Деңгей

Педагогика бакалавры

Ұзақтығы

4 жыл

Грантқа түсу шекті балл

105

Ақылы бөлімге түсу шекті балл

80

ECTS

240

Талап етілетін ағылшын тіл деңгейі

B1 (Intermediate)

Бағдарлама физика және информатика пәндерінің заманауи тәсілдерді меңгерген, білікті оқытушыларды дайындайды. Олар технологияларының көмегімен ыңғайлы оқыту ортасын құруды, оқыту әдістері мен техникасын пайдалануды, сондай-ақ заманауи оқыту тәсілдерін пайдалануды үйренеді. Студенттердің пәнді оқытумен қатар мамандығына байланысты ғылыми жұмыс жүргізуге мүмкіндігі бар. 

  • Физика және информатика пәндері бойынша негізгі әдістерді білу және түсіну. 
  • Педагогикалық стратегияларды меңгеру және оқу материалдарын дайындау. 
  • Эксперименттер мен практикалық жұмыстар нәтижелерін жобалау, жүргізу, жазу және талдау үшін ғылыми әдістерді қолдана білу. 
AE – Area Elective
Code Title th pr cr ects Term
PED 204 Object Oriented Programming 1 3 4 5 4
PED 207 Introduction to Algorithms 1 3 4 5 4
MDE 161 Еconomy 2 1 3 5 3
MDE 162 Law 2 1 3 5 3
MDE 163 Fundamentals of anti-corruption culture 2 1 3 5 3
MDE 164 Еcology 2 1 3 5 3
MDE 165 General Security 2 1 3 5 3
MDE 166 Еntrepreneurship 2 1 3 5 3
MDE 167 Leadership 2 1 3 5 5
MDE 168 Innovative Trends 2 1 3 5 5
MDE 169 Social psychology 2 1 3 5 5
MDE 289 Financial literacy 2 1 3 5 5
PED 321 Web programming 1 3 4 5 5
PHY 352 Physics modelling 1 2 3 4 5
PHY 353 Computer simulation in Physics 1 2 3 4 5
PHY 354 Robotics 1 3 4 5 5
PHY 355 Research methods 2 1 3 5 5
PED 439 Methodology of teaching Physics 1 2 3 5 6
PHY 364 Project based Learning in Science 1 2 3 5 6
PHY 475 Introduction to astronomy 2 1 3 5 6
PHY 476 Modern Astrophysics 2 1 3 5 6
PED 388 Digital Literacy 1 2 3 5 7
PED 435 Multimedia in education 1 2 3 5 7
PED 436 Management in education 2 1 3 5 7
PED 465 Inclusive education 2 1 3 5 7
PHY 357 Psychology in Education 2 1 3 5 7
PHY 477 Leadership in Education 2 1 3 5 7
PED 444 Pre-diploma practice 0 2 2 4 8
PED 497 Pedagogical workshop 0 3 3 4 8


NAE – Non Area Elective
Code Title th pr cr ects Term
MDE 103 Foreign Language 1 (English for Academic Purposes – B1 level ) 0 3 3 5 1
MDE 104 Foreign Language 1 (English for Academic Purposes – B2 level) 0 3 3 5 1
MDE 107 Foreign Language 1 (General English – A1 level) 0 3 3 5 1
MDE 109 Foreign Language 1 (General English – A2 level) 0 3 3 5 1
MDE 156 Foreign Language 1 (English for Academic Purposes – B1 level ) 0 3 3 5 1
MDE 157 Foreign Language 1 (English for Academic Purposes – B2 level) 0 3 3 5 1
MDE 190 Foreign Language 1 (English for Academic Purposes – B1 level ) 0 3 3 5 1
MDE 192 Foreign Language 1 (English for Academic Purposes – B2 level) 0 3 3 5 1
MDE 195 Foreign Language 1 (General English – A2 level) 0 3 3 5 1
MDE 197 Foreign Language 1 (English for Academic Purposes – B1 level ) 0 3 3 5 1
MDE 199 Foreign Language 1 (English for Academic Purposes – B2 level) 0 3 3 5 1
MDE 283 Turkish language 1 (А1 level) 0 3 3 4 1
MDE 285 Turkish language 1 (B1 level) 0 3 3 4 1
MDE 106 Foreign Language 2 (English for Academic Purposes – B2+ level) 0 3 3 5 2
MDE 108 Foreign Language 2 (General English – A1+ level) 0 3 3 5 2
MDE 110 Foreign Language 2 (General English – A2+ level) 0 3 3 5 2
MDE 158 Foreign Language 2 (English for Specific Purposes – B2+ level) 0 3 3 5 2
MDE 187 Foreign Language 2 (English for Academic Purposes – B1+ level ) 0 3 3 5 2
MDE 188 Foreign Language 2 (English for Academic Purposes – B1+ level ) 0 3 3 5 2
MDE 191 Foreign Language 2 (English for Academic Purposes – B1+ level ) 0 3 3 5 2
MDE 194 Foreign Language 2 (English for Specific Purposes – B2+ level) 0 3 3 5 2
MDE 196 Foreign Language 2 (General English – A2+ level) 0 3 3 5 2
MDE 198 Foreign Language 2 (English for Academic Purposes – B1+ level ) 0 3 3 5 2
MDE 200 Foreign Language 2 (English for Specific Purposes – B2+ level) 0 3 3 5 2
MDE 284 Turkish language 2 (А2 level) 0 3 3 4 2
MDE 286 Turkish language 2 (B2 level) 0 3 3 4 2
MDE 111 Kazakh Language 1 (А1 level/ for foreigners) 0 3 3 5 3
MDE 113 Kazakh Language 1 (B1 level) 0 3 3 5 3
MDE 115 Kazakh Language 1 (B2 level) 0 3 3 5 3
MDE 117 Kazakh Language 1 (C1 level) 0 3 3 5 3
MDE 121 Russian Language 1 (А1 level/ for foreigners) 0 3 3 5 3
MDE 123 Russian Language 1 (B1 level) 0 3 3 5 3
MDE 125 Russian Language 1 (B2 level) 0 3 3 5 3
MDE 127 Russian Language 1 (C1 level) 0 3 3 5 3
MDE 112 Kazakh Language 2 (А2 level/for foreigners) 0 3 3 5 4
MDE 114 Kazakh Language 2 (B1 level) 0 3 3 5 4
MDE 116 Kazakh Language 2 (B2 level) 0 3 3 5 4
MDE 118 Kazakh Language 2 (C1 level) 0 3 3 5 4
MDE 122 Russian Language 2 (А2 level/ for foreigners) 0 3 3 5 4
MDE 124 Russian Language 2 (B1 level) 0 3 3 5 4
MDE 126 Russian Language 2 (B2 level) 0 3 3 5 4
MDE 128 Russian Language 2 (C1 level) 0 3 3 5 4


NTE – Non Theoretical Elective
Code Title th pr cr ects Term
PHY 462 State exam on speciality 0 6 6 8 8
PHY 464 Writing and defense of the thesis (project) 0 6 6 8 8


RC-Requisite Courses
Code Title th pr cr ects Term
MDE 002 General English (A2 Level) 0 5 5 6 2


1 semestr
Code Title th pr cr ects
MDE 153 Module of Social and Political Knowledge (Cultural Studies) 1 0 1 2
MDE 154 Module of Social and Political Knowledge (Psychology) 1 0 1 2
MDE 160 Community engagement and value based Society 1 0 1 1 0
MDE 291 Physical Education 1 0 1 1 2
PED 105 English for Special Purposes 1 0 3 3 5
PHY 111 Mechanics 1 1 2 3 5
PHY 112 Calculus 1 1 2 3 5
MDE 10X [ NAE ] Foreign language 1 (MDE 103, MDE 104, MDE 107, MDE 109, MDE 156, MDE 157, MDE 190, MDE 192, MDE 195, MDE 197, MDE 199) 0 3 3 5
MDE 28X [ NAE ] Turkish language 1 (MDE 283, MDE 285) 0 3 3 4
Local Credit ECTS
Theoretical course: 17 Theoretical course: 28
Non Theoretical course: 2 Non Theoretical course: 2
Sum: 19 Sum: 30


2 semestr
Code Title th pr cr ects
MDE 170 Community engagement and value based Society 2 0 1 1 0
MDE 171 History of Kazakhstan 2 1 3 5
MDE 292 Physical Education 2 0 1 1 2
PHY 121 Mechanics 2 1 2 3 4
PHY 122 Calculus 2 1 2 3 5
PHY 124 English for Specific Purposes 2 0 3 3 5
MDE 28X [ NAE ] Turkish language 2 (MDE 284, MDE 286) 0 3 3 4
MDE xxx [ NAE ] Foreign language 2 (MDE 002, MDE 191, MDE 194, MDE 106, MDE 108, MDE 110, MDE 158, MDE 187, MDE 188, MDE 196, MDE 198, MDE 200) 0 3 3 5
Local Credit ECTS
Theoretical course: 15 Theoretical course: 23
Non Theoretical course: 5 Non Theoretical course: 7
Sum: 20 Sum: 30


3 semestr
Code Title th pr cr ects
MDE 151 Module of Social and Political Knowledge (Political Science) 1 0 1 2
MDE 152 Module of Social and Political Knowledge (Sociology) 1 0 1 2
MDE 293 Physical Education 3 0/td> 1 1 2
PED 277 Introduction to Programming 1 3 4 5
PED 360 Pedagogy 2 1 3 5
PHY 231 Molecular Physics and thermodynamics 2 4 5 9
MDE 1XX [ NAE ] Kazakh Language 1 / Russian Language 1 (MDE 111, MDE 113, MDE 115, MDE 117, MDE 121, MDE 123, MDE 125, MDE 127) 0 3 3 5
Local Credit ECTS
Theoretical course: 17 Theoretical course: 28
Non Theoretical course: 1 Non Theoretical course: 2
Sum: 18 Sum: 30


4 semestr
Code Title th pr cr ects
MDE 173 Information and Communication Technologies (in English) 1 2 3 5
MDE 294 Physical Education 4 0 1 1 2
PHY 241 Electrostatics and current 2 4 5 9
PHY 242 Physiology of Pupils 2 1 3 4
MDE 1XX [ NAE ] Kazakh Language 2/Russian language 2 (MDE 112, MDE 114, MDE 116,MDE 118, MDE 122, MDE 124, MDE 126, MDE 128) 0 3 3 5
PED 20X [ AE ] Area Elective Course (PED 207, PED 204) 1 3 4 5
Local Credit ECTS
Theoretical course: 18 Theoretical course: 28
Non Theoretical course: 1 Non Theoretical course: 2
Sum: 19 Sum: 30


5 semestr
Code Title th pr cr ects
MDE 172 Philosophy 2 1 3 5
PED 259 Statistics and probability 1 2 3 5
PHY 351 Electrodynamics 1 3 4 6
MDE xxx [ AE ] Area Elective Course (PHY 355, MDE 161, MDE 162, MDE 163, MDE 164, MDE 165, MDE 166, MDE 167, MDE 168, MDE 169, MDE 289) 2 1 3 5
PED xxx [ AE ] Area Elective Course (PED 321, PHY 354) 1 3 4 5
PHY 35X [ AE ] Area Elective Course (PHY 352, PHY 353) 1 2 3 4
Local Credit ECTS
Theoretical course: 20 Theoretical course: 30
Non Theoretical course: 0 Non Theoretical course: 0
Sum: 20 Sum: 30


6 semestr
Code Title th pr cr ects
PHY 362 Optics 1 3 4 6
PHY 363/td> Physics Olympiad 1 2 3 5
PHY 471 History of Physics 1 2 3 4
PHY 473 Modern Physics 1 2 3 5
PED xxx [ AE ] Area Elective Course (PED 439, PHY 364) 1 2 3 5
PHY 47X [ AE ] Area Elective Course (PHY 475, PHY 476) 2 1 3 5
Local Credit ECTS
Theoretical course: 19 Theoretical course: 30
Non Theoretical course: 0 Non Theoretical course: 0
Sum: 19 Sum: 30


7 semestr
Code Title th pr cr ects
PHY 361 Assessment in Education 1 2 3 4
PHY 472 Content and Language Integrated Learning 1 2 3 5
PHY 474 Experimental Physics 1 3 3 6
PED xxx [ AE ] Area Elective Course (PED 388, PED 435) 1 2 3 5
XXX xxx [ AE ] Area Elective Course (PED 465, PHY 477) 2 1 3 5
XXX xxx [ AE ] Area Elective Course (PED 436, PHY 357) 2 1 3 5
Local Credit ECTS
Theoretical course: 18 Theoretical course: 30
Non Theoretical course: 0 Non Theoretical course: 0
Sum: 18 Sum: 30


8 semestr
Code Title th pr cr ects
PED 387 Teacher’s professional guidance 1 2 3 4
PHY 481 Research in education 2 2 4 6
PHY 482 Pedagogical practice 0 6 6 8
PED 46X [ NTE ] Final assessment (PHY 462, PHY 464) 0 6 6 8
PED 4XX [ AE ] Area Elective Course (PED 444, PED 497) 1 2 3 4
Local Credit ECTS
Theoretical course: 10 Theoretical course: 14
Non Theoretical course: 12 Non Theoretical course: 16
Sum: 22 Sum: 30


Total Local Credit Total ECTS
Theoretical course: 134 Theoretical course: 211
Non Theoretical course: 21 Non Theoretical course: 29
Sum: 155 Sum: 240

Түлектеріміз жеке және мемлекеттік оқу орындарында сабақ бере алады.Олар іскерлік ортада, ғылыми зертханалар мен  кәсіби ортада жұмыс істей алады. Қазақстанның және шетелдегі жоғары оқу орындарында физика, информатика және жаратылыстану ғылымдары бойынша магистратурада оқуын жалғастыра алады.

АЗАТЖАН БАЙТЕКОВ

Координатор

Профессорлық-оқытушылар құрамын (профессорларды) қолдау

Ғылыми-зерттеу тағылымдама бағдарламасын қолдау. Профессорлық-оқытушылар құрамы академиялық бағдарламаны әзірлейді және университетте ғылыми зерттеулер жүргізеді. Осы бағдарлама аясында СДУ профессорлық-оқытушылар құрамына шетелде ғылыми зерттеулермен айналысуға мүмкіндік береді. Сіздің қайырмдылық көмегіңіз ұшуға, тұруға және ай сайынғы еңбекақысының 6 айдан 1 жылға дейін өтейді. СДУ сондай-ақ шетелден келген профессорларды жергілікті оқытушылар мен студенттермен өз білімдері мен тәжірибелерін бөлісуге шақырады.
 “Жас маман”бағдарламасын қолдау. “Жас маман” бағдарламасы СДУ үздік түлектерін іріктеу және оқытушылардың ассистенті ретінде академиялық мансабының бастапқы кезеңінде оларға көмек көрсету арқылы университеттің адами капиталын дамытуға бағытталған. Жас мамандар шетелде докторлық дәреже алуға және беделді университеттерде бай ғылыми зерттеу тәжірибесін алуға ынталандырылады. Оқытушылардың ассистенттері профессорлық-оқытушылық құрамнан стипендиялар мен кәсіби кеңестер алады.

Университетті қолдау

СДУ кампусы студенттердің білім беру және сауықтыру іс-шараларын өткізу үшін орталық орын болып табылады. Университет жаңа объектілерді салу және бар объектілерді елеулі жаңарту жолымен өзінің базалық инфрақұрылымын жаңартуға ұмтылады. Бұл ғимараттар, жолдар, коммуналдық қызметтер, аумақтық және ландшафтық дизайн, студенттік тұрғын үй және университет миссиясына толық қолдау көрсету үшін қажетті ақпараттық технологиялар ресурстары кіреді. Сондай-ақ, заманауи кітапханалық ресурстарды және ғылыми-зерттеу мекемелерін, жабдықтар мен технологиялық құралдарды қолдаудың маңызы зор.

Дарынды студенттерді қолдау

Бұл бағдарлама көрнекті студенттерге, олардың әл-ауқатына қарамастан арналған. Бағдарламаға лайықты студенттер белгілі академиялық және әлеуметтік жетістіктерді көрсетуі тиіс. Бұл бағдарлама толық немесе ішінара гранттар беру немесе жатақханалық орын беру арқылы студенттердің кәсіби және жеке дамуына ықпал етуге арналған. Грантты оның барлық әрекет ету мерзімі ішінде сақтау үшін алушы әр семестр белгіленген ең төменгі орташа ұпайға сәйкес келуі тиіс.

FAQ

Question? Contact us! infomatrix@sdu.edu.kz

Since Infomatrix Asia is an international project competition and current lingua franca is English language, we decided that everything(documentation, presentation, submission) will be in English.

Starting from this year, participation doesn’t give opportunity get max at ENT.

All participants who study at secondary school must participate with their supervisors. Due to the security concerns of the participants.

Mail to infomatrx@sdu.edu.kz (Only technical questions)

Look carefully at category requirements, but common thing is: great presentation, clear documentation, completed project, short video demonstrating your knowledge of English Participants from Kazakhstan should have participated on regional, city, republic project competitions before.

Infomatrix Asia is an independent competition. Therefore, you are free to submit your project to any other competitions.

The participation fee is a required fixed cost that covers: transportation, medals, t-shirts, certificates, food, lodging and so on…

Accomodation

We are inviting participants to stay in our comfortable and modern “Student House” located on the territory of SDU.

The student house of Suleyman Demirel University offers students not only accommodation and meals on the territory of the Smart Campus during their studies, but also the opportunity to improve their social skills and strengthen international relationships.

Do you need help? Contact us!  infomatrix@sdu.edu.kz

Бонус ұпай қалай жинауға болады?

Қатысушылардың Instagram желісіндегі парақшасында SPT олимпиадасы туралы қызықты әрі креатив пост жариялау арқылы 1-ден 5-ке дейін бонус ұпайға ие болу мүмкіндігі бар. Пост сурет, мәтін немесе видео сияқты кез келген форматта бола алады.

Шығармашылық шектеу жоқ, қиялыңа ерік бер!
Арманыңды жаз, әңгіме құрастыр, видео түсір, достарыңа мотивация бер,  оларды да қатысуға шақыр!

Бұл – тіпті қосымша 0,5 ұпайдың грант иесі атануда шешуші рөл атқара алатын тұсы. Сондықтан мұндай тамаша мүмкіндікті міндетті түрде пайдалануға кеңес береміз.

Шарттары:

  • Қызықты және креативті пост жариялау (мәтін 50 cөзден кем емес, қатысышының өз атынан жазылады)
  • Cуретте @sdukz белгілеу (tag)
  • Хэштег – #spt2020 #sdukz
  • Пост соңында аты-жөнін, кластер мен ЖСН соңғы 6 цифрін хэштег арқылы көрсету (мысалы, Ахметов Айбек, #Кластер5, #123456).
  • Қатысушы парақшасы 10 наурызға дейін ашық болуы керек.

*Посттарды олимпиада ұйымдастырушылары былай бағалайды (жалпы ереже):

▫️1 ұпай:
— Пост жарияланған, талаптарға сай;
▫️2 ұпай:
— Мәтіні өте жақсы жазылған пост;
▫️3 ұпай:
— сапалы түсірілген және монтаждалған видео-пост;
▫️4 және 5 ұпай:
— Көп қаралым жинаған, лайк пен комментарий саны көп сапалы пост. 

Алайда баға беруші посттың сапасына көбірек қарайды. Яғни, тек қана мәтінмен-ақ +5 балл алу мүмкіндігі де бар. Немесе керісінше, көп лайк жинаған пост сапасыз болғандықтан 1 ұпай ғана жинауы мүмкін.

Посттар онлайн тіркелу аяқталғанға дейін қабылданады.

Реквизиты

ISPT Registration

SDU

«Болашақ» халықаралық стипендиясының екі дүркін иегері. 2011 жылы Англияның Newcastle университетінің магистратурасын Халықаралық мультимедиалық журналистика мамандығы бойынша бітірген. Ал 2021 жылдың наурыз айында Шотландияның Glasgow университетінде үш жылдан астам уақыт бойы жазған докторлық диссертациясын мерзімінен бұрын сәтті қорғап шықты. 1 айдан кейін оған Медиа және мәдени саясат мамандығы бойынша ресми түрде Философия докторы ғылыми атағы берілді. Dr Әсел негізі 1451 жылы қаланған университеттің Мәдени саясатты зерттеу орталығында (Centre for Cultural Policy Research) қызмет еткен. Аты әлемге әйгілі, nationalism ұғымының Ұлыбританияда негізін қалаушылардың бірі Эрнест Геллнерден тәлім алған Филип Слесинджердің шәкірті. Сондай-ақ, ол  магистратура студенттеріне Зерттеу әдістері (Research Methods) пәнінен дәріс оқып, Қазақстаннан тұңғыш рет PhD дәрежесін иеленген маман атанады. 

Докторлық диссертациясы, «Қазақ киносы және ұлт: сыни талдау» тақырыбы, ұлт құрылысы (nation building)  тәсілімдемесі арқылы зерттелген (Kazakh cinema and the nation: a critical analysis – Enlighten: Theses (gla.ac.uk)). Ғылыми еңбекте ол қазақ киносына британ әлеуметтанушы Энтони Смиттің энтосимволизм концепциясы бойынша талдау жасап, қазақ халқының ұлт болып қалыптасуына атажұрттық фильмдердің әсері қаншалықты деген сұраққа жан-жақты жауап беруге ұмтылады. 

Диссертацияның жаңалығы – бұл отандық Еуразия Халықаралық  кинофестивалін академиялық тұрғыдан алғаш рет зерттеп, ғылымның фильм фестивальдері (film festival studies) атты жаңа саласына EurIFF ұғымын тұңғыш рет енгізді (бұл турасында ағылшын тілді ғылымда бір де бір диссертацияны айтағанның өзінде,  ғылыми орта назар аударарлық мақала да жоқтың қасы). Сонымен қатар, осы саланы зерттеп жүрген әлем зерттеушілеріне қазақ киносын, Қазақстанның халықаралық фестивалін ғылыми еңбегі арқылы танымалдандырды. 

Бұған дейін Әсел Қамза «Хабар» арнасында 2006-2010 жж. аралығында  «Азамат» жастар бағдарламасының редакторы, кейіннен продюсері, «Біз айтсақ…» ток-шоуының шеф-редакторы, қазақ және орыс тілінде хабар таратқан «Бизнес мекен» таңғы бағдарламасының сценарисі қызметін атқарып, ондаған тікелей эфирлерде жұмыс жасап, практик-журналист ретінде тәжірибесін толықтырды. Оның ішінде 2008-2009 жылдары «Қазақстанда жасалған» атты отандық өндірушілерді қолдау мақсатында ашылған тележобаның сценарист-редакторы әрі жүргізушісі болып жұмыс істеген. 2011-2014 жылдары «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ Ішкі протокол және бұқарамен байланыс департаментінде маман деңгейінен бастап, жарнама бөлімінің бастығы позициясына дейін көтеріліп, 160 000-нан астам қызметкері бар  ұлттық компанияның  PR стратегиясын дамытып, үйлестіруге үлес қосқан. 

Сулейман Демирель Университетінде бакалавриат және магистратура шәкірттеріне қазақ және ағылшын тілдерінде Масс коммуникация теориясы, Зерттеу әдістері, Масс коммуникациядағы зерттеу әдістері, Медиа Социология және Бейне композиция пәндерінен сабақ береді. Ұлыбританияда 5 жылға жуық уақыт ішінде жинаған бүкіл өнегесі мен бар тәжірибесін күнделікті дәрісінде пайдалануға тырысады. Студенттеріне сыни ойлауға, сындарлы пікір білдіруге жөн сілтейді. Ғылыми жұмыс жазған кезде, кеңестік кезден келе жатқан дәстүрлі жүйе бойынша, тек ғылыми жетекшінің жөн-жобасын ғана басшылыққа алуды ғана үйретпей, шын мәнінде бүкіл жауапкершілікті өз мойнына алуға, өз бетінше, еркін және тәуелсіз жұмыс істеуге дағдыландырады. 

Мақалалары отандық ғылыми журналдарда жарық көрген. Қазіргі таңда толерантты журналистика, автобиографиялық фильмдерге қатысты зерттеу жұмыстарымен айналысады. 

Өмірлік ұстанымы – талап, сапа, нәтиже!

Skip to content

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: