Raikhan Abnassyrova

PhD
Center of Multidisciplinary Education
Room: D402
Profile
Абнасырова Райхан 2006 жылы филология факультетіне қазақ тілі оқытушысы болып жұмысқа орналасты. 2010 жылы қараша айында әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, "Жалпы тіл білімі" кафедрасында кандидаттық диссертациясын қорғады. 2021 жылы қауымдастырылған профессор атағын алды. Қазіргі уақытта университетте MDE орталығының оқытушысы болып жұмыс жасайды. Бірнеше жоба жетекшісі. Ғылыми қызығушылықтары - өзге ұлт өкілдеріне қазақ тілін оқыту, көптілділік және сөз мәдениеті және риторика. Бос уақытында кітап оқығанды және спорт пен бимен айналысқанды, саяхаттағанды ұнатады.
Degree Qualifications
Филология ғылымдарының кандидаты (2011 ж)
Қауымдастырылған профессор (2021 жыл)
Certificates
"Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімімінің инновациялық әс әрекетін қйымдастыру ерекшеліктері мен кәсіби бағыты бойынша оқытудың озық технологияларын қолдану" 72 сағат, Педагогикалық ғылымдар академиясы 2021 жыл
Courses
MDE 113 (Қазақ тілі В2)
MDE 114 (Қазақ тілі B2)
Publications
1) Қазақ тілі сабағында білім алушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру жолдары. Абай атындағы ҚазҰПУ-дің Хабаршысы, «Педагогика» сериясы, №1(49) 2016 жыл. 45-49 бб.
2) Қазақстандағы қазақ-орыс қостілділігінің көрінісі. Абай атындағы ҚазҰПУ-дің Хабаршысы, «Филология» сериясы, №2(56) 2016 жыл.7-12 бб.
3) Зоонимдердің балалар әдебиетіндегі көрінісі. Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университетінің хабаршысы, Филология сериясы. №3, 2016 жыл. 6-11 бб.
4) Кәсіби қазақ тілі сабағында интербелсенді әдістерді қолдану Абай атындағы ҚазҰПУ-дің Хабаршысы, «Педагогика» сериясы, №4(52) 2016 жыл. 136-140 бб.
5) Жаңа инновациялық әдістерді тиімді пайдалану. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетi хабаршы «Педагогика ғылымдары» сериясы, №3(55), 2017 жыл. 109-113 бб.
6) Көшпелі қазақ мəдениетіндегі «əйел» концептісі Абай атындағы ҚазҰПУ, хабаршы «Филология ғылымдары» сериясы, №2(60), 2017 жыл. 3-6 бб.
7) А. Бақтыгереева поэзиясының көркемдік ерекшелігінің танымдық сипаты ПМУ хабаршысы Филологиялық сериясы № 3, 2017 жыл. 9-71 бб.
8) Балалар әдебиетіндегі прецедентті есімдер. Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ «Хабаршысы» №5(120), 2017 жыл. 5-8 бб.
9) Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы студенттердің кәсіби білімін қалыптастыру. Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университетінің хабаршысы, Филология сериясы. №3, 2017 жыл. 262-267 бб.
10) «Практикалық қазақ тілі» курсы арқылы жастардың сөз мәдениетін дамыту. Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университетінің хабаршысы, Филология сериясы. №2, 2019 жыл. 275-281 бб.
11) Интеркаляции в казахско-русском двуязычии I международной научно-практической конференции преподавателей «Язык и культура в билингвальном образовательном пространстве». г. Псков «Псковский государственный университет», 18-20 мая 2015г. Стр.16-21.
12) Роль женщины в кочевой культуре казахов «Лингвокультура и концептуальное пространство языка» Сборник статей. Выпуск 10. Санкт-Петербург, 2016г. стр.80-85
13) Ауызекі сөйлеу тіліндегі интеркаляция (қазақ-орыс қостілділігі негізінде) Вестник «Alatoo academic studies» №1, 2016 ж. 57-62 бб.
14) The Role Of Information And Innovative Technologies In Teaching Kazakh. Opción, Año 35, No. 88 (2019): 962-976ISSN 1012-1587 / ISSNe: 2477-9385.
15) Teaching Kazakh as a Foreign Language for Turkish Students on the Basis of ict. Turkish Online Journal of Educational Technology. Учредители: Sakarya University. ISSN: 1303-6521. eLIBRARY ID: 27934353
16) Interviewing students about the significance of punctuation marks among modern youth. XLinguae, Volume 13 Issue 4, October 2020, ISSN 1337-8384, ISSN 2453-711X. DOI: 10.18355/XL.2020.13.04.12
17) Қазақ тілін шет тілі ретінде оқыту кезіндегі цифрлық технологиялар. I International Book Edition of the contries of the Commonwealth of Independent States `Best in Education – 2021`. Нұр-Сұлтан, 2021 жыл. 49-57 бб.
Кітаптар:
1. Кәсіби қазақ тілі Инженер факультетіне арналған. Алматы, УДК 811.512.122(07) ББК 81.2 Қаз я 7 А 14. – 129б.
2. Практикалық қазақ тілі (Жоғары оқу орны студенттерінің орта және жалғастырушы топтарына арналған) Алматы: «Таңбалы» баспасы, 2014. – 156 б. УДК 811.512.122 ББК 81.2 Қаз А.14. -156б. Бірлескен авторлар: Абиыр А.А. Отарбаева Ғ.Н.
3. Қазақ тілі Алматы, СДУ 2018. ӘОЖ 811,512,122 ББК 81,2 Қаз-923 А15. 179б. Бірлескен авторлар: Нұрманова Г.Н., Дүйсебекова Ж.М.
4. Шетелдіктерге арналған қазақ тілі Қаскелең, 2018 ӘОЖ 811.512.122(075) КБЖ 81.2 Қаз-923 Ш50. -117б. Бірлескен авторлар: Нұржанова А.Б., Нұрманова Г.Н., Дүйсебекова Ж.М.
5. Қазақ-орыс қостілділігіндегі интеркаляция көрінісі (монография) Алматы, СДУ. 2020. ӘОЖ 80/81 КБЖ 80 А15. -104б.
6. Кәсіби қазақ тілі. Алматы, СДУ. 2020. ӘОЖ 811.512.122 (075.8) ҚБЖ 81.2 (5Қаз) я73 A15. -84 б. Бірлескен авторлар: П.Әжиева
Conference
Қазақ тілін шет тілі ретінде оқыту кезіндегі цифрлық технологиялар.
Research interests
Өзге ұлт өкілдеріне қазақ тілін оқыту, көптілділік, сөз мәдениеті және риторика.
Membership of professional organisations
Ғалым әйелдер қоғамы (2022 жылдан)
Scholarships & awards

Support talented students

This program is for outstanding students regardless of their welfare. Eligible students have to demonstrate outstanding academic and social achievements. This program is designed to foster professional and personal development of students by giving full or partial grants or providing dormitory. In order to keep the grant during the whole period of its validity the recipient has to meet certain minimum GPA each semester.

Support the faculty (professors)

1. Support Research Internship Program. Faculty members develop academic curriculum and research at the University. Within the framework of this program SDU provides faculty members with the opportunities to do research abroad. Your donations will cover flight expenses, accommodation and monthly salary from 6 months up to 1 year. SDU also invites professors from abroad to share their knowledge and experience with local faculty and students.
2. Support “Zhas maman” Program. “Zhas maman” program is aimed at developing university human capital by selecting the best SDU graduates and helping them start their academic career as teaching assistants. Young specialists are encouraged to do PhD abroad and get rich research experience from prestigious universities. Teaching assistants are provided with scholarships and professional advise from the faculty.

Support the University

SDU campus is a central place for students educational and recreational activities. University aims to renew its basic infrastructure by building new facilities and substantially renovating existing ones. This includes buildings, roads, utilities, grounds and landscaping, student housing, and information technology resources needed to fully support the University mission. Maintaining up-to-date library resources and research facilities, equipment, and technological tools are also important.

FAQ

Question? Contact us! infomatrix@sdu.edu.kz

Since Infomatrix Asia is an international project competition and current lingua franca is English language, we decided that everything(documentation, presentation, submission) will be in English.

Starting from this year, participation doesn’t give opportunity get max at ENT.

All participants who study at secondary school must participate with their supervisors. Due to the security concerns of the participants.

Mail to infomatrx@sdu.edu.kz (Only technical questions)

Look carefully at category requirements, but common thing is: great presentation, clear documentation, completed project, short video demonstrating your knowledge of English Participants from Kazakhstan should have participated on regional, city, republic project competitions before.

Infomatrix Asia is an independent competition. Therefore, you are free to submit your project to any other competitions.

The participation fee is a required fixed cost that covers: transportation, medals, t-shirts, certificates, food, lodging and so on…

Accomodation

We are inviting participants to stay in our comfortable and modern “Student House” located on the territory of SDU.

The student house of Suleyman Demirel University offers students not only accommodation and meals on the territory of the Smart Campus during their studies, but also the opportunity to improve their social skills and strengthen international relationships.

Do you need help? Contact us!  infomatrix@sdu.edu.kz

Бонус ұпай қалай жинауға болады?

Қатысушылардың Instagram желісіндегі парақшасында SPT олимпиадасы туралы қызықты әрі креатив пост жариялау арқылы 1-ден 5-ке дейін бонус ұпайға ие болу мүмкіндігі бар. Пост сурет, мәтін немесе видео сияқты кез келген форматта бола алады.

Шығармашылық шектеу жоқ, қиялыңа ерік бер!
Арманыңды жаз, әңгіме құрастыр, видео түсір, достарыңа мотивация бер,  оларды да қатысуға шақыр!

Бұл – тіпті қосымша 0,5 ұпайдың грант иесі атануда шешуші рөл атқара алатын тұсы. Сондықтан мұндай тамаша мүмкіндікті міндетті түрде пайдалануға кеңес береміз.

Шарттары:

  • Қызықты және креативті пост жариялау (мәтін 50 cөзден кем емес, қатысышының өз атынан жазылады)
  • Cуретте @sdukz белгілеу (tag)
  • Хэштег – #spt2020 #sdukz
  • Пост соңында аты-жөнін, кластер мен ЖСН соңғы 6 цифрін хэштег арқылы көрсету (мысалы, Ахметов Айбек, #Кластер5, #123456).
  • Қатысушы парақшасы 10 наурызға дейін ашық болуы керек.

*Посттарды олимпиада ұйымдастырушылары былай бағалайды (жалпы ереже):

▫️1 ұпай:
— Пост жарияланған, талаптарға сай;
▫️2 ұпай:
— Мәтіні өте жақсы жазылған пост;
▫️3 ұпай:
— сапалы түсірілген және монтаждалған видео-пост;
▫️4 және 5 ұпай:
— Көп қаралым жинаған, лайк пен комментарий саны көп сапалы пост. 

Алайда баға беруші посттың сапасына көбірек қарайды. Яғни, тек қана мәтінмен-ақ +5 балл алу мүмкіндігі де бар. Немесе керісінше, көп лайк жинаған пост сапасыз болғандықтан 1 ұпай ғана жинауы мүмкін.

Посттар онлайн тіркелу аяқталғанға дейін қабылданады.

List of required documents:

  • 3х4cm sized 2 photos;
  • Copy of Medical №086;
  • Copy of National ID;
  • Copy of payment invoice.

Send your documents:

Boys:

Girls:

dormservice.boys@mail.ru

dormservice.girls@mail.ru

Реквизиты

ISPT Registration

SDU

«Болашақ» халықаралық стипендиясының екі дүркін иегері. 2011 жылы Англияның Newcastle университетінің магистратурасын Халықаралық мультимедиалық журналистика мамандығы бойынша бітірген. Ал 2021 жылдың наурыз айында Шотландияның Glasgow университетінде үш жылдан астам уақыт бойы жазған докторлық диссертациясын мерзімінен бұрын сәтті қорғап шықты. 1 айдан кейін оған Медиа және мәдени саясат мамандығы бойынша ресми түрде Философия докторы ғылыми атағы берілді. Dr Әсел негізі 1451 жылы қаланған университеттің Мәдени саясатты зерттеу орталығында (Centre for Cultural Policy Research) қызмет еткен. Аты әлемге әйгілі, nationalism ұғымының Ұлыбританияда негізін қалаушылардың бірі Эрнест Геллнерден тәлім алған Филип Слесинджердің шәкірті. Сондай-ақ, ол  магистратура студенттеріне Зерттеу әдістері (Research Methods) пәнінен дәріс оқып, Қазақстаннан тұңғыш рет PhD дәрежесін иеленген маман атанады. 

Докторлық диссертациясы, «Қазақ киносы және ұлт: сыни талдау» тақырыбы, ұлт құрылысы (nation building)  тәсілімдемесі арқылы зерттелген (Kazakh cinema and the nation: a critical analysis – Enlighten: Theses (gla.ac.uk)). Ғылыми еңбекте ол қазақ киносына британ әлеуметтанушы Энтони Смиттің энтосимволизм концепциясы бойынша талдау жасап, қазақ халқының ұлт болып қалыптасуына атажұрттық фильмдердің әсері қаншалықты деген сұраққа жан-жақты жауап беруге ұмтылады. 

Диссертацияның жаңалығы – бұл отандық Еуразия Халықаралық  кинофестивалін академиялық тұрғыдан алғаш рет зерттеп, ғылымның фильм фестивальдері (film festival studies) атты жаңа саласына EurIFF ұғымын тұңғыш рет енгізді (бұл турасында ағылшын тілді ғылымда бір де бір диссертацияны айтағанның өзінде,  ғылыми орта назар аударарлық мақала да жоқтың қасы). Сонымен қатар, осы саланы зерттеп жүрген әлем зерттеушілеріне қазақ киносын, Қазақстанның халықаралық фестивалін ғылыми еңбегі арқылы танымалдандырды. 

Бұған дейін Әсел Қамза «Хабар» арнасында 2006-2010 жж. аралығында  «Азамат» жастар бағдарламасының редакторы, кейіннен продюсері, «Біз айтсақ…» ток-шоуының шеф-редакторы, қазақ және орыс тілінде хабар таратқан «Бизнес мекен» таңғы бағдарламасының сценарисі қызметін атқарып, ондаған тікелей эфирлерде жұмыс жасап, практик-журналист ретінде тәжірибесін толықтырды. Оның ішінде 2008-2009 жылдары «Қазақстанда жасалған» атты отандық өндірушілерді қолдау мақсатында ашылған тележобаның сценарист-редакторы әрі жүргізушісі болып жұмыс істеген. 2011-2014 жылдары «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ Ішкі протокол және бұқарамен байланыс департаментінде маман деңгейінен бастап, жарнама бөлімінің бастығы позициясына дейін көтеріліп, 160 000-нан астам қызметкері бар  ұлттық компанияның  PR стратегиясын дамытып, үйлестіруге үлес қосқан. 

Сулейман Демирель Университетінде бакалавриат және магистратура шәкірттеріне қазақ және ағылшын тілдерінде Масс коммуникация теориясы, Зерттеу әдістері, Масс коммуникациядағы зерттеу әдістері, Медиа Социология және Бейне композиция пәндерінен сабақ береді. Ұлыбританияда 5 жылға жуық уақыт ішінде жинаған бүкіл өнегесі мен бар тәжірибесін күнделікті дәрісінде пайдалануға тырысады. Студенттеріне сыни ойлауға, сындарлы пікір білдіруге жөн сілтейді. Ғылыми жұмыс жазған кезде, кеңестік кезден келе жатқан дәстүрлі жүйе бойынша, тек ғылыми жетекшінің жөн-жобасын ғана басшылыққа алуды ғана үйретпей, шын мәнінде бүкіл жауапкершілікті өз мойнына алуға, өз бетінше, еркін және тәуелсіз жұмыс істеуге дағдыландырады. 

Мақалалары отандық ғылыми журналдарда жарық көрген. Қазіргі таңда толерантты журналистика, автобиографиялық фильмдерге қатысты зерттеу жұмыстарымен айналысады. 

Өмірлік ұстанымы – талап, сапа, нәтиже!

Skip to content

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: