Қызметкерлерді оқыту және дамыту

         2018 жылдан бастап СДУ-да қызметтің тиімділігін басқаруды дамыту жүйесі енгізілді. PMDS деп біз жеке қызметкердің тұлғалық, кәсіби және мансаптық дамуына бағытталған өзін-өзі бағалау мен құрылымдалған талқылауды дамытудың формалды процесін түсінеміз. СДУ үшін шолу жүйесін әзірлеу негізінде төрт жалпы қағидат жатыр:

  1. Өзін-өзі бағалау
  2. Университет, департамент және жеке деңгейде стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу
  3. Қызметкерлерге олардың толық әлеуетін іске асыруға жәрдемдесу
  4. Сапаны арттыру әдістері

Өзін-өзі бағалау деп жеке, кәсіби және жеке мансаптық дамуға бағытталған жоспарланған өзін-өзі бағалау мен құрылымдалған талқылаудың формалды процесін түсінеміз. Бұл жеке тұлға басқаратын даму және  адам өз рөлін қалай арттыра алатынын ашық, тұрақты және жүйелі түрде талқылау процесі болуы тиіс. Шолу процесі төмендегі құралдар арқылы қамтамасыз етіледі:

  • жеке үлестердің құпталуы
  • жұмыстың жеке көрсеткіштері бойынша кері байланыстың берілуі
  • қызметкерлерге олардың әлеуетін дамытуға көмек көрсетілуі
  • проблемаларды еңсерудің ең жақсы жолдарының анықталуы

Адамдар өзінің оқуы мен дамуы үшін, сондай-ақ университетте табысты қызмет атқару үшін өз жауапкершілігіне алады. Барлық жеке қажеттіліктер қанағаттандырылмайды. Қолда бар ресурстардың шектеулігін ескере отырып, басымдық әдетте нақты байланысты стратегиялық мақсаттарға беріледі. Рецензенттің рөлі қызметкерге көмектесу:

  • жеке нәтижелілік пен дамуды үнемі және әділ бағалаңыз
  • мақсаттарды қою және қайта қарауға көмек
  • өзін-өзі талдау, сондай-ақ мақсаттар қоюға ерекше көңіл бөліңіз және егер мақсатқа қол жеткізілмеген болса, мүмкін себептер конструктивті түрде талқылануы мүмкін.

Шолу жүйесі өткен жетістіктер мен міндеттерді талдау үшін ғана емес, сонымен қатар университет ішіндегі барлық деңгейлерде болашақ өзгерістерді қарастыру үшін жүйелі құралмен қамтамасыз етеді. Департаменттер деңгейінде шолу жүйесі қызметкерлердің біліктілігін арттыру жөніндегі қызметті анықтауға, келісуге және жоспарлауға көмектесе алады,бұл өз кезегінде департаменттердің жұмысын жоспарлауды жақсартуға әкелуі мүмкін. Бұл барлық қызметкерлердің Департамент қызметіне қалай үлес қосатынын жақсы түсінуге мүмкіндік береді. Барлық қызметкерлер тарапынан қарым-қатынастың жақсаруына үлкен үлес қосады.

Университеттің барлық қызметкерлерінің шолу процесіне қатысуы кері байланыс мәдениетін көтермелеу, жетістіктерді тану және дамыту мен үздіксіз оқытуды ынталандыру арқылы үздіксіз дамуға ықпал етеді.

Қызметкерлерді жеке деңгейде дамыту осы процестің ажырамас бөлігі болып табылады. Бұл жұмыс, ілгерілеу, жетістіктер мен болашаққа жоспарлар туралы үнемі айтуға мүмкіндік береді. Шолу пікірталасы адамға қол жеткізу және оң бастамалар үшін мадақтау және мойындау мүмкіндігін береді.

Қызметтік аттестаттау жүйесі – барлық қызметкерлердің өз әлеуетін толық іске асыруға мүмкіндігі бар екенін мойындау болып табылады. Университет қызметкерлерге университеттің стратегиялық жоспарына сәйкес өзінің толық әлеуетін жүзеге асыру жолдарын табуға мүмкіндік бере алады. Шолу – бұл жұмысты нақтылы жоспарлай алатын форум. Бұл университеттің мақсаттары мен басымдықтарын, сондай-ақ жеке жұмыс пен жауапкершіліктің  арақатынасын айқындайды. Мансапты қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді дамыту үздіксіз дамуды қамтамасыз ету үшін шешуші мәнге ие. Бұл шолу мансапты дамытуға көңіл бөлуге мүмкіндік береді. Бұл сондай-ақ жұмысқа байланысты қойылған мақсаттарға жету жолында туындауы мүмкін проблемалар мен қиындықтарды талқылау мүмкіндігі әрі шешімдерді бірлесіп айқындауға және іске асыруға ықпал етеді.

Қызметкерлерді дамыту және СДУ -да сапалы қызмет көрсету – бұл жеке қызметкерлер, басшылар және мекемемен ортақ жауапкершілік. Шолу тетігі – бұл университет пен олардың департаментінің мақсаттарымен, сондай-ақ кез келген қажетті қолдаумен нақты байланысқан мақсаттарды басшылар мен олардың қызметкерлеріне келісуге мүмкіндік беретін бірлескен процесс. Тиімділікті бағалау және дамыту жүйесі әрбір департамент пен оның қызметкерлері үшін университетке өз үлесін қарастыру үшін уақыт табу және бұл үлесті арттыру  мүмкіндігін береді. Шолудың негізгі мақсаты –  адам жоспардың көмегімен қол жеткізуге бағытталған. Ол департамент пен университеттің мақсаттарын қолдайды. Мақсат нақты, өлшенетін, қолжетімді, шынайы және оған жету үшін нақты уақыт шеңберін анықтау үшін маңызды.

PMDS мақсаттары

Қызметкерлердің жұмысына қанағаттануын және мансаптық өсу перспективасын барынша арттыру, оларға өз әлеуетін толық көлемде іске асыруға көмектесу

Еңбек өнімділігін арттыру және жұмысқа қанағаттануды арттыру мақсатында оқытудағы жеке қажеттіліктерді анықтау.

Жоғарыда аталған тармақтарға байланысты іс-қимыл жоспарларын әзірлеу

Жоғарыда баяндалғандарға байланысты іс-қимыл жоспарларын әзірлеу

PMDS workshop

Cultural day
English
Literature

Health day
Polyglots
scientific
conference

Career Day

SDU Got Talent
Ice Party
Winter School
Winter School

PMDS жүйесіне тіркелу

Accomodation

We are inviting participants to stay in our comfortable and modern “Student House” located on the territory of SDU.

The student house of Suleyman Demirel University offers students not only accommodation and meals on the territory of the Smart Campus during their studies, but also the opportunity to improve their social skills and strengthen international relationships.

Do you need help? Contact us!  infomatrix@sdu.edu.kz

FAQ

Question? Contact us! infomatrix@sdu.edu.kz

Since Infomatrix Asia is an international project competition and current lingua franca is English language, we decided that everything(documentation, presentation, submission) will be in English.

Starting from this year, participation doesn’t give opportunity get max at ENT.

All participants who study at secondary school must participate with their supervisors. Due to the security concerns of the participants.

Mail to infomatrx@sdu.edu.kz (Only technical questions)

Look carefully at category requirements, but common thing is: great presentation, clear documentation, completed project, short video demonstrating your knowledge of English Participants from Kazakhstan should have participated on regional, city, republic project competitions before.

Infomatrix Asia is an independent competition. Therefore, you are free to submit your project to any other competitions.

The participation fee is a required fixed cost that covers: transportation, medals, t-shirts, certificates, food, lodging and so on…

Бонус ұпай қалай жинауға болады?

Қатысушылардың Instagram желісіндегі парақшасында SPT олимпиадасы туралы қызықты әрі креатив пост жариялау арқылы 1-ден 5-ке дейін бонус ұпайға ие болу мүмкіндігі бар. Пост сурет, мәтін немесе видео сияқты кез келген форматта бола алады.

Шығармашылық шектеу жоқ, қиялыңа ерік бер!
Арманыңды жаз, әңгіме құрастыр, видео түсір, достарыңа мотивация бер,  оларды да қатысуға шақыр!

Бұл – тіпті қосымша 0,5 ұпайдың грант иесі атануда шешуші рөл атқара алатын тұсы. Сондықтан мұндай тамаша мүмкіндікті міндетті түрде пайдалануға кеңес береміз.

Шарттары:

  • Қызықты және креативті пост жариялау (мәтін 50 cөзден кем емес, қатысышының өз атынан жазылады)
  • Cуретте @sdukz белгілеу (tag)
  • Хэштег – #spt2020 #sdukz
  • Пост соңында аты-жөнін, кластер мен ЖСН соңғы 6 цифрін хэштег арқылы көрсету (мысалы, Ахметов Айбек, #Кластер5, #123456).
  • Қатысушы парақшасы 10 наурызға дейін ашық болуы керек.

*Посттарды олимпиада ұйымдастырушылары былай бағалайды (жалпы ереже):

▫️1 ұпай:
— Пост жарияланған, талаптарға сай;
▫️2 ұпай:
— Мәтіні өте жақсы жазылған пост;
▫️3 ұпай:
— сапалы түсірілген және монтаждалған видео-пост;
▫️4 және 5 ұпай:
— Көп қаралым жинаған, лайк пен комментарий саны көп сапалы пост. 

Алайда баға беруші посттың сапасына көбірек қарайды. Яғни, тек қана мәтінмен-ақ +5 балл алу мүмкіндігі де бар. Немесе керісінше, көп лайк жинаған пост сапасыз болғандықтан 1 ұпай ғана жинауы мүмкін.

Посттар онлайн тіркелу аяқталғанға дейін қабылданады.

Дарынды студенттерді қолдау

Бұл бағдарлама көрнекті студенттерге, олардың әл-ауқатына қарамастан арналған. Бағдарламаға лайықты студенттер белгілі академиялық және әлеуметтік жетістіктерді көрсетуі тиіс. Бұл бағдарлама толық немесе ішінара гранттар беру немесе жатақханалық орын беру арқылы студенттердің кәсіби және жеке дамуына ықпал етуге арналған. Грантты оның барлық әрекет ету мерзімі ішінде сақтау үшін алушы әр семестр белгіленген ең төменгі орташа ұпайға сәйкес келуі тиіс.

Профессорлық-оқытушылар құрамын (профессорларды) қолдау

Ғылыми-зерттеу тағылымдама бағдарламасын қолдау. Профессорлық-оқытушылар құрамы академиялық бағдарламаны әзірлейді және университетте ғылыми зерттеулер жүргізеді. Осы бағдарлама аясында СДУ профессорлық-оқытушылар құрамына шетелде ғылыми зерттеулермен айналысуға мүмкіндік береді. Сіздің қайырмдылық көмегіңіз ұшуға, тұруға және ай сайынғы еңбекақысының 6 айдан 1 жылға дейін өтейді. СДУ сондай-ақ шетелден келген профессорларды жергілікті оқытушылар мен студенттермен өз білімдері мен тәжірибелерін бөлісуге шақырады.
 “Жас маман”бағдарламасын қолдау. “Жас маман” бағдарламасы СДУ үздік түлектерін іріктеу және оқытушылардың ассистенті ретінде академиялық мансабының бастапқы кезеңінде оларға көмек көрсету арқылы университеттің адами капиталын дамытуға бағытталған. Жас мамандар шетелде докторлық дәреже алуға және беделді университеттерде бай ғылыми зерттеу тәжірибесін алуға ынталандырылады. Оқытушылардың ассистенттері профессорлық-оқытушылық құрамнан стипендиялар мен кәсіби кеңестер алады.

Университетті қолдау

СДУ кампусы студенттердің білім беру және сауықтыру іс-шараларын өткізу үшін орталық орын болып табылады. Университет жаңа объектілерді салу және бар объектілерді елеулі жаңарту жолымен өзінің базалық инфрақұрылымын жаңартуға ұмтылады. Бұл ғимараттар, жолдар, коммуналдық қызметтер, аумақтық және ландшафтық дизайн, студенттік тұрғын үй және университет миссиясына толық қолдау көрсету үшін қажетті ақпараттық технологиялар ресурстары кіреді. Сондай-ақ, заманауи кітапханалық ресурстарды және ғылыми-зерттеу мекемелерін, жабдықтар мен технологиялық құралдарды қолдаудың маңызы зор.

Қажетті құжаттар тізімі:

  • 3х4 өлшемінде 3 фото
  • 086 медициналық формасының көшірмесі (Қазақстан Республикасының емханасынан алынған)
  • Жеке куәліктің көшірмесі
  • Төлем туралы құжаттың көшірмесі

Құжаттарыңызды жіберіңіз:

Ұлдар:

Қыздар:

dormserviceboys@sdu.edu.kz

dormservicegirls@sdu.edu.kz

Ұлдар: + 7 702 958 79 10
Қыздар: + 7 702 958 79 11

Реквизиты

ISPT Registration

SDU

«Болашақ» халықаралық стипендиясының екі дүркін иегері. 2011 жылы Англияның Newcastle университетінің магистратурасын Халықаралық мультимедиалық журналистика мамандығы бойынша бітірген. Ал 2021 жылдың наурыз айында Шотландияның Glasgow университетінде үш жылдан астам уақыт бойы жазған докторлық диссертациясын мерзімінен бұрын сәтті қорғап шықты. 1 айдан кейін оған Медиа және мәдени саясат мамандығы бойынша ресми түрде Философия докторы ғылыми атағы берілді. Dr Әсел негізі 1451 жылы қаланған университеттің Мәдени саясатты зерттеу орталығында (Centre for Cultural Policy Research) қызмет еткен. Аты әлемге әйгілі, nationalism ұғымының Ұлыбританияда негізін қалаушылардың бірі Эрнест Геллнерден тәлім алған Филип Слесинджердің шәкірті. Сондай-ақ, ол  магистратура студенттеріне Зерттеу әдістері (Research Methods) пәнінен дәріс оқып, Қазақстаннан тұңғыш рет PhD дәрежесін иеленген маман атанады. 

Докторлық диссертациясы, «Қазақ киносы және ұлт: сыни талдау» тақырыбы, ұлт құрылысы (nation building)  тәсілімдемесі арқылы зерттелген (Kazakh cinema and the nation: a critical analysis – Enlighten: Theses (gla.ac.uk)). Ғылыми еңбекте ол қазақ киносына британ әлеуметтанушы Энтони Смиттің энтосимволизм концепциясы бойынша талдау жасап, қазақ халқының ұлт болып қалыптасуына атажұрттық фильмдердің әсері қаншалықты деген сұраққа жан-жақты жауап беруге ұмтылады. 

Диссертацияның жаңалығы – бұл отандық Еуразия Халықаралық  кинофестивалін академиялық тұрғыдан алғаш рет зерттеп, ғылымның фильм фестивальдері (film festival studies) атты жаңа саласына EurIFF ұғымын тұңғыш рет енгізді (бұл турасында ағылшын тілді ғылымда бір де бір диссертацияны айтағанның өзінде,  ғылыми орта назар аударарлық мақала да жоқтың қасы). Сонымен қатар, осы саланы зерттеп жүрген әлем зерттеушілеріне қазақ киносын, Қазақстанның халықаралық фестивалін ғылыми еңбегі арқылы танымалдандырды. 

Бұған дейін Әсел Қамза «Хабар» арнасында 2006-2010 жж. аралығында  «Азамат» жастар бағдарламасының редакторы, кейіннен продюсері, «Біз айтсақ…» ток-шоуының шеф-редакторы, қазақ және орыс тілінде хабар таратқан «Бизнес мекен» таңғы бағдарламасының сценарисі қызметін атқарып, ондаған тікелей эфирлерде жұмыс жасап, практик-журналист ретінде тәжірибесін толықтырды. Оның ішінде 2008-2009 жылдары «Қазақстанда жасалған» атты отандық өндірушілерді қолдау мақсатында ашылған тележобаның сценарист-редакторы әрі жүргізушісі болып жұмыс істеген. 2011-2014 жылдары «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ Ішкі протокол және бұқарамен байланыс департаментінде маман деңгейінен бастап, жарнама бөлімінің бастығы позициясына дейін көтеріліп, 160 000-нан астам қызметкері бар  ұлттық компанияның  PR стратегиясын дамытып, үйлестіруге үлес қосқан. 

Сулейман Демирель Университетінде бакалавриат және магистратура шәкірттеріне қазақ және ағылшын тілдерінде Масс коммуникация теориясы, Зерттеу әдістері, Масс коммуникациядағы зерттеу әдістері, Медиа Социология және Бейне композиция пәндерінен сабақ береді. Ұлыбританияда 5 жылға жуық уақыт ішінде жинаған бүкіл өнегесі мен бар тәжірибесін күнделікті дәрісінде пайдалануға тырысады. Студенттеріне сыни ойлауға, сындарлы пікір білдіруге жөн сілтейді. Ғылыми жұмыс жазған кезде, кеңестік кезден келе жатқан дәстүрлі жүйе бойынша, тек ғылыми жетекшінің жөн-жобасын ғана басшылыққа алуды ғана үйретпей, шын мәнінде бүкіл жауапкершілікті өз мойнына алуға, өз бетінше, еркін және тәуелсіз жұмыс істеуге дағдыландырады. 

Мақалалары отандық ғылыми журналдарда жарық көрген. Қазіргі таңда толерантты журналистика, автобиографиялық фильмдерге қатысты зерттеу жұмыстарымен айналысады. 

Өмірлік ұстанымы – талап, сапа, нәтиже!

Skip to content

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: