Министрлік гранттары

  • Гранттық қаржыландыру
  • Бағдарламалық-нысаналы қаржыландыру
  • Жас ғалым
  • Жас ғалымдарды ГҚ

IRN № AP26101025

XIX–XX ғасыр басындағы қоқандық қолжазба деректердегі Қазақстан тарихы

Зерттеу мақсаты – қоқан хандығы дәуірінің парсы және шағатай тілдеріндегі жазба деректерінде қамтылған Қазақстан тарихына қатысты мәліметтерді анықтау, ғылыми тұрғыдан талдау және оларды деректанулық айналымға енгізу.

IRN № АР25796179

Алшақтықты жою: Қазақстандағы бірінші курс студенттерінің өтпелі мәселелерін шешу

Зерттеу мақсаты – қазақстан жоғары оқу орындарындағы бірінші курс студенттерінің академиялық, әлеуметтік және психологиялық бейімделу мәселелерін зерттеу және өтпелі кезең қиындықтарын азайтуға бағытталған тиімді стратегиялар мен қолдау модельдерін әзірлеу.

IRN № AP25796111

Люстерник–Шнирельман карталарының категориясы және олардың ең жоғары топологиялық күрделілігі

Зерттеу мақсаты – LS-санаты мен бейнелердің жоғарғы топологиялық күрделілігін зерттеу, сондай-ақ кеңістіктердің жоғарғы топологиялық күрделілігі теориясындағы классикалық нәтижелерді бейнелерге қатысты кеңейту.

IRN № AP22683764

Көпмүшелік тепе-теңдіктер және алгебра мутациялары

Зерттеу мақсаты – мутация кезінде орындалатын көпмүшелік тепе-теңдіктерді жүйелі түрде зерттеу және перм, бикоммутативті, Новиков пен Зинбиель алгебраларының құрылымдық қасиеттерін, сондай-ақ олардың бейассоциативті алгебралармен байланысын анықтау.

Зерттеудің мақсаты – университеттердің жоғары басшылығын интернационалдандыру және жаңарту контекстінде Қазақстандағы мемлекеттік жоғары оқу орындарының трансформациясын зерделеу, осы үдерісте туындайтын мүмкіндіктер мен қиындықтарды анықтау және осы саладағы табысты тәжірибелер мен саясаттар бойынша ұсыныстар беру.

Зерттеу мақсаты – контекстуалды енгізілімдерге негізделген жасанды интеллект модельдерін пайдалана отырып, плагиатты анықтау мен авторлықты танудың тиімділігін арттыру және академиялық адалдықты қамтамасыз етуге бағытталған интеллектуалды жүйе құру.

Зерттеу мақсаты – Қазақстанның Орталық Азиядағы көршілес мемлекеттерімен шекара маңы ынтымақтастығының мәселелері мен нәтижелерін зерттеу, халықаралық тәжірибе мен теориялық тұғырларды ескере отырып оның тиімділігін арттыру жолдарын анықтау және ынтымақтастықты дамыту бойынша ұсынымдар әзірлеу.

Зерттеу мақсаты – Қазақстанда өңірлік және жергілікті басқаруды фискалдық және әкімшілік децентрализациялауға бағытталған мемлекеттік бюджет жүйесі реформаларының кешенді салыстырмалы бағасын жүргізу және оның әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерге әсерін анықтау.

Зерттеу мақсаты – жасанды интеллект пен электрондық баспа технологияларын пайдалана отырып, баспалар мен кітапханалардың өзара байланысын қамтамасыз ететін бейімделген платформаны жобалау және әзірлеу.

IRN № BR18574199

Аутизм спектрі бұзылыстары бар балаларды әлеуметтік-білім беру ортасына кешенді қолдау негізінде интеграциялау: сын-қатерлер мен артықшылықтар

Зерттеу мақсаты – аутизм спектрінің бұзылыстары (АСБ) бар балалардың ата-аналары мен қамқоршыларына АСБ-ның негізгі аспектілерін түсініп қана қоймай, балаға қолдау көрсетуге және оны жақсырақ тануға мүмкіндік беретін практикалық құралдар, кеңестер мен стратегияларды ұсыну. Авторлар ата-ана немесе қамқоршы рөлін баланың дамуы мен әл-ауқатының басты факторы деп есептейді және осы жауапты міндетті тиімді орындау үшін қажетті барлық ресурстарды ұсынуды көздейді.

