Деңгей

Bachelor of Education

Ұзақтығы

4 жыл

Грантқа түсу шекті балл

120

Ақылы бөлімге түсу шекті балл

80

ECTS

240

Талап етілетін ағылшын тіл деңгейі

B1 (Intermediate)

Бағдарлама студенттерге математика саласындағы кең негізді базаны, сыни ойлауды, ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуді,  есептерге аналитикалық негіздеме жасауды үйренуге мүмкіндік береді. Оқу технологияларының көмегімен оқыту ортасын құруға және арнайы оқыту әдістері мен техникасын пайдалануға, өз саласында білікті маман болуға даярлайды.

  • Педагогикалық стратегияларды, әдістер мен тәсілдерді меңгере отырып оқу материалдарын дайындау;
  • Эксперимент пен практикалық жұмыстар нәтижелерін жобалау, жүргізу, жазу және талдау үшін ғылыми әдістерді қолдану. 
AE – Area Elective
Code Title th pr cr ects Term
MDE 161 Еconomy 2 1 3 5 3
MDE 163 Fundamentals of anti-corruption culture 2 1 3 5 3
MDE 166 Еntrepreneurship 2 1 3 5 3
MDE 168 Innovative Trends 2 1 3 5 3
MDE 169 Social psychology 2 1 3 5 3
MDE 289 Financial literacy 2 1 3 5 3
PED 247 General Physics 1 1 2 3 5 3
PED 256 Programming for mathematics 1 2 3 5 3
PED 261 Scientific research methods 2 1 3 5 3
PED 265 Ecology and Life Security Precautions 1 2 3 5 3
PED 255 General Physics 2 1 2 3 5 4
PED 357 Algorithms and Olympic Programming 1 2 3 5 4
PED 108 Academic English 0 3 3 5 6
PED 128 English for Special Purposes 1(CLIL) 0 3 3 5 6
PED 444 Pre-diploma practice 0 2 2 4 8
PED 497 Pedagogical workshop 0 3 3 4 8


NAE – Non Area Elective
Code Title th pr cr ects Term
MDE 111 Kazakh Language 1 (А1 level/ for foreigners) 0 3 3 5 1
MDE 113 Kazakh Language 1 (B1 level) 0 3 3 5 1
MDE 115 Kazakh Language 1 (B2 level) 0 3 3 5 1
MDE 117 Kazakh Language 1 (C1 level) 0 3 3 5 1
MDE 121 Russian Language 1 (А1 level/ for foreigners) 0 3 3 5 1
MDE 123 Russian Language 1 (B1 level) 0 3 3 5 1
MDE 125 Russian Language 1 (B2 level) 0 3 3 5 1
MDE 127 Russian Language 1 (C1 level) 0 3 3 5 1
MDE 197 Foreign Language 1 (English for Academic Purposes – B1 level ) 0 3 3 5 1
MDE 199 Foreign Language 1 (English for Academic Purposes – B2 level ) 0 3 3 5 1
MDE 283 Turkish language 1 (А1 level) 0 3 3 4 1
MDE 285 Turkish language 1 (B1 level) 0 3 3 4 1
MDE 112 Kazakh Language 2 (А2 level/for foreigners) 0 3 3 5 2
MDE 116 Kazakh Language 2 (B2 level) 0 3 3 5 2
MDE 118 Kazakh Language 2 (C1 level) 0 3 3 5 2
MDE 122 Russian Language 2 (А2 level/ for foreigners) 0 3 3 5 2
MDE 124 Russian Language 2 (B1 level) 0 3 3 5 2
MDE 126 Russian Language 2 (B2 level) 0 3 3 5 2
MDE 128 Russian Language 2 (C1 level) 0 3 3 5 2
MDE 198 Foreign Language 2 (English for Academic Purposes – B1+ level ) 0 3 3 5 2
MDE 200 Foreign Language 2 (English for Specific Purposes – B2+ level) 0 3 3 5 2
MDE 284 Turkish language 2 (А2 level) 0 3 3 4 2
MDE 286 Turkish language 2 (B2 level) 0 3 3 4 2


RC – Requisite Courses
Code Title th pr cr ects Term
MDE 001 General English (A1 level) 0 5 5 6
MDE 002 General English (A2 level) 0 5 5 6
MDE 003 General English (B1 level) 0 5 5 6


1 semestr
Code Title th pr cr ects
MDE 160 Community engagement and value based Society 1 0 1 1 0
MDE 171 History of Kazakhstan 2 1 3 5
MDE 291 Physical Education 1 0 1 1 2
PED 129 Mathematical Analysis 1 2 1 3 5
PED 138 Elementary mathematics + educational practice 2 1 3 5
MDE 28X [ NAE ] Turkish language 1 (MDE 283, MDE 285) 0 3 3 4
PED 1XX [ NAE ] Кazakh language 1/Russian language 1 (MDE 111, 113, 115, 117, 121, 123, 125, 127) 0 3 3 5
PED 3XX [ NAE ] Foreign language 1 (MDE 197, MDE 199) 0 3 3 5
Local Credit ECTS
Theoretical course: 15 Theoretical course: 24
Non Theoretical course: 5 Non Theoretical course: 7
Sum: 20 Sum: 31


2 semestr
Code Title th pr cr ects
MDE 170 Community engagement and value based Society 2 0 1 1 0
MDE 292 Physical Education 2 0 1 1 2
PED 111 Linear Algebra 2 1 3 5
PED 132 Mathematical Analysis 2 2 1 3 5
PED 139 Introduction to geometry 1 2 3 5
MDE 28X [ NAE ] Turkish language 2 (MDE 284, MDE 286) 0 3 3 4
PED 2XX [ NAE ] Kazakh language 2 / Russian language 2 (MDE 112,114,116,118,122,124,126,128) 0 3 3 5
PED 4ХХ [ NAE ] Foreign language 2 (MDE 198, MDE 200) 0 3 3 5
Local Credit ECTS
Theoretical course: 18 Theoretical course: 29
Non Theoretical course: 2 Non Theoretical course: 2
Sum: 20 Sum: 31


3 semestr
Code Title th pr cr ects
MDE 173 Information and Communication Technologies (in English) 1 2 3 5
MDE 293 Physical Education 3 0 1 1 2
PED 131 Mathematical analysis 3 2 1 3 5
PED 244 Analytic Geometry 2 1 3 5
PED 356 Discrete Mathematics 2 1 3 5
XXX xxx [AE] Area Elective Course (PED 265, MDE 289, MDE 166, MDE 163, MDE 161, MDE 168, MDE 169) 2 1 3 5
XXX xxx [AE] Elective (PED 256/PED 247) 2 1 3 5
Local Credit ECTS
Theoretical course: 18 Theoretical course: 30
Non Theoretical course: 1 Non Theoretical course: 2
Sum: 19 Sum: 32


4 semestr
Code Title th pr cr ects
MDE 153 Module of Social and Political Knowledge (Cultural Studies) 1 0 1 2
MDE 154 Module of Social and Political Knowledge (Psychology) 1 0 1 2
MDE 294 Physical Education 4 0 1 1 2
PED 223 Pedagogy 1 1 2 3
PED 225 Pedagogical practice 1 (continuous) 0 2 2 3
PED 246 Mathematical Analysis 4 2 2 4 6
PED 359 History of Mathematics 2 1 3 5
XXX xxx [ AE ] Elective (PED 357/PED 255) 2 1 3 5
Local Credit ECTS
Theoretical course: 14 Theoretical course: 23
Non Theoretical course: 3 Non Theoretical course: 5
Sum: 17 Sum: 28


5 semestr
Code Title th pr cr ects
MDE 151 Module of Social and Political Knowledge (Political Science) 1 0 1 2
MDE 152 Module of Social and Political Knowledge (Sociology) 1 0 1 2
MDE 172 Philosophy 2 1 3 5
PED 257 Number theory and solving Olympiad problems 1 1 2 3 5
PED 263 Multimedia Technologies in Education 2 1 3 4
PED 318 Ordinary Differential Equations 2 1 3 5
PED 327 Mathematical statistics 2 1 3 5
Local Credit ECTS
Theoretical course: 17 Theoretical course: 28
Non Theoretical course: 0 Non Theoretical course: 0
Sum: 17 Sum: 28


6 semestr
Code Title th pr cr ects
PED 300 Mathematics Teaching Skills 0 3 3 5
PED 328 Calculation methods 1 2 3 5
PED 361 Applied Statistics 2 1 3 5
PED 391 Complex Analysis 2 1 3 5
PED 450 Number theory and solving Olympiad problems 2 1 2 3 5
XXX xxx [ AE ] Elective (PED 128/PED 108) 0 3 3 5
Local Credit ECTS
Theoretical course: 18 Theoretical course: 30
Non Theoretical course: 0 Non Theoretical course: 0
Sum: 18 Sum: 30


7 semestr
Code Title th pr cr ects
PED 380 Methods of teaching mathematics and STEM 0 3 3 5
PED 398 Teaching practice (continuous) 0 4 4 4
PED 436 Management in education 2 1 3 5
PED 437 Criteria-based assessment technology 2 1 3 5
PED 479 Research Methods in Education 1 2 1 3 5
PED 480 Inclusive Education 2 1 3 5
Local Credit ECTS
Theoretical course: 15 Theoretical course: 25
Non Theoretical course: 4 Non Theoretical course: 4
Sum: 19 Sum: 29


8 semestr
Code Title th pr cr ects
PED 408 Research Methods in Education 2 1 3 4 6
PED 459 Passing state examinations in two major disciplines 2 0 2 8
PED 460 Pedagogical practice 0 5 5 8
PED 495 Special Topics in Mathematics 1 2 3 5
PED xxx [ AE ] Final practice (PED 444, PED 497) 0 3 3 4
Local Credit ECTS
Theoretical course: 10 Theoretical course: 15
Non Theoretical course: 7 Non Theoretical course: 16
Sum: 17 Sum: 31


Total Local Credit Total ECTS
Theoretical course: 125 Theoretical course: 204
Non Theoretical course: 22 Non Theoretical course: 36
Sum: 147 Sum: 240

Түлектеріміз жеке және мемлекеттік оқу орындарында сабақ бере алады. Сондай-ақ ақпараттық технологиялар және іскерлік ортадағы ғылыми зертханалар сияқты салаларда жұмыс істеулеріне болады. Қазақстанның және шетелдегі беделді жоғары оқу орындарында физика, информатика және жаратылыстану ғылымдары саласындағы магистратурада оқуын жалғастыра алады.

НҰРДАУЛЕТ ШЫНАРБЕК

Координатор

Дарынды студенттерді қолдау

Бұл бағдарлама көрнекті студенттерге, олардың әл-ауқатына қарамастан арналған. Бағдарламаға лайықты студенттер белгілі академиялық және әлеуметтік жетістіктерді көрсетуі тиіс. Бұл бағдарлама толық немесе ішінара гранттар беру немесе жатақханалық орын беру арқылы студенттердің кәсіби және жеке дамуына ықпал етуге арналған. Грантты оның барлық әрекет ету мерзімі ішінде сақтау үшін алушы әр семестр белгіленген ең төменгі орташа ұпайға сәйкес келуі тиіс.

Профессорлық-оқытушылар құрамын (профессорларды) қолдау

Ғылыми-зерттеу тағылымдама бағдарламасын қолдау. Профессорлық-оқытушылар құрамы академиялық бағдарламаны әзірлейді және университетте ғылыми зерттеулер жүргізеді. Осы бағдарлама аясында СДУ профессорлық-оқытушылар құрамына шетелде ғылыми зерттеулермен айналысуға мүмкіндік береді. Сіздің қайырмдылық көмегіңіз ұшуға, тұруға және ай сайынғы еңбекақысының 6 айдан 1 жылға дейін өтейді. СДУ сондай-ақ шетелден келген профессорларды жергілікті оқытушылар мен студенттермен өз білімдері мен тәжірибелерін бөлісуге шақырады.
 “Жас маман”бағдарламасын қолдау. “Жас маман” бағдарламасы СДУ үздік түлектерін іріктеу және оқытушылардың ассистенті ретінде академиялық мансабының бастапқы кезеңінде оларға көмек көрсету арқылы университеттің адами капиталын дамытуға бағытталған. Жас мамандар шетелде докторлық дәреже алуға және беделді университеттерде бай ғылыми зерттеу тәжірибесін алуға ынталандырылады. Оқытушылардың ассистенттері профессорлық-оқытушылық құрамнан стипендиялар мен кәсіби кеңестер алады.

Университетті қолдау

СДУ кампусы студенттердің білім беру және сауықтыру іс-шараларын өткізу үшін орталық орын болып табылады. Университет жаңа объектілерді салу және бар объектілерді елеулі жаңарту жолымен өзінің базалық инфрақұрылымын жаңартуға ұмтылады. Бұл ғимараттар, жолдар, коммуналдық қызметтер, аумақтық және ландшафтық дизайн, студенттік тұрғын үй және университет миссиясына толық қолдау көрсету үшін қажетті ақпараттық технологиялар ресурстары кіреді. Сондай-ақ, заманауи кітапханалық ресурстарды және ғылыми-зерттеу мекемелерін, жабдықтар мен технологиялық құралдарды қолдаудың маңызы зор.

FAQ

Question? Contact us! infomatrix@sdu.edu.kz

Since Infomatrix Asia is an international project competition and current lingua franca is English language, we decided that everything(documentation, presentation, submission) will be in English.

Starting from this year, participation doesn’t give opportunity get max at ENT.

All participants who study at secondary school must participate with their supervisors. Due to the security concerns of the participants.

Mail to infomatrx@sdu.edu.kz (Only technical questions)

Look carefully at category requirements, but common thing is: great presentation, clear documentation, completed project, short video demonstrating your knowledge of English Participants from Kazakhstan should have participated on regional, city, republic project competitions before.

Infomatrix Asia is an independent competition. Therefore, you are free to submit your project to any other competitions.

The participation fee is a required fixed cost that covers: transportation, medals, t-shirts, certificates, food, lodging and so on…

Accomodation

We are inviting participants to stay in our comfortable and modern “Student House” located on the territory of SDU.

The student house of Suleyman Demirel University offers students not only accommodation and meals on the territory of the Smart Campus during their studies, but also the opportunity to improve their social skills and strengthen international relationships.

Do you need help? Contact us!  infomatrix@sdu.edu.kz

Бонус ұпай қалай жинауға болады?

Қатысушылардың Instagram желісіндегі парақшасында SPT олимпиадасы туралы қызықты әрі креатив пост жариялау арқылы 1-ден 5-ке дейін бонус ұпайға ие болу мүмкіндігі бар. Пост сурет, мәтін немесе видео сияқты кез келген форматта бола алады.

Шығармашылық шектеу жоқ, қиялыңа ерік бер!
Арманыңды жаз, әңгіме құрастыр, видео түсір, достарыңа мотивация бер,  оларды да қатысуға шақыр!

Бұл – тіпті қосымша 0,5 ұпайдың грант иесі атануда шешуші рөл атқара алатын тұсы. Сондықтан мұндай тамаша мүмкіндікті міндетті түрде пайдалануға кеңес береміз.

Шарттары:

  • Қызықты және креативті пост жариялау (мәтін 50 cөзден кем емес, қатысышының өз атынан жазылады)
  • Cуретте @sdukz белгілеу (tag)
  • Хэштег – #spt2020 #sdukz
  • Пост соңында аты-жөнін, кластер мен ЖСН соңғы 6 цифрін хэштег арқылы көрсету (мысалы, Ахметов Айбек, #Кластер5, #123456).
  • Қатысушы парақшасы 10 наурызға дейін ашық болуы керек.

*Посттарды олимпиада ұйымдастырушылары былай бағалайды (жалпы ереже):

▫️1 ұпай:
— Пост жарияланған, талаптарға сай;
▫️2 ұпай:
— Мәтіні өте жақсы жазылған пост;
▫️3 ұпай:
— сапалы түсірілген және монтаждалған видео-пост;
▫️4 және 5 ұпай:
— Көп қаралым жинаған, лайк пен комментарий саны көп сапалы пост. 

Алайда баға беруші посттың сапасына көбірек қарайды. Яғни, тек қана мәтінмен-ақ +5 балл алу мүмкіндігі де бар. Немесе керісінше, көп лайк жинаған пост сапасыз болғандықтан 1 ұпай ғана жинауы мүмкін.

Посттар онлайн тіркелу аяқталғанға дейін қабылданады.

Қажетті құжаттар тізімі:

  • 3х4 өлшемінде 3 фото
  • 086 медициналық формасының көшірмесі (Қазақстан Республикасының емханасынан алынған)
  • Жеке куәліктің көшірмесі
  • Төлем туралы құжаттың көшірмесі

Құжаттарыңызды жіберіңіз:

Ұлдар:

Қыздар:

dormserviceboys@sdu.edu.kz

dormservicegirls@sdu.edu.kz

Ұлдар: + 7 702 958 79 10
Қыздар: + 7 702 958 79 11

Реквизиты

ISPT Registration

SDU

«Болашақ» халықаралық стипендиясының екі дүркін иегері. 2011 жылы Англияның Newcastle университетінің магистратурасын Халықаралық мультимедиалық журналистика мамандығы бойынша бітірген. Ал 2021 жылдың наурыз айында Шотландияның Glasgow университетінде үш жылдан астам уақыт бойы жазған докторлық диссертациясын мерзімінен бұрын сәтті қорғап шықты. 1 айдан кейін оған Медиа және мәдени саясат мамандығы бойынша ресми түрде Философия докторы ғылыми атағы берілді. Dr Әсел негізі 1451 жылы қаланған университеттің Мәдени саясатты зерттеу орталығында (Centre for Cultural Policy Research) қызмет еткен. Аты әлемге әйгілі, nationalism ұғымының Ұлыбританияда негізін қалаушылардың бірі Эрнест Геллнерден тәлім алған Филип Слесинджердің шәкірті. Сондай-ақ, ол  магистратура студенттеріне Зерттеу әдістері (Research Methods) пәнінен дәріс оқып, Қазақстаннан тұңғыш рет PhD дәрежесін иеленген маман атанады. 

Докторлық диссертациясы, «Қазақ киносы және ұлт: сыни талдау» тақырыбы, ұлт құрылысы (nation building)  тәсілімдемесі арқылы зерттелген (Kazakh cinema and the nation: a critical analysis – Enlighten: Theses (gla.ac.uk)). Ғылыми еңбекте ол қазақ киносына британ әлеуметтанушы Энтони Смиттің энтосимволизм концепциясы бойынша талдау жасап, қазақ халқының ұлт болып қалыптасуына атажұрттық фильмдердің әсері қаншалықты деген сұраққа жан-жақты жауап беруге ұмтылады. 

Диссертацияның жаңалығы – бұл отандық Еуразия Халықаралық  кинофестивалін академиялық тұрғыдан алғаш рет зерттеп, ғылымның фильм фестивальдері (film festival studies) атты жаңа саласына EurIFF ұғымын тұңғыш рет енгізді (бұл турасында ағылшын тілді ғылымда бір де бір диссертацияны айтағанның өзінде,  ғылыми орта назар аударарлық мақала да жоқтың қасы). Сонымен қатар, осы саланы зерттеп жүрген әлем зерттеушілеріне қазақ киносын, Қазақстанның халықаралық фестивалін ғылыми еңбегі арқылы танымалдандырды. 

Бұған дейін Әсел Қамза «Хабар» арнасында 2006-2010 жж. аралығында  «Азамат» жастар бағдарламасының редакторы, кейіннен продюсері, «Біз айтсақ…» ток-шоуының шеф-редакторы, қазақ және орыс тілінде хабар таратқан «Бизнес мекен» таңғы бағдарламасының сценарисі қызметін атқарып, ондаған тікелей эфирлерде жұмыс жасап, практик-журналист ретінде тәжірибесін толықтырды. Оның ішінде 2008-2009 жылдары «Қазақстанда жасалған» атты отандық өндірушілерді қолдау мақсатында ашылған тележобаның сценарист-редакторы әрі жүргізушісі болып жұмыс істеген. 2011-2014 жылдары «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ Ішкі протокол және бұқарамен байланыс департаментінде маман деңгейінен бастап, жарнама бөлімінің бастығы позициясына дейін көтеріліп, 160 000-нан астам қызметкері бар  ұлттық компанияның  PR стратегиясын дамытып, үйлестіруге үлес қосқан. 

Сулейман Демирель Университетінде бакалавриат және магистратура шәкірттеріне қазақ және ағылшын тілдерінде Масс коммуникация теориясы, Зерттеу әдістері, Масс коммуникациядағы зерттеу әдістері, Медиа Социология және Бейне композиция пәндерінен сабақ береді. Ұлыбританияда 5 жылға жуық уақыт ішінде жинаған бүкіл өнегесі мен бар тәжірибесін күнделікті дәрісінде пайдалануға тырысады. Студенттеріне сыни ойлауға, сындарлы пікір білдіруге жөн сілтейді. Ғылыми жұмыс жазған кезде, кеңестік кезден келе жатқан дәстүрлі жүйе бойынша, тек ғылыми жетекшінің жөн-жобасын ғана басшылыққа алуды ғана үйретпей, шын мәнінде бүкіл жауапкершілікті өз мойнына алуға, өз бетінше, еркін және тәуелсіз жұмыс істеуге дағдыландырады. 

Мақалалары отандық ғылыми журналдарда жарық көрген. Қазіргі таңда толерантты журналистика, автобиографиялық фильмдерге қатысты зерттеу жұмыстарымен айналысады. 

Өмірлік ұстанымы – талап, сапа, нәтиже!

Skip to content

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: