Shattygul Yerkhozhina
PhD
Faculty of Education & Humanities
Room: E308
Profile
Шаттыгүл Ерхожина Лесбекқызы 2018 жылы Қазақстандағы Сулейман Демирель университетінде (СДУ) Тілдік білім беру кафедрасына қауымдастырылған профессор м.а. болып жұмысқа орналасты: 2019 жылдан бастап осы дәрежелік бағдарлама бойынша қауым.профессор, магистрлік, докторлық диссертация жетекшісі болып жұмыс істейді. 2019 жылы «ЖОО үздік оқытушысы» мемлекеттік грантын иеленді. 2019 жылдан бастап СДУ профессоры. Оның ғылыми қызығушылықтары қазақ тілін оқыту мәселелеріне бағытталған. Шаттыгүл бос уақытында саяхаттағанды ұнатады.
Degree Qualifications
Педагогика ғылымдарының кандидаты (2009) Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық Университеті, KZ;
"Қазақ тілі мен әдебиеті" мамандығы (1992)Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық Университеті, KZ
"Қазақ тілі мен әдебиеті" мамандығы (1992)Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық Университеті, KZ
Certificates
1."Тюркизмы в русском и англиском языках" (72 сағат)сертификат Санкт-Петербург, 2020 ж.
2. "Оқулықты құрастыру мен сараптауға қойылатын талаптар және оны сапасын бағалау тәжірибесі" ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР АКАДЕМИЯСЫ.(72 сағат) 2019 ж.
3. Қазақ тілін меңгерудің коммуникативтік тілдік құзыреттіліктері бойынша Жоғары С1 деңгейін меңгергені туралы сертификат. Қазтест орталығы. 2020 ж.15 қыркүйек. (5 жылға жарамды).
2. "Оқулықты құрастыру мен сараптауға қойылатын талаптар және оны сапасын бағалау тәжірибесі" ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР АКАДЕМИЯСЫ.(72 сағат) 2019 ж.
3. Қазақ тілін меңгерудің коммуникативтік тілдік құзыреттіліктері бойынша Жоғары С1 деңгейін меңгергені туралы сертификат. Қазтест орталығы. 2020 ж.15 қыркүйек. (5 жылға жарамды).
Courses
1. KZL 310Қазақ тілін оқыту әдістемесі.
2. KZL341 Инклюзивті білім беру
3. KZL 122 Педагогика
4.KZL 349 Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі
5. KZL 419 Жаңартылған білім бағдарламасының әдіс
6. Қазақ тілін екінші тіл ретінде оқыту әдістемесі
7. KZL 725 ЖОО қазақ тілін оқыту әдістемесі
8. KZL Педагогика (магистратура)
9. KZL 558 Қазақ тілін оқытудың әдіснамалық негіздері
10. KZL 546 Ғылыми жұмыстарды ұйымдастырудың ғылыми-методологиялық негіздері
11. KZL Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы(докторантура)
2. KZL341 Инклюзивті білім беру
3. KZL 122 Педагогика
4.KZL 349 Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі
5. KZL 419 Жаңартылған білім бағдарламасының әдіс
6. Қазақ тілін екінші тіл ретінде оқыту әдістемесі
7. KZL 725 ЖОО қазақ тілін оқыту әдістемесі
8. KZL Педагогика (магистратура)
9. KZL 558 Қазақ тілін оқытудың әдіснамалық негіздері
10. KZL 546 Ғылыми жұмыстарды ұйымдастырудың ғылыми-методологиялық негіздері
11. KZL Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы(докторантура)
Publications
1. Сабақты жоспарлаудың маңызы. «Қазақстан ғылым және өнер» журналы.Астана. №1(54) 2018
2. Оқытудағы оқу-танымдық іс-әрекеттерді басқару. Қазақстан ғылым және өнер» журналы. Астана. №1 (54) 2018
3. Жаңартылған білім негізі – оқу іс-әрекетін белсендірудің құралы. Алматы. ҚазҰУ Хабаршысы.№3(171),2018.
4. Жоғары оқу орнындағы лекцияның түрлері және оны ұйымдастыру. Қаз. ғылым және өнер» жур. Астана. №2 (76) 2019
5. Студенттердің білім жүйесін блум мақсаттары арқылы бекіту. Алматы. ҚазҰУ Хабаршысы.№3(74),2020.
6. Педагогикалық үдерістегі дамыта оқытудың мүмкіндіктері .Наука и жизнь Казахстана №12-4 (150) 2020
7. Сабақта командалық бағытталған оқыту әдісін қолдану. Алматы. ҚазҰУ Хабаршысы.№3(74),2020.
8. Студенттің өздік жұмыстарының мазмұны мен маңызы.Наука и жизнь Казахстана №12-4 (150) 2020
9. Philosophical aspects of the development of linguistic reflection of the individual Бөкетов ат. Қарағанды Университеті Хабаршысы,№3( 103) 2021.
10. Organization the ways of artistic perception of literal composition. Баспа «Вестник международного центра образования и научной информации в германии» Германия, 2020
11. Цифрлық технологиялар негізінде тыңдалым дағдыларын дамыту тәсілдері (жаңартылған білім беру мазмұны бойынша). "Innovative Processes Management in theContext of Education and Science Modernization" Materials of the II International Scientific-Practical Conference April 8-10, 2020 (Munich, Germany)
12. Teaching «The introguction to linguistics» (On the Basis of Tables and Grawings). Баспа Man in India. 97 (11) Скопус. 2017.
13. The media text as a powerful instrument of mass media. Баспа Opcion, Venesuella, №15, 2018.
14. Cognitive linguistic analyses of the phraseolodical units in modern linguistics баспа XLinguae European Scientific Language Journal 2020.
Кітаптар:
1. Ш.Сарыбаевтың әдістемелік мұрасын оқыту баспа Оқу құралы. Алматы, «Балауса» баспасы, 2018 ж.
2. Қазақ тілін шығармашылықпен оқыту. Монография. Алматы, «Балауса» баспасы, 2018 ж.
3. Қазақ тілі 8-сынып (оқулық).МОН РК ұсынған «Арман –ПВ»баспасы, 2018 ж. (авторлық бірлестікте: Т.Ермекова, А.Тоқпаева)
4. Дидактикалық материалдар 8-сынып (оқу құралы) МОН РК ұсынған «Арман –ПВ»баспасы, 2018 ж.(авторлық бірлестікте: Т.Ермекова, А.Тоқпаева)
5. Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы 8-сынып. МОН РК ұсынған «Арман –ПВ»баспасы, 2018 ж.(авторлық бірлестікте: Т.Ермекова, А.Тоқпаева)
6. Қазақ тілі. 10 сынып Оқулық. 2019ж. «Мектеп» баспасы.(авторлық бірлестікте: Г.Қосымова)
7. Қазақ тілі дидактикалық құралы. 10-сынып. Оқу құралы. Алматы, «Мектеп » баспасы, 2019 ж.(авторлық бірлестікте: Г.Қосымова, Е.Арын)
8. Қазақ тілі. 11 сынып. Қоғамдық-гуманитарлық бағыт Оқулық. 2020ж. «Мектеп» баспасы 2020 ж. (авторлық бірлестікте: Б.Қапалбек, М.Жолшаева)
9. Қазақ тілі әдістемелік құралы. 11-сынып Қоғамдық-гуманитарлық бағыт.Оқу құралы. Алматы, «Мектеп » баспасы, 2020 ж.(авторлық бірлестікте: Б.Қапалбек, М.Жолшаева)
10.Қазақ тілі. 11 сынып. Жаратыстану бағыты Оқулық. 2020ж. «Мектеп» баспасы. 2020ж. (авторлық бірлестікте: Б.Қапалбек, М.Жолшаева)
11. Қазақ тілі әдістемелік құралы. 11-сынып Жаратылыстану бағыты. Оқу құралы. Алматы, «Мектеп » баспасы, 2020 ж.(авторлық бірлестікте: Б.Қапалбек, М.Жолшаева)
12. Оқытудың жаңа технологиялары. (Оқу құралы) 2020 ж. Алматы, Дархан баспасы.
13. Қазақ тілін Витагендік технологиямен оқыту. (Монография) Алматы, Дархан баспасы, 2020 ж.
2. Оқытудағы оқу-танымдық іс-әрекеттерді басқару. Қазақстан ғылым және өнер» журналы. Астана. №1 (54) 2018
3. Жаңартылған білім негізі – оқу іс-әрекетін белсендірудің құралы. Алматы. ҚазҰУ Хабаршысы.№3(171),2018.
4. Жоғары оқу орнындағы лекцияның түрлері және оны ұйымдастыру. Қаз. ғылым және өнер» жур. Астана. №2 (76) 2019
5. Студенттердің білім жүйесін блум мақсаттары арқылы бекіту. Алматы. ҚазҰУ Хабаршысы.№3(74),2020.
6. Педагогикалық үдерістегі дамыта оқытудың мүмкіндіктері .Наука и жизнь Казахстана №12-4 (150) 2020
7. Сабақта командалық бағытталған оқыту әдісін қолдану. Алматы. ҚазҰУ Хабаршысы.№3(74),2020.
8. Студенттің өздік жұмыстарының мазмұны мен маңызы.Наука и жизнь Казахстана №12-4 (150) 2020
9. Philosophical aspects of the development of linguistic reflection of the individual Бөкетов ат. Қарағанды Университеті Хабаршысы,№3( 103) 2021.
10. Organization the ways of artistic perception of literal composition. Баспа «Вестник международного центра образования и научной информации в германии» Германия, 2020
11. Цифрлық технологиялар негізінде тыңдалым дағдыларын дамыту тәсілдері (жаңартылған білім беру мазмұны бойынша). "Innovative Processes Management in theContext of Education and Science Modernization" Materials of the II International Scientific-Practical Conference April 8-10, 2020 (Munich, Germany)
12. Teaching «The introguction to linguistics» (On the Basis of Tables and Grawings). Баспа Man in India. 97 (11) Скопус. 2017.
13. The media text as a powerful instrument of mass media. Баспа Opcion, Venesuella, №15, 2018.
14. Cognitive linguistic analyses of the phraseolodical units in modern linguistics баспа XLinguae European Scientific Language Journal 2020.
Кітаптар:
1. Ш.Сарыбаевтың әдістемелік мұрасын оқыту баспа Оқу құралы. Алматы, «Балауса» баспасы, 2018 ж.
2. Қазақ тілін шығармашылықпен оқыту. Монография. Алматы, «Балауса» баспасы, 2018 ж.
3. Қазақ тілі 8-сынып (оқулық).МОН РК ұсынған «Арман –ПВ»баспасы, 2018 ж. (авторлық бірлестікте: Т.Ермекова, А.Тоқпаева)
4. Дидактикалық материалдар 8-сынып (оқу құралы) МОН РК ұсынған «Арман –ПВ»баспасы, 2018 ж.(авторлық бірлестікте: Т.Ермекова, А.Тоқпаева)
5. Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы 8-сынып. МОН РК ұсынған «Арман –ПВ»баспасы, 2018 ж.(авторлық бірлестікте: Т.Ермекова, А.Тоқпаева)
6. Қазақ тілі. 10 сынып Оқулық. 2019ж. «Мектеп» баспасы.(авторлық бірлестікте: Г.Қосымова)
7. Қазақ тілі дидактикалық құралы. 10-сынып. Оқу құралы. Алматы, «Мектеп » баспасы, 2019 ж.(авторлық бірлестікте: Г.Қосымова, Е.Арын)
8. Қазақ тілі. 11 сынып. Қоғамдық-гуманитарлық бағыт Оқулық. 2020ж. «Мектеп» баспасы 2020 ж. (авторлық бірлестікте: Б.Қапалбек, М.Жолшаева)
9. Қазақ тілі әдістемелік құралы. 11-сынып Қоғамдық-гуманитарлық бағыт.Оқу құралы. Алматы, «Мектеп » баспасы, 2020 ж.(авторлық бірлестікте: Б.Қапалбек, М.Жолшаева)
10.Қазақ тілі. 11 сынып. Жаратыстану бағыты Оқулық. 2020ж. «Мектеп» баспасы. 2020ж. (авторлық бірлестікте: Б.Қапалбек, М.Жолшаева)
11. Қазақ тілі әдістемелік құралы. 11-сынып Жаратылыстану бағыты. Оқу құралы. Алматы, «Мектеп » баспасы, 2020 ж.(авторлық бірлестікте: Б.Қапалбек, М.Жолшаева)
12. Оқытудың жаңа технологиялары. (Оқу құралы) 2020 ж. Алматы, Дархан баспасы.
13. Қазақ тілін Витагендік технологиямен оқыту. (Монография) Алматы, Дархан баспасы, 2020 ж.
Conference
1. Өзге тілді мектептерде қазақ әдебиетін оқыту. 6 th Eurasian Conference on Language and Social Sciences. Өзбекстан,Самарканд. 2019.
2. Дамыта оқытудың бағыттары баспа «Заманауи зерттеулердің өзекті мәселелері» халықаралық ғылыми –практикалық конференция. Астана, «Білім –Образование – Edukation» оқу-әдістемелік орталығы. 2018 ж.
3. Қазіргі оқытуды Блум таксономиясы арқылы ұйымдастыру.«Ұлы даланың тілдік және рухани кеңістігі: өткені мен бүгіні» халықаралық ғылыми-практикалық конф. 29 наурыз, 2018. Алматы.Қазмемқызпу.
4. Жаңаша оқытудың критериалды бағалау өлшемдері баспа «V Түркі әлемі зерттеулері» хал.симпозиум. Алматы. Қазмемқызпу.11-13 қазан,2018.
5. Қазіргі оқытуды Блум таксономиясы арқылы ұйымдастыру. «Ұлы даланың тілдік және рухани кеңістігі: өткені мен бүгіні» хал. ғыл.-прак. конф. 29 наурыз, 2018 ж. Алматы.
6. Дидактикалық ойындар сабақ әдісін жетілдіру құралы ретінде. «Алаш зиялыларының ғылыми-әдістемелік мұралары: дәстүр мен жаңашылдық» хал.ғыл.-прак. конф. 28 ақпан, 2018. Абай ат. ҚазҰПУ.
7. Қазақ тілі пәнін басқа ғылым салаларымен интеграциялай оқытудың маңызы Ұлы дала тұлғалары: академик Шора Сарыбаев және ұлттық тілтаным тағылымы Халықаралық ғылыми-теориялық конференция материалдары. 2020.
8. Инклюзивті білім беру және елімізде ұйымдастыру жағдайлары. «Ұлы дала тұлғалары: Жұбановтар тағылымы және жазу реформасы» А.Байтұрсынов ат. Тіл білімі институты. 2019, 19 желтоқсан
9. Қазақ тілін аутентикалық бағытта үйретудің әдіс-тәсілдері. БАҒДАРЛЫ ТІЛДІК БІЛІМ: ИНТЕГРАЦИЯ, ИННОВАЦИЯ, ТЕХНОЛОГИЯ.Назарбаев университеті, СДУ. 2021 Ж.
10. TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES held on November 24-25, 2021 / Ankara, TURKEY.
11. Қазақстандағы ғылым мен білім беру тоғысындағы идеялар.«ҰЛЫ ДАЛА ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ:ТІЛ ЖӘНЕ ТӘУЕЛСІЗДІК» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция. ҚазҰУ, 2022 Ж.
2. Дамыта оқытудың бағыттары баспа «Заманауи зерттеулердің өзекті мәселелері» халықаралық ғылыми –практикалық конференция. Астана, «Білім –Образование – Edukation» оқу-әдістемелік орталығы. 2018 ж.
3. Қазіргі оқытуды Блум таксономиясы арқылы ұйымдастыру.«Ұлы даланың тілдік және рухани кеңістігі: өткені мен бүгіні» халықаралық ғылыми-практикалық конф. 29 наурыз, 2018. Алматы.Қазмемқызпу.
4. Жаңаша оқытудың критериалды бағалау өлшемдері баспа «V Түркі әлемі зерттеулері» хал.симпозиум. Алматы. Қазмемқызпу.11-13 қазан,2018.
5. Қазіргі оқытуды Блум таксономиясы арқылы ұйымдастыру. «Ұлы даланың тілдік және рухани кеңістігі: өткені мен бүгіні» хал. ғыл.-прак. конф. 29 наурыз, 2018 ж. Алматы.
6. Дидактикалық ойындар сабақ әдісін жетілдіру құралы ретінде. «Алаш зиялыларының ғылыми-әдістемелік мұралары: дәстүр мен жаңашылдық» хал.ғыл.-прак. конф. 28 ақпан, 2018. Абай ат. ҚазҰПУ.
7. Қазақ тілі пәнін басқа ғылым салаларымен интеграциялай оқытудың маңызы Ұлы дала тұлғалары: академик Шора Сарыбаев және ұлттық тілтаным тағылымы Халықаралық ғылыми-теориялық конференция материалдары. 2020.
8. Инклюзивті білім беру және елімізде ұйымдастыру жағдайлары. «Ұлы дала тұлғалары: Жұбановтар тағылымы және жазу реформасы» А.Байтұрсынов ат. Тіл білімі институты. 2019, 19 желтоқсан
9. Қазақ тілін аутентикалық бағытта үйретудің әдіс-тәсілдері. БАҒДАРЛЫ ТІЛДІК БІЛІМ: ИНТЕГРАЦИЯ, ИННОВАЦИЯ, ТЕХНОЛОГИЯ.Назарбаев университеті, СДУ. 2021 Ж.
10. TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES held on November 24-25, 2021 / Ankara, TURKEY.
11. Қазақстандағы ғылым мен білім беру тоғысындағы идеялар.«ҰЛЫ ДАЛА ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ:ТІЛ ЖӘНЕ ТӘУЕЛСІЗДІК» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция. ҚазҰУ, 2022 Ж.
Research interests
Қазақ тілін оқыту мәселесі; Қазақ тілін екінші тіл ретінде үйрету әдістемесі; Когнитология.
Membership of professional organisations
1. Диссертациялық кеңес мүшесі. Абай атындағы ҚазҰПУ дис.кеңесі. 2017-2019ж.
2.Диссертациялық кеңес мүшесі. Қарқыт Ата атындағы ҚазҰПУҚызылорда мем.ун. дис.кеңесі. 2019-2021ж.
2.Диссертациялық кеңес мүшесі. Қарқыт Ата атындағы ҚазҰПУҚызылорда мем.ун. дис.кеңесі. 2019-2021ж.
Scholarships & awards
1. "ЖОО үздік оқытушысы" 2019 ж мемлекеттік гранты.
2. "Қазақстан Республикасы тәуелсіздігіне 30 жыл" мемлекеттік медаль. 2022 ж.
3." Білім беру саласының үздігі" медалі. Қоғамдық мараптаттар мен атақтер жөніндегі Республикалық кеңес. 2018 жыл, 12 наурыз.
2. "Қазақстан Республикасы тәуелсіздігіне 30 жыл" мемлекеттік медаль. 2022 ж.
3." Білім беру саласының үздігі" медалі. Қоғамдық мараптаттар мен атақтер жөніндегі Республикалық кеңес. 2018 жыл, 12 наурыз.