Деңгей
Информатика бағдарламасы бойынша білім беру бакалавры
Ұзақтығы
4 жыл
Грантқа түсу шекті балл
100
Ақылы бөлімге түсу шекті балл
75
ECTS
240
Талап етілетін ағылшын тіл деңгейі
B1 (Intermediate)
«Педагогика информатика» бакалавриат бағдарламасы информатика және компьютерлік технологиялар саласында маманданған бастауыш мұғалімдерге арналған кешенді курс болып табылады. Бұл курс педагогтарды ақпараттық сауаттылықты, негізгі бағдарламалауды және
ақпараттық және есептеу жүйелерімен жұмыс істеу дағдыларын тиімді үйрету үшін қажетті дағдылармен қаруландыруға бағытталған. Сондай-ақ студенттер жиі қолданылатын бағдарламалық қосымшалар туралы терең білім алады және білім беруде қолданылатын негізгі ресурстармен танысады. Бұл бағдарлама арқылы болашақ мұғалімдер информатика және компьютерлік технология саласында сапалы білім беруге мүмкіндік беретін білім мен тәжірибе жинақтайды. Курс информатика мен компьютерлік технологияны мектеп бағдарламасына кіріктірудің маңыздылығын көрсететін заманауи білім беру стандарттарына сәйкес келеді. Заманауи информатика мұғалімі әртүрлі оқу орындарында қызықты және тиімді оқуға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттерге ие. Мемлекеттік мектепте болсын, ақпараттық технологиялар мекемесінде болсын, бұл мұғалімдер пәнді жан-жақты түсінуді қамтамасыз ететін дағдыларға ие. Бакалавриат курсын аяқтағаннан кейін ізденуші оқытушылар ақпараттық сауаттылықты дамытуға, бағдарламалау негіздерін оқытуға, ақпараттық және есептеу жүйелерімен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге, жиі қолданылатын бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізуге және студенттерге Интернетте қолжетімді кең ресурстарды пайдалануға көмектесуге дайындалады. Бұл курс мұғалімдерге информатика және компьютерлік технологиялар саласында жоғары сапалы білім беруде тәжірибелі және сенімді болуға мүмкіндік береді.
Есте сақтаудан шығармашылыққа дейінгі білімнің әртүрлі деңгейлерін қамтитын оқыту стратегияларын пайдалана отырып, ұлттық және шет тілдерін білу және ғылыми-әдістемелік материалдарды кәсіби қызметте тиімді қолдану.
Заманауи педагогикадағы адами капиталды қалыптастырудың негізгі талаптары мен міндеттерін бағалау және тиімді және этикалық оқыту арқылы білім беру жүйесін басқарудың инновациялық технологиялары мен принциптерін қолдану және студенттердің өз әлеуетін толық ашуға мүмкіндік
беру.Компьютерлік графиканы дамытудың заманауи бағыттарын, 3D модельдеу принциптерін меңгеру және оларды білім беру мазмұнының интерактивті 3D модельдерін құру, көрнекі тартымды графика мен анимацияларды жобалау, сонымен қатар білім беру мақсатында виртуалды шындық тренажерларын жасау арқылы мультимедиялық және виртуалды білім беру ресурстарын жобалауда пайдалану.
Орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында орта білім берудің жаңа мазмұны мен талаптарын талдап, түсіну және осы білімді тиімді оқу жоспарлары мен білім беру бағдарламаларын әзірлеуге пайдалану арқылы оқушылар мен оқушылардың даму үдерістерінің ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру.
Күрделі деректер жиынын талдау және интерпретациялау және үлкен және әртүрлі деректер жиынындағы үлгілерді, трендтерді және түсініктерді зерттеу жобаларына қатысу, пайдаланушы бағдарламалық шешімдерді әзірлеу немесе деректерді талдауды қамтамасыз ету арқылы тиімді анықтай алатын машиналық оқыту алгоритмдері мен үлгілерін әзірлеу және енгізу үшін қажетті білім мен дағдыларды дамыту.
Практикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен алгоритмдерді қолдану, бағдарламалық қамтамасыз етуді, компьютерлік технологияларды дамытуға әсер ететін жағдайларды талдау және ресурстарды бөлуді оңтайландыру, тиімді алгоритмдерді әзірлеу немесе болжамды модельдерді әзірлеу арқылы заманауи оңтайлы ақпараттық технологияларды синтездеу.
Физика, электроника, робототехника, аппараттық бағдарламалаудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу және электрондық схемаларды жобалау және құру, роботтарды немесе интеллектуалды жүйелерді бағдарламалау және күрделі мәселелердің инновациялық шешімдерін әзірлеу және енгізу үшін инженерлер, ғалымдар және техниктер сияқты басқа мамандармен бірлесіп жұмыс істеу арқылы кәсіби қызметте STEM білім беру негіздерін пайдалану.
Дүниетанымы мен адамгершілік көзқарасы бар тұлға ретінде дамыту, әлеуметтік маңызды мәселелерді анықтауға белсенді көзқарас арқылы салауатты өмір салтын қалыптастыру, күрделі әлеуметтік мәселелерді анықтау және шешу үшін жаңа технологияларды немесе шығармашылық проблемаларды шешу әдістерін және тұрақты физикалық белсенділікті, стрессті басқару және психикалық денсаулықты сақтау.
Бағдарламалау тілдерінде (OOP, функционалдық) сауатты болыңыз, веб-қосымшаларды немесе мобильді қосымшаларды әзірлеу арқылы қолданбаларды әзірлеу әдістері мен процестерін білу.
Жергілікті және кең аумақтық желілерді, желілік жабдықты және бағдарламалық құралды жобалау, конфигурациялау және қолдау, ақауларды жою және өнімділікті оңтайландыру арқылы компьютерлік желілердің негізінде жатқан принциптер мен технологияларды, соның ішінде
хаттамаларды, маршруттауды, коммутацияны және қауіпсіздікті пайдаланыңыз.
AE – Area Elective | ||||||
Code | Title | th | pr | cr | ects | Term |
PED 108 | Academic English | 0 | 3 | 3 | 5 | 2 |
PED 128 | English for Special Purposes 1(CLIL) | 0 | 3 | 3 | 5 | 2 |
MDE 161 | Еconomy | 2 | 1 | 3 | 5 | 3 |
MDE 162 | Law | 2 | 1 | 3 | 5 | 3 |
MDE 163 | Fundamentals of anti-corruption culture | 2 | 1 | 3 | 5 | 3 |
MDE 164 | Еcology | 2 | 1 | 3 | 5 | 3 |
MDE 165 | General Security | 2 | 1 | 3 | 5 | 3 |
MDE 166 | Еntrepreneurship | 2 | 1 | 3 | 5 | 3 |
MDE 289 | Financial literacy | 2 | 1 | 3 | 5 | 3 |
PED 265 | Ecology and Life Security Precautions | 1 | 2 | 3 | 5 | 3 |
MDE 163 | Fundamentals of anti-corruption culture | 2 | 1 | 3 | 5 | 5 |
MDE 164 | Еcology | 2 | 1 | 3 | 5 | 5 |
MDE 165 | General Security | 2 | 1 | 3 | 5 | 5 |
MDE 166 | Еntrepreneurship | 2 | 1 | 3 | 5 | 5 |
MDE 289 | Financial literacy | 2 | 1 | 3 | 5 | 5 |
PED 265 | Ecology and Life Security Precautions | 1 | 2 | 3 | 5 | 3 |
NAE – Non Area Elective | ||||||
Code | Title | th | pr | cr | ects | Term |
MDE 111 | Kazakh Language 1 (А1 level/ for foreigners) | 0 | 3 | 3 | 5 | 1 |
MDE 113 | Kazakh Language 1 (B1 level) | 0 | 3 | 3 | 5 | 1 |
MDE 115 | Kazakh Language 1 (B2 level) | 0 | 3 | 3 | 5 | 1 |
MDE 117 | Kazakh Language 1 (C1 level) | 0 | 3 | 3 | 5 | 1 |
MDE 121 | Russian Language 1 (А1 level/ for foreigners) | 0 | 3 | 3 | 5 | 1 |
MDE 121 | Russian Language 1 (B1 level) | 0 | 3 | 3 | 5 | 1 |
MDE 125 | Russian Language 1 (B2 level) | 0 | 3 | 3 | 5 | 1 |
MDE 127 | Russian Language 1 (C1 level) | 0 | 3 | 3 | 5 | 1 |
MDE 197 | Foreign Language 1 (English for Academic Purposes – B1 level ) | 0 | 3 | 3 | 5 | 1 |
MDE 199 | Foreign Language 1 (English for Academic Purposes – B2 level) | 0 | 3 | 3 | 5 | 1 |
MDE 283 | Turkish language 1 (А1 level) | 0 | 3 | 3 | 4 | 1 |
MDE 285 | Turkish language 1 (B1 level) | 0 | 3 | 3 | 4 | 1 |
MDE 112 | Kazakh Language 2 (А2 level/for foreigners) | 0 | 3 | 3 | 5 | 2 |
MDE 114 | Kazakh Language 2 (B1 level) | 0 | 3 | 3 | 5 | 2 |
MDE 116 | Kazakh Language 2 (B2 level) | 0 | 3 | 3 | 5 | 2 |
MDE 118 | Kazakh Language 2 (C1 level) | 0 | 3 | 3 | 5 | 2 |
MDE 122 | Russian Language 2 (А2 level/ for foreigners) | 0 | 3 | 3 | 5 | 2 |
MDE 124 | Russian Language 2 (B1 level) | 0 | 3 | 3 | 5 | 2 |
MDE 126 | Russian Language 2 (B2 level) | 0 | 3 | 3 | 5 | 2 |
MDE 128 | Russian Language 2 (C1 level) | 0 | 3 | 3 | 5 | 2 |
MDE 198 | Foreign Language 2 (English for Academic Purposes – B1+ level) | 0 | 3 | 3 | 5 | 2 |
MDE 200 | Foreign Language 2 (English for Specific Purposes – B2+ level) | 0 | 3 | 3 | 5 | 2 |
MDE 284 | Turkish language 2 (А2 level) | 0 | 3 | 3 | 4 | 2 |
MDE 286 | Turkish language 2 (B2 level) | 0 | 3 | 3 | 4 | 2 |
NTE – Non Theoretical Elective | ||||||
Code | Title | th | pr | cr | ects | Term |
PED 493 | Writing and defense of the thesis | 0 | 5 | 5 | 8 | 8 |
PED 500 | Writing and defense of the project work | 0 | 5 | 5 | 8 | 8 |
PED 583 | State exam on speciality | 0 | 5 | 5 | 8 | 8 |
RC-Requisite Courses | ||||||
Code | Title | th | pr | cr | ects | Term |
MDE 001 | General English (A1 Level) | 0 | 5 | 5 | 6 | |
MDE 002 | General English (A2 Level) | 0 | 5 | 5 | 6 | |
MDE 003 | General English (B1 Level) | 0 | 5 | 5 | 6 |
1 semestr | |||||
Code | Title | th | pr | cr | ects |
MDE 173 | Information and Communication Technologies (in English) | 1 | 2 | 3 | 5 |
MDE 291 | Physical Education 1 | 0 | 1 | 1 | 2 |
PED 141 | Mathematics 1 | 1 | 2 | 3 | 5 |
PED 151 | Learning and communication skills | 0 | 2 | 2 | 3 |
MDE xxx | [ NAE ] Turkish language 1 (MDE 283, MDE 285) | 0 | 3 | 3 | 4 |
MDE xxx | [ NAE ] Foreign language 1 (MDE 197 / MDE 199) | 0 | 3 | 3 | 5 |
MDE xxx | [ NAE ] Kazakh / Russian language 1 (MDE 111, MDE 113, MDE 115, MDE 117, MDE 121, MDE 123, MDE 125, MDE 127) | 0 | 3 | 3 | 5 |
Local Credit | ECTS |
Theoretical course: 17 | Theoretical course: 27 |
Non Theoretical course: 1 | Non Theoretical course: 2 |
Sum: 18 | Sum: 29 |
2 semestr | |||||
Code | Title | th | pr | cr | ects |
MDE 171 | History of Kazakhstan | 2 | 1 | 3 | 5 |
MDE 292 | Physical Education 2 | 0 | 1 | 1 | 2 |
PED 143 | Basics of Programming Language | 1 | 2 | 3 | 5 |
MDE xxx | [ NAE ] Kazakh / Russian language 2 (MDE 112, MDE 114, MDE 116, MDE 118, MDE 122, MDE 124, MDE 126, MDE 128) | 0 | 3 | 3 | 5 |
MDE xxx | [ NAE ] Foreign language 2 (MDE 198, MDE 200) | 0 | 3 | 3 | 5 |
MDE xxx | [ NAE ] Turkish language 2 (MDE 284, MDE 286) | 0 | 3 | 3 | 4 |
PED xxx | [ AE ] English for Special Purposes 1 / Academic English 1 (PED 128 / PED 108) | 0 | 3 | 3 | 5 |
Local Credit | ECTS |
Theoretical course: 15 | Theoretical course: 24 |
Non Theoretical course: 4 | Non Theoretical course: 7 |
Sum: 19 | Sum: 31 |
3 semestr | |||||
Code | Title | th | pr | cr | ects |
MDE 172 | Philosophy | 2 | 1 | 3 | 5 |
MDE 293 | Physical Education 3 | 0 | 1 | 1 | 2 |
PED 142 | Mathematics 2 | 2/td> | 2 | 4 | 5 |
PED 267 | Database systems | 1 | 2 | 3 | 5 |
PED 268 | Object Oriented Programming | 1 | 2 | 3 | 5 |
PED 269 | Data Structures and Algorithms | 1 | 2 | 3 | 5 |
XXX xxx | [ AE ] Area Elective Course (PED 265, MDE 161, MDE 162, MDE 163, MDE 164, MDE 165, MDE 166, MDE 289) | 1 | 2 | 3 | 5 |
Local Credit | ECTS |
Theoretical course: 19 | Theoretical course: 30 |
Non Theoretical course: 1 | Non Theoretical course: 2 |
Sum: 20 | Sum: 32 |
4 semestr | |||||
Code | Title | th | pr | cr | ects |
MDE 151 | Module of Social and Political Knowledge (Political Science) | 1 | 0 | 1 | 2 |
MDE 152 | Module of Social and Political Knowledge (Sociology) | 1 | 0 | 1 | 2 |
MDE 294 | Physical Education 4 | 0 | 1 | 1 | 2 |
PED 198 | Educational and introductory practice | 0 | 2 | 2 | 1 |
PED 272 | Computer Architecture | 1 | 2 | 3 | 5 |
PED 273 | Pedagogy | 0 | 2 | 2 | 4 |
PED 276 | Electronics (Robotics) | 2 | 2 | 4 | 6 |
PED 280 | Computing sysytems | 2 | 2 | 4 | 6 |
Local Credit | ECTS |
Theoretical course: 15 | Theoretical course: 25 |
Non Theoretical course: 3 | Non Theoretical course: 3 |
Sum: 18 | Sum: 28 |
5 semestr | |||||
Code | Title | th | pr | cr | ects |
MDE 153 | Module of Social and Political Knowledge (Cultural Studies) | 1 | 0 | 1 | 2 |
MDE 154 | Module of Social and Political Knowledge (Psychology) | 1 | 0 | 1 | 2 |
PED 379 | Web programming | 1 | 2 | 3 | 5 |
PED 381 | Basics of Statistics | 1 | 2 | 3 | 5 |
PED 382 | Computer networks (CISCO Netacad CCNA) | 1 | 2 | 3 | 5 |
PED 383 | Theory of Computation | 2 | 2 | 4 | 6 |
PED 384 | Graphic design and 3D modelling | 1 | 2 | 3 | 5 |
Local Credit | ECTS |
Theoretical course: 18 | Theoretical course: 30 |
Non Theoretical course: 0 | Non Theoretical course: 0 |
Sum: 18 | Sum: 30 |
6 semestr | |||||
Code | Title | th | pr | cr | ects |
PED 310 | Professional Oriented Foreign Language(CLIL) | 0 | 2 | 2 | 3 |
PED 386 | Software Engineering | 1 | 2 | 3 | 5 |
PED 388 | Digital Literacy | 1 | 2 | 3 | 5 |
PED 394 | Solving Olympiad Problems in Informatics | 2 | 2 | 4 | 6 |
PED 396 | Internet of things | 2 | 2 | 4 | 6 |
PED 397 | Educational practice | 1 | 2 | 3 | 5 |
Local Credit | ECTS |
Theoretical course: 16 | Theoretical course: 25 |
Non Theoretical course: 3 | Non Theoretical course: 5 |
Sum: 19 | Sum: 30 |
7 semestr | |||||
Code | Title | th | pr | cr | ects |
PED 400 | Social Project Development | 1 | 2 | 3 | 5 |
PED 435 | Multimedia in education | 1 | 2 | 3 | 5 |
PED 436 | Management in education | 2 | 1 | 3 | 5 |
PED 481 | Methodology of teaching Informatics and STEM | 1 | 2 | 3 | 5 |
PED 483 | Educational Psychology | 1 | 2 | 3 | 5 |
PED 487 | Data Science and Machine Learning Basics | 1 | 2 | 3 | 5 |
Local Credit | ECTS |
Theoretical course: 18 | Theoretical course: 30 |
Non Theoretical course: 0 | Non Theoretical course: 0 |
Sum: 18 | Sum: 30 |
8 semestr | |||||
Code | Title | th | pr | cr | ects |
PED 437 | Criteria-based assessment technology | 2 | 1 | 3 | 5 |
PED 486 | Curriculum Design and Development | 1 | 2 | 3 | 5 |
PED 489 | Pedagogical practice | 0 | 5 | 5 | 8 |
PED 491 | Prediploma practice | 0 | 2 | 2 | 4 |
PED xxx | [ NTE ] Writing and defense of the diploma work (project) / multi component assessment (exam) (PED 493, PED 500, PED 583) | 0 | 5 | 5 | 8 |
Local Credit | ECTS |
Theoretical course: 6 | Theoretical course: 10 |
Non Theoretical course: 12 | Non Theoretical course: 20 |
Sum: 18 | Sum: 30 |
Total Local Credit | Total ECTS |
Theoretical course: 124 | Theoretical course: 201 |
Non Theoretical course: 24 | Non Theoretical course: 39 |
Sum: 148 | Sum: 240 |
Түлектердің кәсіби қызмет саласы – информатика мұғалімі, бағдарламашы, бағдарламалық жасақтама жасаушы, робототехника бойынша нұсқаушы.