Береке Жумакаева

MSc
Faculty of Education & Humanities
Room: Е 308
Profile
Береке Дәулетханқызы Жумакаева 2018 жылы Қазақстан университетінің бірі SDU University-дегі тілдік білім беру кафедрасына жетекші педагог маман, профессор міндетін атқарушы ретінде жұмысқа кірді. 2019 жылдан СДУ профессоры лауазымында жұмыс істейді. Әдебиетті оқыту әдістемесі саласы бойынша зерттеу жұмыстарымен айналысып, 7М01701, 8D01701 мамандықтары бойынша жас мамандарға жетекшілік жасайды. Ғылыми ізденіс бағыты Абайтану, әдебиетті жалпы білім беретін мектептер мен жоғары оқу орындарында оқыту әдістемесі. Бос уақытын шығармашылыққа, театр өнеріне, спортқа арнағанды жақсы көреді.
Degree Qualifications
Педагогика ғылымдарының кандидаты(PhD)200Абай атындағы ҰПУ; педагогика мамандығы бойынша доцент (2008); СДУ профессоры
Certificates
1. Certificate. Nazarbayev University. Graduate school of edducation acknowledges/Aida Sagintayeva February 28-April 15, 2023. 2.Сертификат. Республикалық Ү Абайтану олимпиадасы/"Дарын"Республикалық ғылыми-пр.орталығы.Директор Ғ.Тұрсынов А.қ., 2023. ABTN-QaS -2023-002; 3.Сертификат. 2022 жылдың 7-17 маусым аралығы Орта білім мазмұнын жетілдіру бойынша оқыту вебинарына және үлгілік оқу бағдарламаларына өзгерістер енгізу жұмысы тобынына қатысып, әдебиет пәні бойынша жетекшілік еткені үшін.Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА президенті М.Тыныбаева. 2023. 4. Сертификат. Оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендерді бағалау бойынша/Халықаралық тәж.мектебі. қауым.проф Апастолия Галани.№ 2032сарапшыларды оқыту курсы(72сағат) 2021 оқу жылы тамыз-қыркүйек. 5.Certificate. Winter SCNOOL-2020. SDU rectorKuanysh A.Yergaliyev.No 2020-01/104 6.Certificate. Of Participation from 19th sep to 7 th oct./ Signature Ses expert.
Courses
KZL740 - докторантура. Ғылыми зерттеу әдістері KZL 615-магистратура. Жоғары оқу орындарында қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі KZL718-докторантура. Қазақ әдебиетін оқыту әдіснамасы KZL 730-докторантура. Methods of teaching Kazakh literature in higher education KZL 437-Бакалавр. Methods of Teaching Kazakh Literature KZL443-Бакалавр. Teacher's professional orientation and work with gifted children PHT 340-Бакалавр. Abay Studies.
Publications
SCOPUS базасындағы жарияланымдар: 1. Movements and Direktions in World and Kazakh Prose // Medwell journals, of Social Sciences (Пакистан) ISSN 1818-5800. SCOPUS 2015. https://orcid.org/0000-0002-2160-8117 2. Romantic motifsin T.Abdikov’s “The battle of interlects’ and E.Pow’s ‘Wittiam Wilson’//Mediterrenean Journal of Social Sciences Innvois //1965 Lote December 14. 2015Indexed by IBSS and SCOPUS. https://orcid.org/0000-0002-2160-8117 3. Competency-based approach in modern language education// Man in India ISSN : 1818-5800 (Print) ISSN : 1993-6125 (Online) Abstracted/Indexed in: Agro Asia, World Agri Database, MedLit, SCOPUS, ASCI-ACR 2017. https://orcid.org/0000-0002-2160-8117 4. «Spiritual challenges of the sacred». Utopia y Praxis Latinoamericana ID (Scopus) 2018. https://orcid.org/0000-0002-2160-8117 5. Structural and functional characteristics of stress resistance in sports amid coronavirus disease 2019 pandemic. Journal of Exercise Rehabilitationthis, 2022, 18(4), pp. 248–255. https://orcid.org/0000-0002-2160-8117 6. The Role and Placeof Zhyrau Poetry in the World Literature | O papel e o lugar da poesia zhyrau na literatura undial// ttps://revistas.pucsp.br/index.php/bakhtiniana/article/view/65434.Bakhtiniana, São Paulo, 19 (4): e65434p, out./dez. 2024. КОМИТЕТ ТІЗБЕСІНЕ ЕНГІЗІЛГЕН БАСЫЛЫМДАРДА (конференция материалдарынан басқа): 1. Абай шығармаларының шет тілдеріне аударылуы мәселесі// Еуразия гуманитарлық институтының ХАБАРШЫСЫ № 2/2023. https://doi.org/10.55808/1999-4214.2023-2.1925. «Тұлғатанудағы роман жанрының үлесі»// Қазақстанның ғылымы мен өмірі Халықаралық ғылыми журнал № 1 2019спецвыпуск 2019. –Б. 142-146. https://www.naukaizhizn.kz/index.php/journal/issue/archive https://orcid.org/0000-0002-2160-8117 2. АБАЙДЫҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕГІ АУДАРМАЛАРЫН САЛЫСТЫРА ТАЛДАУ ЖӘНЕ ОҚЫТУ// Вестник Торайгыров университета. ISSN 2710-3528 Филологическая серия. № 1. 