IRN № AP19575607

Жетілдірілген қалалық логистикаға арналған жасанды интеллект шешімдері

Зерттеу мақсаты – бір күндік жеткізу жүйелерінің тиімділігін арттыру үшін дрондар мен жүк көліктерін бағыттауға арналған модельдер мен алгоритмдерді әзірлеу.

IRN № AP19675614

Нейрондық комбинаторлық оңтайландыру көмегімен тиімді жеткізу жүйелерін құру

Зерттеу мақсаты – жеткізу жүйелерінің тиімділігін арттыру үшін жасанды интеллект пен нейрондық комбинаторлық оңтайландыру әдістерін қолдану. Жоба шеңберінде көлік логистикасы, бағыттарды жоспарлау және ресурстарды бөлу мәселелерін шешуге арналған интеллектуалды алгоритмдер әзірленеді.

The purpose of this project is to explore the research environment in the universities and research institutions in Kazakhstan using qualitative and quantitative methods and develop context-specific recommendations for creating research favorable environments.

Зерттеу мақсаты – Қазақстанның жоғары оқу орындарында ағылшын тілінде білім беру тәжірибесін, оның ұйымдастырушылық және педагогикалық аспектілерін, туындайтын қиындықтарын және оларды шешу жолдарын анықтау.

Зерттеу мақсаты – қазақ тілін шет тілі ретінде оқыту процесінде ашық білім беру платформаларын тиімді пайдалану жолдарын ғылыми тұрғыдан негіздеу және оның әдістемелік моделін әзірлеу.

Әділетті және қуатты мемлекетті құру жолдарын тұжырымдау болып табылады, бұл үшін институттандырылған әлеуметтік әділеттілікке, эгалитарлық түсініктегі республика ұғымына (бұл құрылымдық деңгейдегі кедейлікті жоюды, денсаулық құқығы, денсаулық сақтау құқығы мен білім алу құқығы туралы кең түсініктерді қорғауды білдіреді)және адам құқықтарының әмбебаптығы құндылықтарына негізделген инклюзив бірегейлікпен мәдениетке негізделу көзделеді.

Зерттеу мақсаты диофантиндік жуықтау теориясы және ерекше жиындардың фракталдық өлшемі, квадраттық иррационал сандарды бөлу және алдыңғы қатарлы аналитикалық және сандық әдістерді әзірлеу сияқты байланысты тақырыптар болып табылады.

Мақсаты – XVII – ХХ ғасырдың басындағы шығыс жазба деректерінен Қазақстан мен Орталық Азияның тарихи географиясына қатысты жаңа материалдарды анықтау, сыни тұрғыдан талдау және ғылыми айналымға енгізу.

Цель проекта — систематическое изучение полиномиальных тождеств, которые справедливы при мутации различных алгебр, включая алгебры перм, бикоммутативные алгебры, алгебры Новикова и алгебры Зинбиеля. Мы стремимся понять структурные свойства алгебр и выявить связи между ними и неассоциативными алгебрами посредством дифференциальных (анти)коммутаторных операций.

IRN № BR18574199

Аутизм спектрі бұзылыстары бар балаларды әлеуметтік-білім беру ортасына кешенді қолдау негізінде интеграциялау: сын-қатерлер мен артықшылықтар

Зерттеу мақсаты – аутизм спектрінің бұзылыстары (АСБ) бар балалардың ата-аналары мен қамқоршыларына АСБ-ның негізгі аспектілерін түсініп қана қоймай, балаға қолдау көрсетуге және оны жақсырақ тануға мүмкіндік беретін практикалық құралдар, кеңестер мен стратегияларды ұсыну. Авторлар ата-ана немесе қамқоршы рөлін баланың дамуы мен әл-ауқатының басты факторы деп есептейді және осы жауапты міндетті тиімді орындау үшін қажетті барлық ресурстарды ұсынуды көздейді.

IRN № AP19575607

Жетілдірілген қалалық логистикаға арналған жасанды интеллект шешімдері

Зерттеу мақсаты – бір күндік жеткізу жүйелерінің тиімділігін арттыру үшін дрондар мен жүк көліктерін бағыттауға арналған модельдер мен алгоритмдерді әзірлеу.

IRN № AP19675614

Нейрондық комбинаторлық оңтайландыру көмегімен тиімді жеткізу жүйелерін құру

Зерттеу мақсаты – жеткізу жүйелерінің тиімділігін арттыру үшін жасанды интеллект пен нейрондық комбинаторлық оңтайландыру әдістерін қолдану. Жоба шеңберінде көлік логистикасы, бағыттарды жоспарлау және ресурстарды бөлу мәселелерін шешуге арналған интеллектуалды алгоритмдер әзірленеді.

The purpose of this project is to explore the research environment in the universities and research institutions in Kazakhstan using qualitative and quantitative methods and develop context-specific recommendations for creating research favorable environments.

Зерттеу мақсаты – Қазақстанның жоғары оқу орындарында ағылшын тілінде білім беру тәжірибесін, оның ұйымдастырушылық және педагогикалық аспектілерін, туындайтын қиындықтарын және оларды шешу жолдарын анықтау.

Зерттеу мақсаты – қазақ тілін шет тілі ретінде оқыту процесінде ашық білім беру платформаларын тиімді пайдалану жолдарын ғылыми тұрғыдан негіздеу және оның әдістемелік моделін әзірлеу.

Әділетті және қуатты мемлекетті құру жолдарын тұжырымдау болып табылады, бұл үшін институттандырылған әлеуметтік әділеттілікке, эгалитарлық түсініктегі республика ұғымына (бұл құрылымдық деңгейдегі кедейлікті жоюды, денсаулық құқығы, денсаулық сақтау құқығы мен білім алу құқығы туралы кең түсініктерді қорғауды білдіреді)және адам құқықтарының әмбебаптығы құндылықтарына негізделген инклюзив бірегейлікпен мәдениетке негізделу көзделеді.

Зерттеу мақсаты диофантиндік жуықтау теориясы және ерекше жиындардың фракталдық өлшемі, квадраттық иррационал сандарды бөлу және алдыңғы қатарлы аналитикалық және сандық әдістерді әзірлеу сияқты байланысты тақырыптар болып табылады.

IRN № BR18574199

Аутизм спектрі бұзылыстары бар балаларды әлеуметтік-білім беру ортасына кешенді қолдау негізінде интеграциялау: сын-қатерлер мен артықшылықтар

Зерттеу мақсаты – аутизм спектрінің бұзылыстары (АСБ) бар балалардың ата-аналары мен қамқоршыларына АСБ-ның негізгі аспектілерін түсініп қана қоймай, балаға қолдау көрсетуге және оны жақсырақ тануға мүмкіндік беретін практикалық құралдар, кеңестер мен стратегияларды ұсыну. Авторлар ата-ана немесе қамқоршы рөлін баланың дамуы мен әл-ауқатының басты факторы деп есептейді және осы жауапты міндетті тиімді орындау үшін қажетті барлық ресурстарды ұсынуды көздейді.

IRN № AP19575607

Жетілдірілген қалалық логистикаға арналған жасанды интеллект шешімдері

Зерттеу мақсаты – бір күндік жеткізу жүйелерінің тиімділігін арттыру үшін дрондар мен жүк көліктерін бағыттауға арналған модельдер мен алгоритмдерді әзірлеу.

IRN № AP19675614

Нейрондық комбинаторлық оңтайландыру көмегімен тиімді жеткізу жүйелерін құру

Зерттеу мақсаты – жеткізу жүйелерінің тиімділігін арттыру үшін жасанды интеллект пен нейрондық комбинаторлық оңтайландыру әдістерін қолдану. Жоба шеңберінде көлік логистикасы, бағыттарды жоспарлау және ресурстарды бөлу мәселелерін шешуге арналған интеллектуалды алгоритмдер әзірленеді.

The purpose of this project is to explore the research environment in the universities and research institutions in Kazakhstan using qualitative and quantitative methods and develop context-specific recommendations for creating research favorable environments.

Зерттеу мақсаты – Қазақстанның жоғары оқу орындарында ағылшын тілінде білім беру тәжірибесін, оның ұйымдастырушылық және педагогикалық аспектілерін, туындайтын қиындықтарын және оларды шешу жолдарын анықтау.

Зерттеу мақсаты – қазақ тілін шет тілі ретінде оқыту процесінде ашық білім беру платформаларын тиімді пайдалану жолдарын ғылыми тұрғыдан негіздеу және оның әдістемелік моделін әзірлеу.

Әділетті және қуатты мемлекетті құру жолдарын тұжырымдау болып табылады, бұл үшін институттандырылған әлеуметтік әділеттілікке, эгалитарлық түсініктегі республика ұғымына (бұл құрылымдық деңгейдегі кедейлікті жоюды, денсаулық құқығы, денсаулық сақтау құқығы мен білім алу құқығы туралы кең түсініктерді қорғауды білдіреді)және адам құқықтарының әмбебаптығы құндылықтарына негізделген инклюзив бірегейлікпен мәдениетке негізделу көзделеді.

Зерттеу мақсаты диофантиндік жуықтау теориясы және ерекше жиындардың фракталдық өлшемі, квадраттық иррационал сандарды бөлу және алдыңғы қатарлы аналитикалық және сандық әдістерді әзірлеу сияқты байланысты тақырыптар болып табылады.

Дарынды студенттерді қолдау

Бұл бағдарлама көрнекті студенттерге, олардың әл-ауқатына қарамастан арналған. Бағдарламаға лайықты студенттер белгілі академиялық және әлеуметтік жетістіктерді көрсетуі тиіс. Бұл бағдарлама толық немесе ішінара гранттар беру немесе жатақханалық орын беру арқылы студенттердің кәсіби және жеке дамуына ықпал етуге арналған. Грантты оның барлық әрекет ету мерзімі ішінде сақтау үшін алушы әр семестр белгіленген ең төменгі орташа ұпайға сәйкес келуі тиіс.

Профессорлық-оқытушылар құрамын (профессорларды) қолдау

Ғылыми-зерттеу тағылымдама бағдарламасын қолдау. Профессорлық-оқытушылар құрамы академиялық бағдарламаны әзірлейді және университетте ғылыми зерттеулер жүргізеді. Осы бағдарлама аясында СДУ профессорлық-оқытушылар құрамына шетелде ғылыми зерттеулермен айналысуға мүмкіндік береді. Сіздің қайырмдылық көмегіңіз ұшуға, тұруға және ай сайынғы еңбекақысының 6 айдан 1 жылға дейін өтейді. СДУ сондай-ақ шетелден келген профессорларды жергілікті оқытушылар мен студенттермен өз білімдері мен тәжірибелерін бөлісуге шақырады.
 “Жас маман”бағдарламасын қолдау. “Жас маман” бағдарламасы СДУ үздік түлектерін іріктеу және оқытушылардың ассистенті ретінде академиялық мансабының бастапқы кезеңінде оларға көмек көрсету арқылы университеттің адами капиталын дамытуға бағытталған. Жас мамандар шетелде докторлық дәреже алуға және беделді университеттерде бай ғылыми зерттеу тәжірибесін алуға ынталандырылады. Оқытушылардың ассистенттері профессорлық-оқытушылық құрамнан стипендиялар мен кәсіби кеңестер алады.

Университетті қолдау

СДУ кампусы студенттердің білім беру және сауықтыру іс-шараларын өткізу үшін орталық орын болып табылады. Университет жаңа объектілерді салу және бар объектілерді елеулі жаңарту жолымен өзінің базалық инфрақұрылымын жаңартуға ұмтылады. Бұл ғимараттар, жолдар, коммуналдық қызметтер, аумақтық және ландшафтық дизайн, студенттік тұрғын үй және университет миссиясына толық қолдау көрсету үшін қажетті ақпараттық технологиялар ресурстары кіреді. Сондай-ақ, заманауи кітапханалық ресурстарды және ғылыми-зерттеу мекемелерін, жабдықтар мен технологиялық құралдарды қолдаудың маңызы зор.

FAQ

Question? Contact us! infomatrix@sdu.edu.kz

Since Infomatrix Asia is an international project competition and current lingua franca is English language, we decided that everything(documentation, presentation, submission) will be in English.

Starting from this year, participation doesn’t give opportunity get max at ENT.

All participants who study at secondary school must participate with their supervisors. Due to the security concerns of the participants.

Mail to infomatrx@sdu.edu.kz (Only technical questions)

Look carefully at category requirements, but common thing is: great presentation, clear documentation, completed project, short video demonstrating your knowledge of English Participants from Kazakhstan should have participated on regional, city, republic project competitions before.

Infomatrix Asia is an independent competition. Therefore, you are free to submit your project to any other competitions.

The participation fee is a required fixed cost that covers: transportation, medals, t-shirts, certificates, food, lodging and so on…

Accomodation

We are inviting participants to stay in our comfortable and modern “Student House” located on the territory of SDU.

The student house of Suleyman Demirel University offers students not only accommodation and meals on the territory of the Smart Campus during their studies, but also the opportunity to improve their social skills and strengthen international relationships.

Do you need help? Contact us!  infomatrix@sdu.edu.kz

Бонус ұпай қалай жинауға болады?

Қатысушылардың Instagram желісіндегі парақшасында SPT олимпиадасы туралы қызықты әрі креатив пост жариялау арқылы 1-ден 5-ке дейін бонус ұпайға ие болу мүмкіндігі бар. Пост сурет, мәтін немесе видео сияқты кез келген форматта бола алады.

Шығармашылық шектеу жоқ, қиялыңа ерік бер!
Арманыңды жаз, әңгіме құрастыр, видео түсір, достарыңа мотивация бер,  оларды да қатысуға шақыр!

Бұл – тіпті қосымша 0,5 ұпайдың грант иесі атануда шешуші рөл атқара алатын тұсы. Сондықтан мұндай тамаша мүмкіндікті міндетті түрде пайдалануға кеңес береміз.

Шарттары:

  • Қызықты және креативті пост жариялау (мәтін 50 cөзден кем емес, қатысышының өз атынан жазылады)
  • Cуретте @sdukz белгілеу (tag)
  • Хэштег – #spt2020 #sdukz
  • Пост соңында аты-жөнін, кластер мен ЖСН соңғы 6 цифрін хэштег арқылы көрсету (мысалы, Ахметов Айбек, #Кластер5, #123456).
  • Қатысушы парақшасы 10 наурызға дейін ашық болуы керек.

*Посттарды олимпиада ұйымдастырушылары былай бағалайды (жалпы ереже):

▫️1 ұпай:
— Пост жарияланған, талаптарға сай;
▫️2 ұпай:
— Мәтіні өте жақсы жазылған пост;
▫️3 ұпай:
— сапалы түсірілген және монтаждалған видео-пост;
▫️4 және 5 ұпай:
— Көп қаралым жинаған, лайк пен комментарий саны көп сапалы пост. 

Алайда баға беруші посттың сапасына көбірек қарайды. Яғни, тек қана мәтінмен-ақ +5 балл алу мүмкіндігі де бар. Немесе керісінше, көп лайк жинаған пост сапасыз болғандықтан 1 ұпай ғана жинауы мүмкін.

Посттар онлайн тіркелу аяқталғанға дейін қабылданады.

Қажетті құжаттар тізімі:

  • 3х4 өлшемінде 3 фото
  • 086 медициналық формасының көшірмесі (Қазақстан Республикасының емханасынан алынған)
  • Жеке куәліктің көшірмесі
  • Төлем туралы құжаттың көшірмесі

Құжаттарыңызды жіберіңіз:

Ұлдар:

Қыздар:

dormserviceboys@sdu.edu.kz

dormservicegirls@sdu.edu.kz

Ұлдар: + 7 702 958 79 10
Қыздар: + 7 702 958 79 11

Реквизиты

ISPT Registration

SDU

«Болашақ» халықаралық стипендиясының екі дүркін иегері. 2011 жылы Англияның Newcastle университетінің магистратурасын Халықаралық мультимедиалық журналистика мамандығы бойынша бітірген. Ал 2021 жылдың наурыз айында Шотландияның Glasgow университетінде үш жылдан астам уақыт бойы жазған докторлық диссертациясын мерзімінен бұрын сәтті қорғап шықты. 1 айдан кейін оған Медиа және мәдени саясат мамандығы бойынша ресми түрде Философия докторы ғылыми атағы берілді. Dr Әсел негізі 1451 жылы қаланған университеттің Мәдени саясатты зерттеу орталығында (Centre for Cultural Policy Research) қызмет еткен. Аты әлемге әйгілі, nationalism ұғымының Ұлыбританияда негізін қалаушылардың бірі Эрнест Геллнерден тәлім алған Филип Слесинджердің шәкірті. Сондай-ақ, ол  магистратура студенттеріне Зерттеу әдістері (Research Methods) пәнінен дәріс оқып, Қазақстаннан тұңғыш рет PhD дәрежесін иеленген маман атанады. 

Докторлық диссертациясы, «Қазақ киносы және ұлт: сыни талдау» тақырыбы, ұлт құрылысы (nation building)  тәсілімдемесі арқылы зерттелген (Kazakh cinema and the nation: a critical analysis – Enlighten: Theses (gla.ac.uk)). Ғылыми еңбекте ол қазақ киносына британ әлеуметтанушы Энтони Смиттің энтосимволизм концепциясы бойынша талдау жасап, қазақ халқының ұлт болып қалыптасуына атажұрттық фильмдердің әсері қаншалықты деген сұраққа жан-жақты жауап беруге ұмтылады. 

Диссертацияның жаңалығы – бұл отандық Еуразия Халықаралық  кинофестивалін академиялық тұрғыдан алғаш рет зерттеп, ғылымның фильм фестивальдері (film festival studies) атты жаңа саласына EurIFF ұғымын тұңғыш рет енгізді (бұл турасында ағылшын тілді ғылымда бір де бір диссертацияны айтағанның өзінде,  ғылыми орта назар аударарлық мақала да жоқтың қасы). Сонымен қатар, осы саланы зерттеп жүрген әлем зерттеушілеріне қазақ киносын, Қазақстанның халықаралық фестивалін ғылыми еңбегі арқылы танымалдандырды. 

Бұған дейін Әсел Қамза «Хабар» арнасында 2006-2010 жж. аралығында  «Азамат» жастар бағдарламасының редакторы, кейіннен продюсері, «Біз айтсақ…» ток-шоуының шеф-редакторы, қазақ және орыс тілінде хабар таратқан «Бизнес мекен» таңғы бағдарламасының сценарисі қызметін атқарып, ондаған тікелей эфирлерде жұмыс жасап, практик-журналист ретінде тәжірибесін толықтырды. Оның ішінде 2008-2009 жылдары «Қазақстанда жасалған» атты отандық өндірушілерді қолдау мақсатында ашылған тележобаның сценарист-редакторы әрі жүргізушісі болып жұмыс істеген. 2011-2014 жылдары «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ Ішкі протокол және бұқарамен байланыс департаментінде маман деңгейінен бастап, жарнама бөлімінің бастығы позициясына дейін көтеріліп, 160 000-нан астам қызметкері бар  ұлттық компанияның  PR стратегиясын дамытып, үйлестіруге үлес қосқан. 

Сулейман Демирель Университетінде бакалавриат және магистратура шәкірттеріне қазақ және ағылшын тілдерінде Масс коммуникация теориясы, Зерттеу әдістері, Масс коммуникациядағы зерттеу әдістері, Медиа Социология және Бейне композиция пәндерінен сабақ береді. Ұлыбританияда 5 жылға жуық уақыт ішінде жинаған бүкіл өнегесі мен бар тәжірибесін күнделікті дәрісінде пайдалануға тырысады. Студенттеріне сыни ойлауға, сындарлы пікір білдіруге жөн сілтейді. Ғылыми жұмыс жазған кезде, кеңестік кезден келе жатқан дәстүрлі жүйе бойынша, тек ғылыми жетекшінің жөн-жобасын ғана басшылыққа алуды ғана үйретпей, шын мәнінде бүкіл жауапкершілікті өз мойнына алуға, өз бетінше, еркін және тәуелсіз жұмыс істеуге дағдыландырады. 

Мақалалары отандық ғылыми журналдарда жарық көрген. Қазіргі таңда толерантты журналистика, автобиографиялық фильмдерге қатысты зерттеу жұмыстарымен айналысады. 

Өмірлік ұстанымы – талап, сапа, нәтиже!

Skip to content

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: