Жиі қойылатын Сұрақтар
SDU-дағы барлық ашық бос орындар біздің сайтта және басқа бос орындар сайттарында жарияланады. Осы орайда, Сізді жұмысқа қабылдау не қабылдамау мәселесін мекеме басшылығы өз еркімен шешеді, себебі қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес жұмыс берушіге жұмысқа қабылдау еркіндігі беріледі. Бос орындар бойынша (hr@sdu.edu.kz электорнды поштасы арқылы түйіндеме жібере аласыз). Егер Сіз талаптарға сай келсеңіз, сізді әңгімелесуге шақырады.
Жұмыс уақыты 09:00-ден 18:00-ге дейін
- Жеке куәлік/паспорт көшірмесі
- Дипломның көшірмесі қосымшамен (шетелдік үлгідегі диплом болған жағдайда дипломның нотариалды аудармасы)
- Шетелдік үлгідегі диплом болғанда ғылыми дәрежесін растау (нострификация)
- Фото сурет 3*4 – 2 дана
- Сотталмағандығы туралы анықтама
- Медициналық кітапша (2020 жылғы 16 қарашадағы №ҚР ДСМ-196/2020
- Еңбек кітапшасы (еңбек өтілі барлар үшін)
- Әскери билет немесе тіркеу куәлігі (әскери міндеттілер үшін)
- Halyk Bank IBAN есеп шотының нөмірі
- Психо және наркодиспансерде есепте тұрмайтыны туралы анықтама.
- IELTS, СELTA, TOEFL – сертификатытары (бар болса)
PMS порталы – қызметкерлерге арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйе. Бұл жерде қызметкер білім беру жүйесіне қатысты барлық қызмет түрлерімен таныса алады. SDU-ға жұмысқа орналасқан кезде барлық қызметкерлерге жеке ID код беріледі, оның көмегімен жұмыскер дербестендірілген интерактив ресурстарға, оқу материалдарына кез-келген жерден қол жеткізе алады. Қызметкерт академиялық операциялар, оқытылатын пәндерді тіркеуге, жеке оқу жоспарын дайындауға, университеттің ішкі ережесі мен тәртіптерімен танысуға, пәндердің оқу-әдістемелік кешенін, жеке тапсырмаларын, ағымдағы және қорытынды бағаларды енгізуге, техникалық қолдауға хабарлама жіберуге мүмкіндігі бар.
Порталға байланысты сұрақтар туындаған жағдайда Автоматтандыру департаментіне хабарлассаңыз болады.
Ішкі номер: 220
Сілтеме: https://pms.sdu.edu.kz
BPM – негізгі академиялық және әкімшілік жүйеленген процестерді бастауға, бақылауға арналған құжат айналым жүйесі. 67-ден астам процестер өзгертіліп, қолданысқа енгізілген.
Сілтеме: https://bpm.sdu.edu.kz
Тұрақ талонын алу үшін сізге Еңбекті қорғау және қауіпсіздік бөліміне (кабинет С104) келіп, сіздің автокөлігіңіздің техникалық паспортының түпнұсқасын, SDU ID Card көшірмесін алып, сондай-ақ ұялы телефоныңыздың нөмірін қалдыру қажет. Талон дайын болған жағдайда, Еңбекті қорғау және қауіпсіздік бөлімінен тұрақ талонын ала аласыз.
PMS порталында Әкімшілік және Академиялық процесстерге қатысты ережелері жүктелген.
Сілтеме: https://oldpms.sdu.edu.kz/index.php?mod=rules
SDU-да IT Helpdesk арқылы https://helpdesk.sdu.edu.kz – техникалық қызмет көрсетудің, қолданушылардың компьютер, аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуге байланысты мәселелерін шешудің ақпараттақ жүйесі істейді.
Катридж толтыру, принтер, компьютер, телефон, антивирус және т.б. мәселелері бойынша өтінімдерін IT helpdesk арқылы шешсе болады.
Университетке қатысты іс-шаралардың ұйымдастыру процессінде Дизайнер жұмысын BPM жүйесіндегі “Маркетинг департаменті” бөлімінде “Маркетинг бөлімінің қызметіне тапсырыс”, қызмет түрі “Дизайнға тапсырыс” өтінімін толтыру қажет.
BPM жүйесі арқылы “Start Process – Зал сұрату” өтінім толтыру қажет.
Кадр бөлімі (кабинет B203) сізді жұмысқа тіркегеннен кейін бірінші күні SDU ID Card беретін болады.
Ол қызметтік куәлік арқылы:
- Университет аумағына кіруге рұқсат (жұмысқа келіп, кеткен уақыт тіркеледі)
- Кітапханадан кітап алу
- Асханада тамақ ішу
- Copy & Print қызметін қолдану
SDU счетына Kaspi.kz немесе Halyk қосымшалары арқылы 2000 тг төлеп, Кадр бөліміне барып картаңызды қайта шығартсаңыз болады (кабинет B203).
AC catering офисіне (кабинет Е219) барып, сол жерде сізді базаға қосқаннан кейін түскі асты 50% жеңілдікпен іше аласыз.
BPM жүйесі арқылы “Шаруашылық қызметке тапсырыс” беру, қызмет түрі “Көфте зона” өтінім толтыру қажет. Егер өтінімдегі көрсетілген уақыт кезі бос болса, қолданысқа беріледі.
Автотұраққа рұқсат қағазы Еңбекті қорғау және қауіпсіздік бөлімінен беріледі. Ол үшін Автокөліктің техпаспортының түпнұсқасын, SDU ID Card көшірмесін өткізгеннен кейін рұқсат қағазы 2 жұмыс күні ішінде дайын болады. Рұқсат қағазы қызметкерлердің жұмыс күндері сағат 8:00-20:00 арасында, сенбі/жексенбі күндері сағат 9:00-18:00 арасы университет аумағында кіріп-шығуына және автотұраққа көлік қоюына мүмкіндік береді.
Иә, Сіз ескі талонды өткізіп, жаңа көлік үшін жаңа тұрақ талонын ала аласыз.
Университетте қызметкерлерімізге тегін Психологиялық қолдау орталығы жұмыс істейді, егер де психологпен кездесуге жазылғыңыз келсе төменде көрсетілген сілтемеге өтіп, бір психологты таңдап, бос уақытына жазылсаңыз болады. Қосымша көмек қажет болған жағдайда G316 кабинетіне барсаңыз болады.
Сілтеме: clck.ru/38rAwR
Еңбекақы әр айдың 10-на дейін беріледі.
Демалыс түрлері:
1. Жыл сайынғы кезекті ақылы демалыс
2. Қысқа мерзімді әлеуметтік демалыс (өте жақын туысым науқастанды, әйелім босанды, жақын туысым қайтыс болды, үйленемін/тұрмысқа шығамын)
3. Шығармашылық демалыс
Демалысқа неше күнге шығатыңызды Кадр бөлімі санап бере алады.
Демалысқа шығу өтінімін BPM-нің “HR департаменті” бөлімінде толтырылады.
Жолдама бағдарламасы – Университет қызметкері вакансияларға, кәсіби біліктілігіне толық сенімді болса, кандидаттарды ұсына алады. Ұсыну жолымен келген адамды “жолдама” деп атайды. Сынақ мерзімін сәтті өткен жағдайда жолдама үшін қызметкерге сыйақы берілетін болады. Сондықтан егер сіздерде біліктілігі жоғары кәсіби таныстарыңыз болса, онда BPM жүйесіндегі “Жолдама бағдарламасы (Referral)” өтініміне түйіндемесін тіркеп, ұсынсаңыз болады.
Міндетті түрде ол резюмелерді қарастыратын боламыз.
Вакансияларды sdu.edu.kz сайтынан қарай аласыздар.
Келесі сілтеме арқылы жүктеп алсаңыз болады https://clck.ru/sMDvN
Әр айдың 16-нан бастап BPM-нің Қаржы/Есеп бөлімі бөлімінде “Аванс сұрау өтінішін” толтырасыз.