаларының дəлдігі мен дұрыстығына толық жауап береді.
– Барлық ұсынылған аңдатпалар конференция комитетінің қабылдауы үшін қайта қарастыру үдерісінен өтуі керек.
– Мақаланы жіберу арқылы автор өзінің авторлық құқығын ICBCB – 2024-ке растайды жəне береді.
– Қорытынды бағдарламаға енгізілген жəне қабылданған жұмыстардың авторлары техникалық комитеттен ұсыныстар алады.
– Мақала 5000-7000 сөзден аспауы керек (сілтемелерді қосқанда)
Конференция материалдары «Empowering Education Beyond Boundaries» журналында жəне электронды материалдар «www.icbcb.sdu.edu.kz» конференция сайтында жарияланады.
SDU University жоғарыда көрсетілген тақырыптық бағыттарға қатысты жұмыстарды қабылдайды. Авторлар 2024 жылдың 30 шілдесіне дейін 150-200 сөзден тұратын аңдатпаларын EasyChiar порталына тіркеліп, жүктей алады. Қандай да бір қосымша сұрақтарыңыз туындаған жағдайда icbcb@sdu.edu.kz электрондық поштаға хабарласа аласыздар.
Қолжазбалар мен презентациялар қазақ, ағылшын, орыс тілдерінде болуы мүмкін. Өтінімдерді ICBCB – 2024 Жариялау Кеңесі жəне Сыртқы Бақылау Кеңесінің мүшелері келесі критерийлер негізінде бағалайды:
- Маңыздылығы / салаға қосқан үлесі
- Конференция тақырыбына қатыстылығы
- Мақсаты
- Теориялық негіздері
- Əдістеме
- Нəтижелер жəне ұсыныстар
- Қорытынды
- Мақалалар APA 7 стиліне сай рəсімделуі керек
СПИКЕРЛЕР
БІЛӘЛОВ ДАРХАН НҰРЛАНОВИЧ
Назарбаев университеті Вице-Пр
PROFESSOR TSEDISO MICHAEL MAKOELLE
Prof Tsediso Michael Makoelle is the Vice Dean for Research and Full Professor at the Nazarbayev University Graduate School of Education, Kazakhstan. He is also a visiting research fellow at the International Laboratory of the Social Integration Research of the National Research University Higher School of Economics, Moscow, Russia.
A recipient of the recipients of the prestigious Nelson Mandela Scholarship to the United Kingdom (UK). He holds the degrees of Doctor of Philosophy (PhD) in Inclusive Education from the University of Manchester, UK and a Doctor of Education (D Ed) in Education Management and Leadership from the University of South Africa (UNISA). Prof Makoelle’s span of teaching and research experience stretches for over 30 years with the focus being on secondary and higher education.
He has written and published extensively on the topics of inclusive education and educational leadership, management, governance, and administration for both national and international audiences and readership. Prof Makoelle has supervised many Master’s and Ph.D. students. He is a member of several international research bodies. He is a reviewer of grants and funding applications for the South African National Research Foundation (NRF), reviewed papers for several international Scopus and Web of Science journals, and evaluated research theses for several universities in South Africa and abroad. He has also reviewed postgraduate courses and programs for many universities and serves on the editorial boards of several international Journals. He has collaborated with universities from the US, UK, Europe, Russia, and Africa.
SARA SARAVI
Sara received her M.Sc. and Ph.D. from Computer Science Department, Loughborough University in Computer Vision and Machine Learning.
Sara has worked as KTP associate in ARM (formerly Apical), as a Research Associate in Loughborough University, where she continued working as a University Teacher until 2019. She was a lecturer in University of Derby before joining the Computer Science department of Loughborough University in 2021.
Sara is the AI in EDI Lead in the AI in Education (AIED) group. This group is committed to exploring and demonstrating the potential of artificial intelligence in enhancing educational practices. The group focuses on developing workshops, both within and outside the university, aimed at explicating the advancements in AI and their practical applications in education.
DR JIM MCKINLEY
Dr. Jim McKinley is Professor of Applied Linguistics at University College London, and Honorary Research Fellow at the University of Oxford, Department of Education. He has taught in higher education in the UK, Japan, Australia, and Uganda, as well as US schools. His research targets implications of globalization for L2 writing, language education, and higher education studies, particularly the teaching-research nexus and English medium instruction. Jim is co-author and co-editor of several books on research methods in applied linguistics. He is an Editor-in-Chief of the journal System, and a co-Editor of the Cambridge Elements series Language Teaching.
Dr. HIDEO OZAKI
Dr. Hideo Ozaki is Associate Professor in the Faculty of Letters and Director of the World Language Center at Soka University, Japan. His research interests are in humanistic English language education, second language acquisition and the complex dynamic systems, and global citizenship education. His recent publication includes Learners’ Definition of Courage and Adaptive Behavior in 2023, which marks the starting point to amalgamate his multiple research interests into his final goal to foster global citizens.
AINASH KUDYSHEVA
Vice-Rector for Academic Affairs, Member of the Board
O. Zhanibekov South-Kazakhstan Pedagogical University
Ainash Kudysheva holds the title of Candidate of Pedagogical Sciences and is a professor with a Master’s in Education (M.Ed.) from the University of Southern California (USC). Since 2022, she has served as a Higher Education Reform Expert (HERE) within the SPHERE service in Kazakhstan. Her primary research interests include inclusive and special education, as well as career development and counseling. Additionally, she is an active member of the Comparative and International Education Society (CIES).
SEVINC ALIYEVA
Sevinc Aliyeva is a distinguished historian and professor, currently serving as the Head of the Department of General History and Teaching Methodology at Azerbaijan State Pedagogical University. She holds a Doctor of Historical Sciences degree from the National Academy of Sciences of Azerbaijan (2014) and a Candidate of Historical Sciences degree from Kuban State University (2000). With a career spanning over two decades, Dr. Aliyeva has held prominent academic and research positions, including her role as a leading researcher at the National Academy of Sciences of Azerbaijan and professor at Baku Engineering University. Her research focuses on the history of Azerbaijan and the Caucasus, and she has published extensively on topics such as Azerbaijan’s relations with the peoples of the North Caucasus, and the political history of the region. Dr. Aliyeva is also a member of multiple scientific councils and editorial boards of prestigious academic journals.
NURLAN IMANGALIYEV
Head of Research and Development, Bilim Innovation ISF
Nurlan Imangaliyev has over 20 years of experience in the field of education, starting from 2003. He worked as an English teacher at NURORDA School in Astana for 10 years. Additionally, he is a teacher, trainer, and researcher in the field of education.
In 2012, Nurlan became the first Apple Distinguished Educator trainer in Kazakhstan. Nurlan is also the author and co-author of several educational programs for teachers and consults schools and other educational institutions in the field of professional development for educators.
In 2015, Nurlan participated in the launch of the USTAZ professional training center, which trained tens of thousands of both local and international teachers. In 2019, he obtained a Master of Science degree in Educational Leadership from Nazarbayev University.
Up until now, Nurlan has contributed to teacher professional development initiatives in more than 10 countries around the world across different continents.
SETH AGBO
Dr. Seth Agbo teaches Educational Research, Sociocultural Foundations of Education, and Comparative and International Education at Lakehead University in Canada. Before his present position, Dr. Agbo taught at the State University of New York (SUNY) in Potsdam and Pacific University in Oregon, U.S.A. He obtained his Ph.D. from the University of British Columbia in Vancouver, Canada. Dr. Agbo’s research interests include leadership and policy studies, comparative and international education, social justice, and lifelong learning. Dr. Agbo is a visiting professor at Liverpool John Moores University and the University of Glasgow. He is co-editor of the Pedagogical Perspectives Journal and serves on the editorial boards of the Journal of American Indian Education and the Journal of Adult and Continuing Education. He is also a consulting editor for the Canadian Journal of Education. He authors The Scholars’ Publication Sourcebook: Preparing Academic Manuscripts for Journals in the Humanities and Social Sciences, which Routledge will release in December 2024.
GREG HAY
Greg Hay is an Assistant Teaching Professor at the University of Washington Information School where he teaches both undergraduate and graduate level courses. He uses his experience as an information systems entrepreneur to expose students to real world applications of what they learn in class. He is the founder of multiple companies and has extensive experience working as a database engineer and consultant. Greg has a Master of Science in Information Management and a BA in History and Anthropology from the University of Washington.
The most influential speakers
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Congue nisi vitae suscipit tellus.
МАҢЫЗДЫ КҮНДЕР
-
Конференция туралы хабарландыру 20 мaмыр, 2024
-
Ерте тіркеудің соңғы мерзімі 30 маусым, 2024
-
Аңдатпа жіберу мерзімі 30 шілде, 2024
-
Қабылдау туралы хабарламаның соңғы мерзімі 26 тамыз, 2024
-
Толық мəтінді жіберу жəне тіркеу 15 қыркүйек, 2024
-
Конференцияның қорытынды бағдарламасы 23 қыркүйек, 2024
-
Конференция жұмыс күндері 10-11 қазан, 2024
КОНФЕРЕНЦИЯ БАҒДАРЛАМАСЫ
We know how valuable your time is, so we scheduled the entire event around mingling and socializing.
СЕРІКТЕСТЕР
ӨТЕТІН ОРНЫ
МƏДЕНИЕТАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС БОЙЫНША ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ХІ КОНФЕРЕНЦИЯ: «Білім берудің кедергісіз мүмкіндіктері» – SDU University.
Конференция туралы хабарландыру, оның мазмұны немесе басқа да қатысты аспектілер бойынша сұрақтарыңыз болса, icbcb@sdu.edu.kz арқылы хабарласыңыз.
Almaty region, Karasay area 040900, Kaskelen city, Abylai khan street, 1/1
Жатақхана
About the Accommodation
Guest House serves to international staff and visiting professors.
The Guest House is equipped for 35 people:
- including two suit rooms
- coffee lounge
- two meeting rooms
- free Wi-Fi
Guest House residents can use Student House facilities as well.
Ipsum suspendisse ultrices gravida dictum fusce ut placerat orci nulla.
Single
152$
Group
Up to 4 people
130$
Large Team
5+ people