Біліктілікті арттыру курстары
-
Ғылымды ұйымдастыруда деректер
аналитикасы - Цифровая компетентность педагога
-
Оқытуда интербелсенді әдістерді
қолданудың тактикалары -
Заманауи ағылшын тілі мұғалімнің
құзыреттілігін дамыту - Мектеп негізіндегі ғылыми зерттеу
-
Инновациялық көзқарасты енгізу:
. мектептің трансформациясы -
Мифтен шындыққа: авторлық бағдарламаны
мұғалімнің өзі құрастыруы мүмкін бе? -
STEM Интеграциясы: Мұғалім
құзыреттілігін жүйелі түрде арттыру
Бағдарлама ғылым саласындағы басшылар мен аналитиктерді ғылыми қызметтің тиімділігін арттыру үшін заманауи деректерді талдау құралдарын пайдалануға үйретуге арналған. Курс цифрлық және аналитикалық сауаттылықты дамытуға, сондай-ақ Excel, Python және ЖИ-пен (жасанды интеллект) жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Курс авторы

Қайрат Молдашев
- SDU университетінің қауымдастырылған профессоры
- Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Ғылым және технологиялар кеңесінің мүшесі
- Жоғары білім және ғылым саясаты саласындағы зерттеуші
- Қазақстандық және шетелдік университеттерде провост және ғылым жөніндегі проректор ретінде жұмыс тәжірибесі бар
- Зерттеу әдістері мен деректер аналитикасы бойынша курстарды оқытады
- Ғылым және жоғары білім саласындағы жарияланымдардың авторы
Кімдерге арналған
Ғылым жөніндегі проректорлар, ғылыми бөлім басшылары, ҒЗТКЖ аналитиктері, ғылымметрия мамандары
Мақсаты
– Цифрлық және аналитикалық сауаттылық деңгейін арттыру
– Ғылыми деректерді талдау құралдарын (Excel, Python, ЖИ) меңгеру
– Жарияланымдық және ғылымметриялық деректерді сыни тұрғыда түсіндіру дағдыларын қалыптастыру
– Ғылымды стратегиялық басқаруға арналған аналитикалық есептер жасау
Күтілетін нәтиже
– Ғылыми аналитика мен цифрлық құралдардың негіздерін меңгеру
– Ғылыми белсенділік бойынша деректерді жинау, өңдеу және визуализациялау қабілеті
– Метрикаларды сыни тұрғыда талдау және ғылымды дамыту стратегиясындағы әлсіз тұстарды анықтау
– Өз ұйымының деректері бойынша аналитикалық жоба дайындау
Бағдарлама білім беру мекемелері педагогтерінің онлайн платформалар көмегімен сабақ үдерісін цифрландыруға, зет және альфа буынның пәнге деген қызығушылығы мен белсенділігін арттыруға, оқу-әдістемелік және ғылыми зерттеу жұмыстарын цифрлық технологиялық арқылы ұйымдастыра алуға бағытталған.
Курс авторы

Гүлжайна Нұрманова
- SDU University PhD түлегі
- Ғылыми-зерттеу, оқу-әдістемелік жұмыстары жұмыстары 1 мектеп оқулығы мен 1 әдістемелік нұсқау, университетке арналған 5 оқу құралы мен 3 жұмыс дәптері және 15 ғылыми мақала авторы
- 2014 жылдан бастап SDU университетінде “Тілдік білім беруде АКТ-ны қолдану”, “Білім берудегі цифрлық технологиялар”, “Ғылым және білім берудегі сандық сауаттылық” пәндерінен дәріс оқиды
Кімге арналған
Білім беру мекемелерінің педагогтеріне
Мақсаты
– Оқыту үдерісінде цифрлық сауаттылықты арттыру
– Жасанды интеллект көмегімен уақытты үнемдеу
– Оқыту бағдарламасын онлайн платформалар мен қосымшалар арқылы жоспарлау
Күтілетін нәтиже
– Заманауи АКТ мүмкіндіктерін қолдана алу
– Жасанды интеллекті толығымен меңгеру
– ҚР Оқу ағарту министрлігі бекіткен аттестацияға жарамды сертификатқа ие болу
Бағдарлама білім беру мекемелері педагогтерінің біліктілігі мен құзіреттілігін арттыруға арналған. Өз бетінше педагогикалық зерттеулер мен эксперименттер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға арналған.
Курс авторы

Шаттыгүл Ерхожина
- SDU University Педагогика және Гуманитарлық ғылымдар факультетінің профессоры
- Педагогика ғылымдарының кандидаты
- Қазақ тілі оқулықтарының авторы
- Оқыту әдістемесі тақырыбы бойынша бірнеше ғылыми мақалалар авторы
Кімге арналған
Білім беру мекемелерінің педагогтеріне
Мақсаты
– Оқыту процесін интерактивті тәсіл негізінде ұйымдастыру
– Студенттердің белсенділігін арттыратын тиімді тактикаларды үйрету
– Педагогикалық әдістемені жүйелеуді үйрету
Күтілетін нәтиже
– Қазіргі заманғы оқыту әдістерін қолдана білу
– Студенттердің қызығушылығын арттыру тәсілдерін меңгеру
– ҚР Оқу-ағарту министрлігі бекіткен аттестаттауға сәйкес сертификат алу
Бағдарлама ағылшын тілі мұғалімдерінің біліктілігі мен құзыреттілігін оқытудағы заманауи әдістермен және әдістермен танысу арқылы, сондай-ақ оқытуда заманауи технологияларды қолдану арқылы арттыруға бағытталған
Курс авторы

Дмитрий Черкасов
- Американдық Pennsylvania State University магистрі
- IELTS 8.0, CELTA (Pass B) сертификат иегері

Арман Арғынбаев
- SDU University Педагогика және Гуманитарлық ғылымдар факультетінің аға
оқытушысы, оқытушы-жаттықтырушы - “Шетел тілі: екі шетел тілі” мамандығы бойынша білім магистры
- British Council онлайн фасилитаторы
- ТКТ (Module 3) сертификат иегері
- Алматы қаласының ұстаздары арасындағы үштілділік олимпиада жеңімпазы

Әділжан Анай
- SDU University Педагогика және Гуманитарлық ғылымдар факультетінің аға
оқытушысы - Ағылшын филологиясының маманы, әдіскер, эдупренер
- 20 жылдық тәжірибесі бар оқытушы, аудармашы
Кімге арналған
Білім беру мекемелерінің педагогтеріне
Мақсаты
– Шет тілін үйретуші маманның біліктілігін арттыру
– Сабақ жоспарын құрылған мақсатқа сай жүйелеуді үйрету
– Оқушының тілдік деңгейін көтеруге бағытталған әдіс-тәсілдерді ұсыну
Күтілетін нәтиже
– Шетел тілін оқытудағы сабақ жоспарын талапқа сай құрастыра алу
– Оқушылардың тіл үйренуге деген ынтасын арттыру
– ҚР Оқу ағарту министрлігі бекіткен аттестацияға жарамды сертификатқа ие болу
Бағдарлама білім беру мекемелері педагогтерінің біліктілігі мен құзыреттілігін арттыруға арналған. Өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, нәтижелерді рәсімдеуге және қорытынды жұмысты көпшілі ұсынуға бағытталған.
Курс авторы

Ақерке Есенбекова
- SDU Extension School Қосымша білім беру бөлімінің меңгерушісі
- Назарбаев университетінің Көптілді білім беру магистрі
- Тілдік байланыс жайлы халықаралық деңгейдегі мақалалар авторы
- Назарбаев университетінің CLIL тақырыбына байланысты арнайы ғылыми
жобасында зерттеуші қызметін атқарған маман.
Кімге арналған
Мақсаты
Күтілетін нәтиже
Бағдарлама орта білім беру мекемелерінің директорлары мен оқу ісі жөніндегі орынбасарлардың біліктілігін арттыруға бағытталған. Ол педагогикалық ұжымды басқарудағы және оқушылар үшін ыңғайлы білім беру ортасын құрудағы инновациялық әдістерді меңгеруге көмектеседі.
Курс авторы

Аида Чемербаева
- «Болашақ» халықаралық стипендиясының иегері;
- Иллинойс университетінің магистрі (University of Illinois at Urbana-Champaign, АҚШ);
- Орта білім беру саласындағы көшбасшы және басқарушы;
- SDU Extension School-дың бас маманы (әдіскер);
- SDU University-дың Педагогика және гуманитарлық ғылымдар факультетінің оқытушысы.

Айжан Ашимова
- MA in TESOL Kimep University бағдарламасының түлегі;
- Зерттеуші, «Мидың ағуы» және тілдік идентификация кітабінің авторы;
- LLM’s in Teacher Training бағдарламасының тренері.
Кімге арналған
Орта білім беру мекемелерінің директорлары мен оқу ісінің жөніндегі орынбасарларға
Мақсаты
- Білім беру ұйымдарының әкімшілік құрамында инновациялық ойлауды қалыптастыру;
- Білім беру үдерістерін талдау және бағалау әдістерін үйрету;
- Мектеп басқаруында цифрлық трансформация мен жаңа технологияларды енгізу бойынша құзыреттілікті арттыру.
Күтілетін нәтижелер
- Өз мектептерінде инновациялық жобаларды әзірлеу және енгізу дағдыларын қалыптастырады;
- Цифрлық сауаттылық пен басқару тиімділігін арттырады;
- Білім берудегі өзгерістерді қолдайтын және дамытатын көшбасшылар қауымының бір бөлігіне айналады;
- ҚР Оқу-ағарту Министрлігімен бекітген сертификатқа ие болады.
Бағдарлама орта білім беру мекемелерінде жұмыс істейтін педагогтердің авторлық бағдарламалар әзірлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. ҚР Оқу-ағарту Министірлігінің бұйрығында көрсетілген талаптарға, сонымен қатар мектеп/аудан/қала деңгейіндегі оқу-әдістемелік кеңестердің стандарттарына сай бағдарламалар дайындауды көздейді.
Курс авторы

Фариза Мұхатова
- Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінің Педагогика ғылымдары магистрі;
- «Болашақ» бағдарламасы бойынша Түркияда тағылымдамадан өткен;
- SDU университетінің PhD докторанты;
- 2013 жылдан бері А. Бейсеуов атындағы орта мектепте ағылшын тілі пәнінің мұғалімі, педагог-зерттеуші
Кімге арналған
Білім беру ұйымдарының педагогтеріне
Мақсаты
- Мектеп, гимназия, лицей және колледж мұғалімдерінің авторлық бағдарламалар құрастыру дағдыларын арттыру;
- Оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыруда онлайн-платформаларды тиімді пайдалана отырып, сапалы авторлық бағдарлама жасауға бағыт беру.
Күтілетін нәтижелер
- Білім беру мазмұнына сәйкес авторлық бағдарламалар әзірлеу дағдыларын меңгереді;
- Авторлық бағдарламалар жасауда жаңа әдістер мен цифрлық платформаларды қолдана біледі;
- Авторлық бағдарламаларды әзірлеуде аналитикалық, сыни және шығармашылық ойлауды дамытады;
- ҚР Оқу-ағарту Министрлігімен бекітген сертификатқа ие болады.
Бағдарлама Халықаралық білім беру стандарттарына және Ұлттық білім беру реформаларына сәйкес әзірленген. Бұл бағдарлама арқылы педагогтердің STEM пәндерін оқытудағы тілдік және кәсіби құзыреттілігін арттыру, сондай-ақ оқушыларды көптілді еңбек нарығына бейімдеу көзделеді.
Курс авторы

Сатылмыш Йылмаз
- Мармара университетінің (Ыстамбұл) түлегі, Абай атындағы Ұлттық педагогикалық университетінің PhD докторанты (Алматы);
Ғылыми дәрежесі: Қауымдастырылған профессор; - Зерттеу бағыты: STEM-білімі, химияны оқыту әдістемесі, педагогикалық білім, жаратылыстану білімі, пәнаралық зерттеулер;
- Ғылыми және оқу-әдістемелік еңбектердің авторы: 2 оқулық, 7 халықаралық мақала, 25-тен астам отандық мақала;
- 2006 жылдан бастап SDU University мекемесінде сабақ береді.

Айгүл Даулетқұлова
- Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінің түлегі, педагогика ғылымдарының кандидаты;
- Ғылыми дәрежесі: Қауымдастырылған профессор;
- Зерттеу бағыты: STEM-білімі, математика пәнін оқыту дидактикасы, педагогикалық зерттеу;
Авторлық жұмыстары: 4 халықаралық мақала, 40-тан астам ғылыми мақалалар, монографиялар мен оқу құралдары; - 2020 жылдан бастап SDU University мекемесінде сабақ береді.

Нұрбол Айдарбаев
- Brunel University-дың түлегі (Лондон, Ұлыбритания) ;
- Авторлық жұмыстары: информатика пәні бойынша 3 екі-тілді мектеп оқулығы, 2 әдістемелік нұсқаулық, 2 халықаралық мақала;
- 2023 жылдан бері SDU University мекемесінде сабақ береді.

Ардақ Артықбаева
- SDU University мекемесінің түлегі;
- FLL және FTC бойынша 2 әдістемелік нұсқаулықтың авторы;
- 2024 жылдан бастап SDU University мекемесінде “Бағдарламалау негіздері”, “STEM және робототехника”, “Алгоритмдер және спорттық бағдарламалау” пәндерінен сабақ береді.
Кімге арналған
Орта білім беру мекемелерінің педагогтеріне
Мақсаты
- STEM пәндерін кіріктіріп оқыту әдістерін үйрету және оларды практикада тиімді қолдану дағдыларын дамыту;
- Мұғалімдерді мектептегі STEM-көшбасшысы рөліне дайындау
Күтілетін нәтижелер
- Білім беру ұйымдарында робототехниканы оқыту дағдыларын меңгереді;
- FIRST Tech Challenge және FIRST Lego League сияқты робототехника жарыстарға қатысам деушілерді дайындау;
- STEM пәндерін пәнаралық байланыс арқылы оқыту әдістерін меңгереді;
- ҚР Оқу-ағарту министрлігі бекіткен сертификатқа ие болады.