Деңгей

Техникалық ғылымдарының магистері

Ұзақтығы

2 жыл

ECTS

120

Туыстас мамандықтар

Ақпараттық жүйелер
Компьютер ғылымдары

Бұл бағдарлама магистранттарды АКТ инфрақұрылымын басқару, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, деректерді талдау, бизнес-процестерді басқару және автоматтандыру дағдыларын көрсетуге дайындауға бағытталған. Алынған дағдылар сәйкес АКТ орталарында қолданылады. Оның үстіне магистранттар ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізіп, ғылыми журналдарда мақалаларын жариялап, ғылыми-зерттеу конференцияларында өз жұмыстарын таныстыра алады. Бағдарламаның негізгі мақсаты – магистранттарды әртүрлі АКТ инфрақұрылымын түсінуде дамыту және салалық деңгейдегі жобаларда бизнес-үдерістерді басқару.

● Бұл курс студенттерге қолданбалы жүйелер мен желінің қауіпсіздігі, оның ішінде қауіпсіздік саясаты, қол жеткізуді басқару, IP қауіпсіздігі, аутентификация механизмдері, шабуылдарды анықтау және қорғау саласындағы алдыңғы қатарлы тұжырымдамаларды терең оқып үйренуге мүмкіндік береді;

● Бұл курс негізгі интерфейстерді қамтиды Дизайн үшін пайдаланатын API объектіге бағытталған қосымшалар java көмегімен. Бұл курс сонымен қатар мыналарды қамтиды дерекқордың бағдарламаларын қолдана отырып жазу jdbc. Жалғастыру үшін осы курсты пайдаланыңыз. тіл қолдана отырып, өз дағдыларыңызды дамыту Java және Oracle сертификаттауға дайындалу, Java SE туралы білім;

● Курстың негізгі бағыты – алдыңғы қатарлы алгоритмдерді құру және енгізу, сонымен қатар бағдарламалау үшін қажетті дағдылар. Студенттер берілген тапсырмаға сәйкес алгоритмдерді таңдауға, күрделі тапсырманы шешуге бірнеше алгоритмдерді біріктіруге, жаңа алгоритмдер құрастыруға үйренеді;

● Бұл курс әртүрлі үлкен деректерді сақтау және талдау алгоритмдеріндегі маңызды әдістерді түсінуге арналған. Курстың практикалық бөлігінің көп бөлігі MapReduce парадигмасын Apache Hadoop жүзеге асырумен байланысты болады. Hadoop MapReduce жүйесінде әртүрлі тапсырмалар мен оқулықтарды қолдану арқылы студенттер бір ядролы алгоритмді енгізу мен таратылған жүйелерде жұмыс істейтін алгоритмдердің арасындағы айырмашылықты көретін болады; 

● Курс блокчейннің негіздерімен, оны шешу сценарийлерімен және қолдау технологияларымен таныстыруға арналған. Блокчейннің негізгі негіздеріне блокчейн концепциялары, іскерлік ынтымақтастықтағы бизнесті дамыту, цифрлық валюта, криптовалюта, биткоиндер, тау-кен машиналары, сандық активтердің саудасы, бастапқы монета мәмілелері, цифрлық экономика, смарт келісімшарттар, консенсус механизмдері, сондай-ақ кіреді, бірақ олармен шектелмейді. құпиялылық және қауіпсіздік мәселелері. Шешім сценарийлерінің бір бөлігі жекелеген салалар мен қосымшаларды түрлендіру үшін блокчейнді пайдалану мысалдарын қамтиды. Блокчейн шешімінің анықтамалық архитектурасы құрастырылады және блокчейн шешімін талдау және дамыту үшін пайдаланылады. Кейбір технологияларға блоктық тізбекке қатысты бұлтты есептеулер, жасанды интеллект, мазмұнға негізделген файлдық жүйелер және жаңа бағдарламалау үлгілері кіреді;

● Бизнес процестерді басқару (BPM) кәсіпорынның технологиялық шешімдері үшін маңызды пән болып табылады. Курста магистранттар бизнес-процестерді автоматтандырудың әртүрлі модельдерін талдайды және оларды сәйкес бизнес сценарийінде қолдануды үйренеді;

● Курс бұлттық өнімділік құралдарының ,бұлттық технологияны жобалау және енгізу, және де бұлттық есептеулер қауіпсіздігін ең танымал бұлттық провайдерлерден терең техникалық базасын қамтамасыз етеді;

● Бұл курс компьютерлік көріністермен, оның ішінде кескін қалыптастыру негіздерімен, фотокамера геометриясымен, мүмкіндіктерді анықтау және сәйкестендірумен, стерео, қозғалысты бағалау және қадағалаумен, кескін классификациясымен, көріністі түсінумен және нейрондық желілермен терең біліммен танысуды ұсынады. Осы курста суреттерде белгілі модельдерді табуды, автоматтандырылған туралауды және тануды қамтитын қосымшалардың негізгі әдістерін әзірлеуге арналған;

● Бұл курс мәліметтерді жинаудың толық процесін, мәліметтерді дайындауды, белгілі бір форматқа бейімделуге және деректерді визуализациялауға үйретуге арналған; сондықтан машиналық оқыту модельдерін енгізу оңай болмайды;

● Бұл курс кескіндер, мәтіндер және деректер сияқты жоғары өлшемді деректерге арналған тұрақты көріністерді құрудың математикалық және міндеттерін ұсынуға арналған. Біз тереңдетіп оқытудың таңдалған тақырыптарын қарастырамыз, соңғы модельдерді талқылаймыз. Ерекше назар конвульсиялық архитектураларға, жүйелі модельдерге, нейрондық желілерді таратудың озық тәжірибелеріне аударылады;

● Курстың мақсаты шет тілін білудің бастапқы деңгейін, алдыңғы деңгейдегі білім деңгейін көтеру және шетелдік серіктестермен қарым-қатынас жасау кезінде кәсіби қызметтің түрлі салаларында әлеуметтік және коммуникативтік міндеттерді шешу үшін қажетті және жеткілікті деңгейдегі коммуникативтік құзыреттілікті игеру;

● “Жоғары білім педагогикасы» курсы магистранттарды жоғары білім педагогикасының мазмұнымен, оның маңыздылығы мен қажеттілігімен, курс саясатымен, магистранттар оқу процесінде алатын дағдылары мен қабілеттерімен таныстырады;

● Жалпы адамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми дүниетанымды зерттеу, ғылым философиясының мәселелері, мәнін, шығу тегі мен дамуын түсіну ғылым, оның қазіргі жағдайының ерекшеліктері, қоғамдағы орны және оның құндылықтары бағдарларды қалыптастыру, сондай-ақ білім алушыларда әдіснамалық мәдениетті қалыптастыру, ғылыми зерттеулерді дайындау үшін қажетті;

● Курс ұйымның стратегиясының, процестерінің, ақпаратының және АКТ активтерінің тұтас көрінісін береді. Іскерлік миссияны, стратегияны және процестерді АТ стратегиясымен байланыстырады; 

● Курс магистранттарға деректер қауіпсіздігі стандарттары және ақпараттық қауіпсіздікті басқару жүйелері туралы білім береді. АТ қауіпсіздігінің принциптері мен мақсаттары, сондай-ақ компанияда техникалық және ақпараттық шараларды қалай жүзеге асыру керектігі үйретіледі;

● Компьютерлік жүйелерді олардың жабдықтарының, бағдарламалық жасақтамасының немесе электрондық деректерінің ұрлануынан, зақымдануынан, сондай-ақ олар ұсынатын қызметтердің бұзылуынан немесе дұрыс пайдаланылмауынан қорғау. Құжаттаманы және электронды тасымалдағыштарды қорғау әдістері (ақпаратты шифрлау, «бұлтты» қызметтер), шифрлау түрлері, алгоритмдер, CISCO, шабуылдардың негізгі түрлері; 

● Бұл курстың мақсаты – IIoT технологиясын қолдана отырып, қосымша құнды қамтамасыз ететін қосымшалар туралы кең перспективаны ұсыну. Дәрістерде нақты қолданбалы мысалдар мен кейс-стади, суреттің үлкен көріністері қарастырылады. Дәрістердің көпшілігін осы саланың қонақтары сөйлейді;

● Курс мобильді қосымшаларды бағдарламалау дағдыларын беруге арналған. Қазіргі даму құрылымдарын, олардың қолданбаларын талқылаңыз. Магистранттар курстың аясында жоба жасауы керек;

●Бұл курс табиғи тілдерді өңдеу саласымен танысады. Ол лингвистика, математика, ықтималдықтар және информатика саласындағы тиісті материалдарды қамтиды. Сыныпта қарастырылған кейбір тақырыптар: Мәтін ұқсастығы, сөйлеу белгілері, саралау, семантика, сұрақтарға жауап беру, сезім талдауы және мәтінді қорытындылау; 

● IoT жеке және өнеркәсіптік қолданудағы танымал технологиялардың біріне айналды. Курс барысында бұл құрылғылардың бір-бірімен байланысу тәсілі талқыланады, әртүрлі IoT байланыс протоколдары мен интерфейстері талқыланады;

● Курс кәсіби салада ұйымдық және басқарушылық қызметті тиімді жүргізуге мүмкіндік беретін психологиялық басқарушылық басқару мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді. Ағымдағы экономикалық жағдай мен даму үрдістері қиындықтар агрессивті және жылдам өзгеретін ортада олардың мансаптық өсуіне ықпал ететін студенттердің құзыреттіліктерін дамыту қажеттілігін өзектейді; 

● Курс магистранттарға негізгі әкімшілік тапсырмаларға назар аудару арқылы Linux әкімшілігінің құзыреттілігін береді. Бұл курс сонымен қатар негізгі пәрмен жолы тұжырымдамалары мен кәсіпорын деңгейіндегі құралдарды енгізу арқылы толық уақытты Linux жүйелік әкімшісі болуды жоспарлайтын магистранттарға негіз береді;

● Бұл курс желінің жұмысын жақсарту үшін желілік функцияларды виртуализациялау арқылы OpenStack желілік қызметін (Нейтрон) басқаруға арналған. Студенттер үлестірілген виртуалды маршрутизаторларды, Data Plane Development Kit деректері бар vSwitch-ті және OpenStack-те IPv6 желісін құруды және OpenDaylight-пен бағдарламалық қамтамасыздандырылған желіні қолдануды үйренеді;

● Курс бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу кезеңдері мен сенімді, жоғары өнімді бағдарламалық қамтамасыз етуді жеткізу үшін қолданылатын архитектуралар туралы кеңейтілген түсінік беруге арналған. Курс жобаға негізделген және әртүрлі заманауи әдістерді қамтиды;

● Бұл курс әзірлеу және шығару процесінің бөлігі ретінде бағдарламалық жасақтаманың сенімділігін арттыруға арналған қолмен және автоматтандырылған әдістер мен шеңберлерді қамтиды. Бұған кодты тексеру және бағдарламалық жасақтама үлгісін тексеру кіреді. Бағдарламалық қамтамасыз ету сенімділігінің өсуін хабарлайтындарды қоса алғанда, бағдарламалық қамтамасыз етудің сенімділігін болжаудың негізгі үлгілері енгізіледі;

● Магистранттар SCRUM, KAIZEN және басқа Agile PM әдіснамасы сияқты жобаны басқарудың икемді құрылымдарын қалай қолдану керектігін, сонымен қатар дұрыс жоба үшін дұрыс құрылымды таңдай алу үшін дәстүрлі, сыналып тексерілген әдістерді қалай пайдалану керектігін үйренеді

  • Алгоритмдер және деректер құрылымы
  • Деректер базасы
  • Identify data and information management technology alternatives, select the most appropriate options based on the organizational information needs, and manage the implementation of the selected options;
  • Design an ICT architecture or Enterprise Architecture(EA). This involves identifying and applying a formal approach to EA development, performing the multistage process of developing an EA, identifying the EA change needs, and applying them to the EA.;
  • Apply sustainable approaches for IT solutions development, IT procurement, IT operations, IT resources management, and other IT practices;
  • Design integrated communication networks for small- and medium-size organizations, including local area networks and the use of wide-area network technologies to connect the local networks;
  • Design an implementation architecture for organizational data processing and system solutions, using both internal hardware resources and external service solutions;
  • Analyze the needs of a domain and determine how those needs can best be addressed with data, information, and content management solutions;
  • Ensure that privacy and integrity guide all IT practices;
  • Apply professional management skills to the design and management of an effective IS organization;
  • Govern IS project management principles and support their use in the organization;
  • Communicate effectively in the foreign language via proficient, articulate, and well-organized writing, speaking, and listening;
  • Understand arguments for and against contentious views in the philosophy of science and articulate positions and arguments in discussions;
  • Demonstrate knowledge on pedagogics in teaching activity within the framework of the main educational programs of higher and secondary education;
  • Formulate and evaluate research questions by gaining experience with instrument development and data collection methods.

ИНКАР ШОГАНОВА​

Бағдарлама координаторы

Дарынды студенттерді қолдау

Бұл бағдарлама көрнекті студенттерге, олардың әл-ауқатына қарамастан арналған. Бағдарламаға лайықты студенттер белгілі академиялық және әлеуметтік жетістіктерді көрсетуі тиіс. Бұл бағдарлама толық немесе ішінара гранттар беру немесе жатақханалық орын беру арқылы студенттердің кәсіби және жеке дамуына ықпал етуге арналған. Грантты оның барлық әрекет ету мерзімі ішінде сақтау үшін алушы әр семестр белгіленген ең төменгі орташа ұпайға сәйкес келуі тиіс.

Профессорлық-оқытушылар құрамын (профессорларды) қолдау

Ғылыми-зерттеу тағылымдама бағдарламасын қолдау. Профессорлық-оқытушылар құрамы академиялық бағдарламаны әзірлейді және университетте ғылыми зерттеулер жүргізеді. Осы бағдарлама аясында СДУ профессорлық-оқытушылар құрамына шетелде ғылыми зерттеулермен айналысуға мүмкіндік береді. Сіздің қайырмдылық көмегіңіз ұшуға, тұруға және ай сайынғы еңбекақысының 6 айдан 1 жылға дейін өтейді. СДУ сондай-ақ шетелден келген профессорларды жергілікті оқытушылар мен студенттермен өз білімдері мен тәжірибелерін бөлісуге шақырады.
 “Жас маман”бағдарламасын қолдау. “Жас маман” бағдарламасы СДУ үздік түлектерін іріктеу және оқытушылардың ассистенті ретінде академиялық мансабының бастапқы кезеңінде оларға көмек көрсету арқылы университеттің адами капиталын дамытуға бағытталған. Жас мамандар шетелде докторлық дәреже алуға және беделді университеттерде бай ғылыми зерттеу тәжірибесін алуға ынталандырылады. Оқытушылардың ассистенттері профессорлық-оқытушылық құрамнан стипендиялар мен кәсіби кеңестер алады.

Университетті қолдау

СДУ кампусы студенттердің білім беру және сауықтыру іс-шараларын өткізу үшін орталық орын болып табылады. Университет жаңа объектілерді салу және бар объектілерді елеулі жаңарту жолымен өзінің базалық инфрақұрылымын жаңартуға ұмтылады. Бұл ғимараттар, жолдар, коммуналдық қызметтер, аумақтық және ландшафтық дизайн, студенттік тұрғын үй және университет миссиясына толық қолдау көрсету үшін қажетті ақпараттық технологиялар ресурстары кіреді. Сондай-ақ, заманауи кітапханалық ресурстарды және ғылыми-зерттеу мекемелерін, жабдықтар мен технологиялық құралдарды қолдаудың маңызы зор.

FAQ

Question? Contact us! infomatrix@sdu.edu.kz

Since Infomatrix Asia is an international project competition and current lingua franca is English language, we decided that everything(documentation, presentation, submission) will be in English.

Starting from this year, participation doesn’t give opportunity get max at ENT.

All participants who study at secondary school must participate with their supervisors. Due to the security concerns of the participants.

Mail to infomatrx@sdu.edu.kz (Only technical questions)

Look carefully at category requirements, but common thing is: great presentation, clear documentation, completed project, short video demonstrating your knowledge of English Participants from Kazakhstan should have participated on regional, city, republic project competitions before.

Infomatrix Asia is an independent competition. Therefore, you are free to submit your project to any other competitions.

The participation fee is a required fixed cost that covers: transportation, medals, t-shirts, certificates, food, lodging and so on…

Accomodation

We are inviting participants to stay in our comfortable and modern “Student House” located on the territory of SDU.

The student house of Suleyman Demirel University offers students not only accommodation and meals on the territory of the Smart Campus during their studies, but also the opportunity to improve their social skills and strengthen international relationships.

Do you need help? Contact us!  infomatrix@sdu.edu.kz

Бонус ұпай қалай жинауға болады?

Қатысушылардың Instagram желісіндегі парақшасында SPT олимпиадасы туралы қызықты әрі креатив пост жариялау арқылы 1-ден 5-ке дейін бонус ұпайға ие болу мүмкіндігі бар. Пост сурет, мәтін немесе видео сияқты кез келген форматта бола алады.

Шығармашылық шектеу жоқ, қиялыңа ерік бер!
Арманыңды жаз, әңгіме құрастыр, видео түсір, достарыңа мотивация бер,  оларды да қатысуға шақыр!

Бұл – тіпті қосымша 0,5 ұпайдың грант иесі атануда шешуші рөл атқара алатын тұсы. Сондықтан мұндай тамаша мүмкіндікті міндетті түрде пайдалануға кеңес береміз.

Шарттары:

  • Қызықты және креативті пост жариялау (мәтін 50 cөзден кем емес, қатысышының өз атынан жазылады)
  • Cуретте @sdukz белгілеу (tag)
  • Хэштег – #spt2020 #sdukz
  • Пост соңында аты-жөнін, кластер мен ЖСН соңғы 6 цифрін хэштег арқылы көрсету (мысалы, Ахметов Айбек, #Кластер5, #123456).
  • Қатысушы парақшасы 10 наурызға дейін ашық болуы керек.

*Посттарды олимпиада ұйымдастырушылары былай бағалайды (жалпы ереже):

▫️1 ұпай:
— Пост жарияланған, талаптарға сай;
▫️2 ұпай:
— Мәтіні өте жақсы жазылған пост;
▫️3 ұпай:
— сапалы түсірілген және монтаждалған видео-пост;
▫️4 және 5 ұпай:
— Көп қаралым жинаған, лайк пен комментарий саны көп сапалы пост. 

Алайда баға беруші посттың сапасына көбірек қарайды. Яғни, тек қана мәтінмен-ақ +5 балл алу мүмкіндігі де бар. Немесе керісінше, көп лайк жинаған пост сапасыз болғандықтан 1 ұпай ғана жинауы мүмкін.

Посттар онлайн тіркелу аяқталғанға дейін қабылданады.

Қажетті құжаттар тізімі:

  • 3х4 өлшемінде 3 фото
  • 086 медициналық формасының көшірмесі (Қазақстан Республикасының емханасынан алынған)
  • Жеке куәліктің көшірмесі
  • Төлем туралы құжаттың көшірмесі

Құжаттарыңызды жіберіңіз:

Ұлдар:

Қыздар:

dormserviceboys@sdu.edu.kz

dormservicegirls@sdu.edu.kz

Ұлдар: + 7 702 958 79 10
Қыздар: + 7 702 958 79 11

Реквизиты

ISPT Registration

SDU

«Болашақ» халықаралық стипендиясының екі дүркін иегері. 2011 жылы Англияның Newcastle университетінің магистратурасын Халықаралық мультимедиалық журналистика мамандығы бойынша бітірген. Ал 2021 жылдың наурыз айында Шотландияның Glasgow университетінде үш жылдан астам уақыт бойы жазған докторлық диссертациясын мерзімінен бұрын сәтті қорғап шықты. 1 айдан кейін оған Медиа және мәдени саясат мамандығы бойынша ресми түрде Философия докторы ғылыми атағы берілді. Dr Әсел негізі 1451 жылы қаланған университеттің Мәдени саясатты зерттеу орталығында (Centre for Cultural Policy Research) қызмет еткен. Аты әлемге әйгілі, nationalism ұғымының Ұлыбританияда негізін қалаушылардың бірі Эрнест Геллнерден тәлім алған Филип Слесинджердің шәкірті. Сондай-ақ, ол  магистратура студенттеріне Зерттеу әдістері (Research Methods) пәнінен дәріс оқып, Қазақстаннан тұңғыш рет PhD дәрежесін иеленген маман атанады. 

Докторлық диссертациясы, «Қазақ киносы және ұлт: сыни талдау» тақырыбы, ұлт құрылысы (nation building)  тәсілімдемесі арқылы зерттелген (Kazakh cinema and the nation: a critical analysis – Enlighten: Theses (gla.ac.uk)). Ғылыми еңбекте ол қазақ киносына британ әлеуметтанушы Энтони Смиттің энтосимволизм концепциясы бойынша талдау жасап, қазақ халқының ұлт болып қалыптасуына атажұрттық фильмдердің әсері қаншалықты деген сұраққа жан-жақты жауап беруге ұмтылады. 

Диссертацияның жаңалығы – бұл отандық Еуразия Халықаралық  кинофестивалін академиялық тұрғыдан алғаш рет зерттеп, ғылымның фильм фестивальдері (film festival studies) атты жаңа саласына EurIFF ұғымын тұңғыш рет енгізді (бұл турасында ағылшын тілді ғылымда бір де бір диссертацияны айтағанның өзінде,  ғылыми орта назар аударарлық мақала да жоқтың қасы). Сонымен қатар, осы саланы зерттеп жүрген әлем зерттеушілеріне қазақ киносын, Қазақстанның халықаралық фестивалін ғылыми еңбегі арқылы танымалдандырды. 

Бұған дейін Әсел Қамза «Хабар» арнасында 2006-2010 жж. аралығында  «Азамат» жастар бағдарламасының редакторы, кейіннен продюсері, «Біз айтсақ…» ток-шоуының шеф-редакторы, қазақ және орыс тілінде хабар таратқан «Бизнес мекен» таңғы бағдарламасының сценарисі қызметін атқарып, ондаған тікелей эфирлерде жұмыс жасап, практик-журналист ретінде тәжірибесін толықтырды. Оның ішінде 2008-2009 жылдары «Қазақстанда жасалған» атты отандық өндірушілерді қолдау мақсатында ашылған тележобаның сценарист-редакторы әрі жүргізушісі болып жұмыс істеген. 2011-2014 жылдары «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ Ішкі протокол және бұқарамен байланыс департаментінде маман деңгейінен бастап, жарнама бөлімінің бастығы позициясына дейін көтеріліп, 160 000-нан астам қызметкері бар  ұлттық компанияның  PR стратегиясын дамытып, үйлестіруге үлес қосқан. 

Сулейман Демирель Университетінде бакалавриат және магистратура шәкірттеріне қазақ және ағылшын тілдерінде Масс коммуникация теориясы, Зерттеу әдістері, Масс коммуникациядағы зерттеу әдістері, Медиа Социология және Бейне композиция пәндерінен сабақ береді. Ұлыбританияда 5 жылға жуық уақыт ішінде жинаған бүкіл өнегесі мен бар тәжірибесін күнделікті дәрісінде пайдалануға тырысады. Студенттеріне сыни ойлауға, сындарлы пікір білдіруге жөн сілтейді. Ғылыми жұмыс жазған кезде, кеңестік кезден келе жатқан дәстүрлі жүйе бойынша, тек ғылыми жетекшінің жөн-жобасын ғана басшылыққа алуды ғана үйретпей, шын мәнінде бүкіл жауапкершілікті өз мойнына алуға, өз бетінше, еркін және тәуелсіз жұмыс істеуге дағдыландырады. 

Мақалалары отандық ғылыми журналдарда жарық көрген. Қазіргі таңда толерантты журналистика, автобиографиялық фильмдерге қатысты зерттеу жұмыстарымен айналысады. 

Өмірлік ұстанымы – талап, сапа, нәтиже!

Skip to content

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: