Білім берудегі менеджмент
(педагогика)
Деңгей
Педагогика ғылымдарының магистрі
Ұзақтығы
2 жыл
Пороговый балл для поступления на грант
120
Пороговый балл для поступления на платное отделение
80
ECTS
120
Оқыту тілі
орыс, қазақ
Мақсаты: Үздік отандық және шетелдік тәжірибелерді басшылыққа ала отырып, ағымдағы білім беру дәстүрлерінің сабақтастығын қамтамасыз ете алатын, орта және орта арнаулы оқу орындары білім беру деңгейіндегі өзгерістерді сапалы жүзеге асыра отырып, өзгерістер жаршысы бола алатын білім берудегі көшбасшылар мен менеджерлердің кадрлық резервін даярлау
- Негізгі және кәсіптік пәндер бойынша терең білімдерін көрсету.
- Басқалардың зерттеулеріне талдау жасау, оқу тәжірибесін жақсарту мақсатында зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу.
- Білім беруді басқару сапасын арттыру үшін заманауи әдістер мен технологияларды талдау және қолдану.
- Нақты теориялық және қолданбалы мәселелерді шешу үшін заманауи ақпараттық және цифрлық технологияларды қолдану.
- Мектеп стратегиясын халықаралық, ұлттық және аймақтық деңгейде жасай білу.
- Заманауи мектеп қызметін жақсарту үшін білім беру саласындағы инновациялық идеяларды, тәсілдер мен шешімдерді енгізу дағдыларын көрсету.
- Негізгі факторларды анықтау арқылы ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдай білу; оқу орнының миссиясын, көзқарасын, стратегиялық мақсаттарын тұжырымдау; білім беру мекемесін дамытудың инновациялық бағдарламалары мен жоспарларын құру; стратегиялық жоспарды жүзеге асыру кезінде қызметкерлердің қарсылығын жеңу әдістерін қолдану.
- Ұйымның, бөлімдердің, қызметкерлер тобының (командаларының) корпоративтік мәдениетін қалыптастыру, жобаларды басқару, білім беру мекемесін дамыту және қатысушылардың көшбасшылығын қалыптастыру мәселелерін шешу үшін топтық жұмысты ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
- Проблемаларды шешу, шешім қабылдау және тиімді қарым-қатынас дағдыларын кәсіби және әлеуметтік ортада қолдану.
- Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану; цифрлық білім беру мазмұнын құру және білім беру ұйымдарын цифрландыруды басқару.
- Ғылыми қызметіңізге рефлексия және өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру,одан әрі кәсіби даму бағыттарын анықтау.
Пәннің атауы | Цикл | Компонент | Кредиттер |
Шет тілі (кәсіби) | БП | ЖК | 5 |
Ғылым тарихы мен философиясы | БП | ЖК | 5 |
Жоғары мектептің педагогикасы | БП | ЖК | 3 |
Басқару психологиясы | БП | ЖК | 5 |
Білім беру жүйесіндегі әкімшілік қызмет | БП | ТК | 5 |
Деректерді талдау және өңдеу | БП | ТК | 5 |
Білім беру ұйымын басқарудың нормативті- құжаттық негіздері | БП | ТК | 5 |
Цифрлық дәуірдегі білім беру және оны басқару | БП | ТК | 5 |
Персоналды басқару және кадрлық саясат | БП | ТК | 5 |
Білім беру жүйесіндегі адам капиталын басқару | БП | ТК | 5 |
Бенчмаркинг және білім беру ұйымдарының стратегиялық даму менеджменті | БеП | ЖК | 6 |
Көшбасшылық дағдылар мен этикасы | БеП | ЖК | 6 |
Білім беру жүйесін басқарудың отандық және халықаралық тәжірибесі | БеП | ЖК | 5 |
Сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және нетворкинг | БеП | ЖК | 6 |
Құндылыққа негізделген білім беру | БеП | ЖК | 5 |
Білім беру саласындағы инновациялық менеджмент | БеП | ТК | 6 |
Білім беру жүйесіндегі зерттеу дағдылары | БеП | ТК | 6 |
Оқу бағдарламасын басқарудың әдіснамасы | БеП | ТК | 6 |
Білім беру үдерісін жобалау | БеП | ТК | 6 |