Біліктілікті арттыру курстары
- Цифровая компетентность педагога
- Оқытуда интербелсенді әдістерді қолданудың тактикалары
- Заманауи ағылшын тілі мұғалімнің құзыреттілігін дамыту
- Мектеп негізіндегі ғылыми зерттеу
- Инклюзивті білім берудегі маман: теория және практика негіздері
Бағдарлама білім беру мекемелері педагогтерінің онлайн платформалар көмегімен сабақ үдерісін цифрландыруға, зет және альфа буынның пәнге деген қызығушылығы мен белсенділігін арттыруға, оқу-әдістемелік және ғылыми зерттеу жұмыстарын цифрлық технологиялық арқылы ұйымдастыра алуға бағытталған.
Курс авторы

Гүлжайна Нұрманова
- SDU University PhD түлегі
- Ғылыми-зерттеу, оқу-әдістемелік жұмыстары жұмыстары 1 мектеп оқулығы мен 1 әдістемелік нұсқау, университетке арналған 5 оқу құралы мен 3 жұмыс дәптері және 15 ғылыми мақала авторы
- 2014 жылдан бастап SDU университетінде “Тілдік білім беруде АКТ-ны қолдану”, “Білім берудегі цифрлық технологиялар”, “Ғылым және білім берудегі сандық сауаттылық” пәндерінен дәріс оқиды
Кімге арналған
Білім беру мекемелерінің педагогтеріне
Мақсаты
– Оқыту үдерісінде цифрлық сауаттылықты арттыру
– Жасанды интеллект көмегімен уақытты үнемдеу
– Оқыту бағдарламасын онлайн платформалар мен қосымшалар арқылы жоспарлау
Күтілетін нәтиже
– Заманауи АКТ мүмкіндіктерін қолдана алу
– Жасанды интеллекті толығымен меңгеру
– ҚР Оқу ағарту министрлігі бекіткен аттестацияға жарамды сертификатқа ие болу
Бағдарлама білім беру мекемелері педагогтерінің біліктілігі мен құзіреттілігін арттыруға арналған. Өз бетінше педагогикалық зерттеулер мен эксперименттер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға арналған.
Курс авторы

Шаттыгүл Ерхожина
- SDU University Педагогика және Гуманитарлық ғылымдар факультетінің профессоры
- Педагогика ғылымдарының кандидаты
- Қазақ тілі оқулықтарының авторы
- Оқыту әдістемесі тақырыбы бойынша бірнеше ғылыми мақалалар авторы
Кімге арналған
Білім беру мекемелерінің педагогтеріне
Мақсаты
– Оқыту процесін интерактивті тәсіл негізінде ұйымдастыру
– Студенттердің белсенділігін арттыратын тиімді тактикаларды үйрету
– Педагогикалық әдістемені жүйелеуді үйрету
Күтілетін нәтиже
– Қазіргі заманғы оқыту әдістерін қолдана білу
– Студенттердің қызығушылығын арттыру тәсілдерін меңгеру
– ҚР Оқу-ағарту министрлігі бекіткен аттестаттауға сәйкес сертификат алу
Бағдарлама ағылшын тілі мұғалімдерінің біліктілігі мен құзыреттілігін оқытудағы заманауи әдістермен және әдістермен танысу арқылы, сондай-ақ оқытуда заманауи технологияларды қолдану арқылы арттыруға бағытталған
Курс авторы

Дмитрий Черкасов
- Американдық Pennsylvania State University магистрі
- IELTS 8.0, CELTA (Pass B) сертификат иегері

Арман Арғынбаев
- SDU University Педагогика және Гуманитарлық ғылымдар факультетінің аға
оқытушысы, оқытушы-жаттықтырушы - “Шетел тілі: екі шетел тілі” мамандығы бойынша білім магистры
- British Council онлайн фасилитаторы
- ТКТ (Module 3) сертификат иегері
- Алматы қаласының ұстаздары арасындағы үштілділік олимпиада жеңімпазы

Әділжан Анай
- SDU University Педагогика және Гуманитарлық ғылымдар факультетінің аға
оқытушысы - Ағылшын филологиясының маманы, әдіскер, эдупренер
- 20 жылдық тәжірибесі бар оқытушы, аудармашы
Кімге арналған
Білім беру мекемелерінің педагогтеріне
Мақсаты
– Шет тілін үйретуші маманның біліктілігін арттыру
– Сабақ жоспарын құрылған мақсатқа сай жүйелеуді үйрету
– Оқушының тілдік деңгейін көтеруге бағытталған әдіс-тәсілдерді ұсыну
Күтілетін нәтиже
– Шетел тілін оқытудағы сабақ жоспарын талапқа сай құрастыра алу
– Оқушылардың тіл үйренуге деген ынтасын арттыру
– ҚР Оқу ағарту министрлігі бекіткен аттестацияға жарамды сертификатқа ие болу
Бағдарлама білім беру мекемелері педагогтерінің біліктілігі мен құзыреттілігін арттыруға арналған. Өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, нәтижелерді рәсімдеуге және қорытынды жұмысты көпшілі ұсынуға бағытталған.
Курс авторы

Ақерке Есенбекова
- SDU Extension School Қосымша білім беру бөлімінің меңгерушісі
- Назарбаев университетінің Көптілді білім беру магистрі
- Тілдік байланыс жайлы халықаралық деңгейдегі мақалалар авторы
- Назарбаев университетінің CLIL тақырыбына байланысты арнайы ғылыми
жобасында зерттеуші қызметін атқарған маман.
Кімге арналған
Мақсаты
Күтілетін нәтиже
Бағдарлама білім беру мекемелерінің педагогтері мен ЖОО оқытушыларына инклюзивті білім беру негіздерін түсіндіру. Дағдалар мен құзыреттерді қаптамасыз ету, сондай-ақ барлық қатысушылар үшін инклюзивті ортаны қалыптастыруға ықпал етуге бағытталған.
Курс авторы

Камила Роллан
- SDU University Жоғары білім беру саласындағы инклюзия жетекшісі
- Cambridge University PhD түлегі, докторлық диссертациясы үздік жұмыстар
қатарына енген - Инклюзия тақырыбында Қазақстан бойынша бірнеше жобалардың негізін
қалаушы - Ғылыми мақалалар авторы.
Кімге арналған
Білім беру мекемелерігің педагогтері мен ЖОО оқытушылары
Мақсаты
-Инклюзивті білім берудегі маманға қажетті дағдыларды үйрету
– Оқыту үдерісінде орта қалыптастыруға үйрету
– Жүйелі құрылған жоспар арқылы адаптивті технологияларды меңгерту.
Күтілетін нәтиже
– Инклюзивті білім беру принциптерін толықтай меңгеру
– Ата-аналармен, әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасай алу
– ҚР Оқу ағарту министрлігі бекіткен аттестацияға жарамды сертификатқа ие болу.