2023. https://www.kaznu.kz/content/files/pages/folder26654/118.pdf 3. Әдебиеттану ғылымындағы автор теориясының даму өрісі: өткені мен бүгіні //ЯСАУИ УНИВЕРСИТЕТІНІҢ ХАБАРШЫСЫ, No3(129), 2023. https://doi.org/10.47526/2023-3/2664-0686.11. 4. Абайдың ағылшын тіліндегі аудармаларын оқыту арқылы этномәдени құзіреттілікті дамыту әдістері// Әл-Фараби атындағы ҚҰУ ХАБАРШЫСЫ «Педагогикалық ғылымдар» сериясы №2 (71)2022. https://doi.org/10.26577/JES.2022.v71.i2.015 5.Функционалды оқу арқылы мәтінді тану мен түсіну. Абай атындағы ҚазҰПУ хабаршысы «Филология ғылымдары» сериясы №4(74) 2020. https://pps.kaznu.kz/en/Main/FileShow2/179182/86/137/723/ 6. Organization the ways of artistic perception of literal composition.// «Вестник международного центра образования и научной информации в германии» Тематическое направление: Общество и личность. Выпуск 1. 2020 г. С 55-62. https://pps.kaznu.kz/kz/Main/FileShow2/165551/510/137/15028/ 7. Абай шығармашылығын танытудың тарихилық ұстанымы//Абай атындағы ҚазҰПУ хабаршысы. №2(71) 2020. Б. https://sp.kaznpu.kz/docs/jurnal_file/file20201009024806.pdf26. 8. «Интерпретация – көркем шығарманы талдау мен түйсінудің бір жолы»// Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің № 1 (77), 2019. –Б. 125. https://vestnik.kazmkpu.kz/jour/article/viewFile/134/137 9.25. «Тұлғатанудағы роман жанрының үлесі»// Қазақстанның ғылымы мен өмірі Халықаралық ғылыми журнал № 1 2019спецвыпуск 2019. –Б. 142-146. https://www.naukaizhizn.kz/index.php/journal/issue/archive https://orcid.org/0000-0002-2160-8117. 10.Мектепте көркем мәтіннің идеялық және танымдық мазмұнын меңгерту бағытындағы әдеби талдау //Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршы. Филология ғыл. Сериясы №3(65)2018 -Б.206-210. https://pps.kaznu.kz/ru/Main/FileShow2/139954/96/359/8521 https://sp.kaznpu.kz/docs/jurnal_file/file20190215050030.pdf 11. Ш.Құдайбердиевтің «Еңлік-Кебек» поэмасын оқыту. Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің Хабаршысы № 3 (75), 2018. https://vestnik.kazmkpu.kz/jour/article/view/66/67?locale=kk_K БАСҚА ШЕТЕЛДІК басылымдар: 1. Әдебиет сабақтарында кері байланыс жасау тәсілдемесі. ULUSLARARASI KAZAK TARİHİ – KÜLTÜRÜ VE EDEBİYATI SEMPOZYUMU 11-12 қыркүйек Алматы, 2018.
Conference
КОНФЕРЕНЦИЯЛАР: 1.TARİHİ – KÜLTÜRÜ VE EDEBİYATI SEMPOZYUMU 20-23 Mart 2018 ANTALYA 2. Доспамбет жыраудың тарихи, шығармашылық тұлғасы. Астана қ. 20 ж. арналған «Нұрпейіс оқулары» аясында өтетін «Астана – Тәуелсіз Қазақстанның рухани жаңғыруы мен жетістіктерінің нышаны» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары А., 14 наурыз 2018. 132-137 бб. TARİHİ – KÜLTÜRÜ VE EDEBİYATI SEMPOZYUMU 20-23 Mart 2018 ANTALYA 3. Доспамбет жыраудың тарихи, шығармашылық тұлғасы. Астана қ. 20 ж. арналған «Нұрпейіс оқулары» аясында өтетін «Астана – Тәуелсіз Қазақстанның рухани жаңғыруы мен жетістіктерінің нышаны» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияның материалдары А., 14 наурыз 2018. 132-137 бб. 4. Абай тағылымын таныту. ULUSLARARASI KAZAK TARİHİ – KÜLTÜRÜ VE EDEBİYATI SEMPOZYUMU 20-23 Mart 2018 ANTALYA 5. Әдебиет сабақтарында кері байланыс жасау тәсілдемесі. ULUSLARARASI KAZAK TARİHİ – KÜLTÜRÜ VE EDEBİYATI SEMPOZYUMU 11-12 қыркүйек Алматы, 2018. 6. М.Жұмабаев шығармалары арқылы оқушылардың таным белсенділігін арттыру жолдары. Республикалық конференция. 10 қыркүйек, 2018. 7. Прозалық шығармаларды талдау арқылы жоғары сыныптарда «көркем деталь» мен «мотив» ұғымын қалыптастыру// «ТҮРКІ ӘДЕБИЕТІ БАСТАУЛАРЫ: ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ» атты республикалық ғылыми-практикалық конференция(Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ) 2023. 29.09. 38 бет.
Research interests
"Мектеп оқушыларының эмоционалды зиятын (EQ)дамыту үшін әдебиет пәні мазмұнын өнермен кіріктірудің ғылыми-әдістемелік негізі"/Тіл орталығы/ 2024; авторлық ұжым
Membership of professional organisations
ҰҚА мүшесі 2023 жылдан
Scholarships & awards
Жоғары оқу орнының үздік оқытушысы гранты (2017)

Support talented students

This program is for outstanding students regardless of their welfare. Eligible students have to demonstrate outstanding academic and social achievements. This program is designed to foster professional and personal development of students by giving full or partial grants or providing dormitory. In order to keep the grant during the whole period of its validity the recipient has to meet certain minimum GPA each semester.

Support the faculty (professors)

1. Support Research Internship Program. Faculty members develop academic curriculum and research at the University. Within the framework of this program SDU provides faculty members with the opportunities to do research abroad. Your donations will cover flight expenses, accommodation and monthly salary from 6 months up to 1 year. SDU also invites professors from abroad to share their knowledge and experience with local faculty and students.
2. Support “Zhas maman” Program. “Zhas maman” program is aimed at developing university human capital by selecting the best SDU graduates and helping them start their academic career as teaching assistants. Young specialists are encouraged to do PhD abroad and get rich research experience from prestigious universities. Teaching assistants are provided with scholarships and professional advise from the faculty.

Support the University

SDU campus is a central place for students educational and recreational activities. University aims to renew its basic infrastructure by building new facilities and substantially renovating existing ones. This includes buildings, roads, utilities, grounds and landscaping, student housing, and information technology resources needed to fully support the University mission. Maintaining up-to-date library resources and research facilities, equipment, and technological tools are also important.

FAQ

Question? Contact us! infomatrix@sdu.edu.kz

Since Infomatrix Asia is an international project competition and current lingua franca is English language, we decided that everything(documentation, presentation, submission) will be in English.

Starting from this year, participation doesn’t give opportunity get max at ENT.

All participants who study at secondary school must participate with their supervisors. Due to the security concerns of the participants.

Mail to infomatrx@sdu.edu.kz (Only technical questions)

Look carefully at category requirements, but common thing is: great presentation, clear documentation, completed project, short video demonstrating your knowledge of English Participants from Kazakhstan should have participated on regional, city, republic project competitions before.

Infomatrix Asia is an independent competition. Therefore, you are free to submit your project to any other competitions.

The participation fee is a required fixed cost that covers: transportation, medals, t-shirts, certificates, food, lodging and so on…

Accomodation

We are inviting participants to stay in our comfortable and modern “Student House” located on the territory of SDU.

The student house of Suleyman Demirel University offers students not only accommodation and meals on the territory of the Smart Campus during their studies, but also the opportunity to improve their social skills and strengthen international relationships.

Do you need help? Contact us!  infomatrix@sdu.edu.kz

Бонус ұпай қалай жинауға болады?

Қатысушылардың Instagram желісіндегі парақшасында SPT олимпиадасы туралы қызықты әрі креатив пост жариялау арқылы 1-ден 5-ке дейін бонус ұпайға ие болу мүмкіндігі бар. Пост сурет, мәтін немесе видео сияқты кез келген форматта бола алады.

Шығармашылық шектеу жоқ, қиялыңа ерік бер!
Арманыңды жаз, әңгіме құрастыр, видео түсір, достарыңа мотивация бер,  оларды да қатысуға шақыр!

Бұл – тіпті қосымша 0,5 ұпайдың грант иесі атануда шешуші рөл атқара алатын тұсы. Сондықтан мұндай тамаша мүмкіндікті міндетті түрде пайдалануға кеңес береміз.

Шарттары:

  • Қызықты және креативті пост жариялау (мәтін 50 cөзден кем емес, қатысышының өз атынан жазылады)
  • Cуретте @sdukz белгілеу (tag)
  • Хэштег – #spt2020 #sdukz
  • Пост соңында аты-жөнін, кластер мен ЖСН соңғы 6 цифрін хэштег арқылы көрсету (мысалы, Ахметов Айбек, #Кластер5, #123456).
  • Қатысушы парақшасы 10 наурызға дейін ашық болуы керек.

*Посттарды олимпиада ұйымдастырушылары былай бағалайды (жалпы ереже):

▫️1 ұпай:
— Пост жарияланған, талаптарға сай;
▫️2 ұпай:
— Мәтіні өте жақсы жазылған пост;
▫️3 ұпай:
— сапалы түсірілген және монтаждалған видео-пост;
▫️4 және 5 ұпай:
— Көп қаралым жинаған, лайк пен комментарий саны көп сапалы пост. 

Алайда баға беруші посттың сапасына көбірек қарайды. Яғни, тек қана мәтінмен-ақ +5 балл алу мүмкіндігі де бар. Немесе керісінше, көп лайк жинаған пост сапасыз болғандықтан 1 ұпай ғана жинауы мүмкін.

Посттар онлайн тіркелу аяқталғанға дейін қабылданады.

List of required documents:

  • 3х4cm sized 2 photos;
  • Copy of Medical №086;
  • Copy of National ID;
  • Copy of payment invoice.

Send your documents:

Boys:

Girls:

dormservice.boys@mail.ru

dormservice.girls@mail.ru

Реквизиты

ISPT Registration

SDU

«Болашақ» халықаралық стипендиясының екі дүркін иегері. 2011 жылы Англияның Newcastle университетінің магистратурасын Халықаралық мультимедиалық журналистика мамандығы бойынша бітірген. Ал 2021 жылдың наурыз айында Шотландияның Glasgow университетінде үш жылдан астам уақыт бойы жазған докторлық диссертациясын мерзімінен бұрын сәтті қорғап шықты. 1 айдан кейін оған Медиа және мәдени саясат мамандығы бойынша ресми түрде Философия докторы ғылыми атағы берілді. Dr Әсел негізі 1451 жылы қаланған университеттің Мәдени саясатты зерттеу орталығында (Centre for Cultural Policy Research) қызмет еткен. Аты әлемге әйгілі, nationalism ұғымының Ұлыбританияда негізін қалаушылардың бірі Эрнест Геллнерден тәлім алған Филип Слесинджердің шәкірті. Сондай-ақ, ол  магистратура студенттеріне Зерттеу әдістері (Research Methods) пәнінен дәріс оқып, Қазақстаннан тұңғыш рет PhD дәрежесін иеленген маман атанады. 

Докторлық диссертациясы, «Қазақ киносы және ұлт: сыни талдау» тақырыбы, ұлт құрылысы (nation building)  тәсілімдемесі арқылы зерттелген (Kazakh cinema and the nation: a critical analysis – Enlighten: Theses (gla.ac.uk)). Ғылыми еңбекте ол қазақ киносына британ әлеуметтанушы Энтони Смиттің энтосимволизм концепциясы бойынша талдау жасап, қазақ халқының ұлт болып қалыптасуына атажұрттық фильмдердің әсері қаншалықты деген сұраққа жан-жақты жауап беруге ұмтылады. 

Диссертацияның жаңалығы – бұл отандық Еуразия Халықаралық  кинофестивалін академиялық тұрғыдан алғаш рет зерттеп, ғылымның фильм фестивальдері (film festival studies) атты жаңа саласына EurIFF ұғымын тұңғыш рет енгізді (бұл турасында ағылшын тілді ғылымда бір де бір диссертацияны айтағанның өзінде,  ғылыми орта назар аударарлық мақала да жоқтың қасы). Сонымен қатар, осы саланы зерттеп жүрген әлем зерттеушілеріне қазақ киносын, Қазақстанның халықаралық фестивалін ғылыми еңбегі арқылы танымалдандырды. 

Бұған дейін Әсел Қамза «Хабар» арнасында 2006-2010 жж. аралығында  «Азамат» жастар бағдарламасының редакторы, кейіннен продюсері, «Біз айтсақ…» ток-шоуының шеф-редакторы, қазақ және орыс тілінде хабар таратқан «Бизнес мекен» таңғы бағдарламасының сценарисі қызметін атқарып, ондаған тікелей эфирлерде жұмыс жасап, практик-журналист ретінде тәжірибесін толықтырды. Оның ішінде 2008-2009 жылдары «Қазақстанда жасалған» атты отандық өндірушілерді қолдау мақсатында ашылған тележобаның сценарист-редакторы әрі жүргізушісі болып жұмыс істеген. 2011-2014 жылдары «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ Ішкі протокол және бұқарамен байланыс департаментінде маман деңгейінен бастап, жарнама бөлімінің бастығы позициясына дейін көтеріліп, 160 000-нан астам қызметкері бар  ұлттық компанияның  PR стратегиясын дамытып, үйлестіруге үлес қосқан. 

Сулейман Демирель Университетінде бакалавриат және магистратура шәкірттеріне қазақ және ағылшын тілдерінде Масс коммуникация теориясы, Зерттеу әдістері, Масс коммуникациядағы зерттеу әдістері, Медиа Социология және Бейне композиция пәндерінен сабақ береді. Ұлыбританияда 5 жылға жуық уақыт ішінде жинаған бүкіл өнегесі мен бар тәжірибесін күнделікті дәрісінде пайдалануға тырысады. Студенттеріне сыни ойлауға, сындарлы пікір білдіруге жөн сілтейді. Ғылыми жұмыс жазған кезде, кеңестік кезден келе жатқан дәстүрлі жүйе бойынша, тек ғылыми жетекшінің жөн-жобасын ғана басшылыққа алуды ғана үйретпей, шын мәнінде бүкіл жауапкершілікті өз мойнына алуға, өз бетінше, еркін және тәуелсіз жұмыс істеуге дағдыландырады. 

Мақалалары отандық ғылыми журналдарда жарық көрген. Қазіргі таңда толерантты журналистика, автобиографиялық фильмдерге қатысты зерттеу жұмыстарымен айналысады. 

Өмірлік ұстанымы – талап, сапа, нәтиже!

Skip to content

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: